• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כי גבר עלינו חסדו • נבחר הניגון החדש לכבוד י"א ניסן תשע"ח

לאחר שעות ארוכות ב"ועידת הניגונים - תשע"ח" שנפתחה כבר אמש, היום התקבלה ברוב קולות כי הנבחר הניגון על פרק קי"ז בתהילים הוא של הת' מנחם שטרנברג • הניגון החדש הולחן לכבוד י"א ניסן - יום הולדת הרבי מלך המשיח שליט"א, וכבר בשבת הקרובה ישרו אותו ב"התוועדות קודש" של מלך המשיח • כל הפרטים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לאחר שעות ארוכות ב"ועידת הניגונים - תשע"ח" שנפתחה כבר מאתמול בערב, היום התקבלה ברוב קולות כי הנבחר הניגון על פרק קי"ז בתהילים הוא של הת' מנחם שטרנברג • הניגון החדש הולחן לכבוד י"א ניסן - יום הולדת הרבי מלך המשיח שליט"א, וכבר בשבת הקרובה ישרו אותו ב"התוועדות קודש" של מלך המשיח • כל הפרטים

כי גבר עלינו חסדו: אמש נפתחה "ועידת הניגונים - תשע"ח" לקראת י"א ניסן - יום הולדתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בי"א ניסן, אשר במשך שעות ארוכות ישבו חברי הועדה במשך שעות ארוכות והאזינו מספר פעמים ברוב קשב למעלה מחמישים ניגונים שחוברו על ידי חסידי חב"ד ליובאוויטש אנ"ש התמימים ואף הילדים חיילי צבאות ה' מכל רחבי תבל, והכל מתוך מטרה לבחור את הניגון החדש על פרק קי"ז בתהלים.

השנה כל חברי הוועדה היו 'בעלי מנגנים' המשמשים כשלוחי ציבור בבית משיח – 770: הרב שלמה לייב אברמוביץ', הרב אליהו איידלמאן, הרב מענדל רייצעס, והרב זלמן שאנוביץ'.

הועדה התבצעה השנה במתכונת מיוחדת בכל אחד מחברי הועדה ישב בביתו הפרטי והאזין בכובד ראש לכל הניגונים, כאשר הוא מציין לעצמו את שלושת הניגונים המשובחים ביותר שמתאימים לעלות על שולחן המלך המשיח.

לאחר שהתקבלו התשובות מכל חברי הוועדה, מארגן הוועדה לשנה זו סינכרן את הנתונים של כל החברים, ושלח לכולם בחזרה את השלושת הניגונים שכולם יחד הצביעו אליהם כמוצלחים ביותר, לאחר שעה ארוכה חברי הועדה חזרו עם הניגון שנבחר לפרק קי"ז אותו ישירו כבר ב"התוועדות קודש" של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשבת הקרובה - שבת הגדול.

דבר מעניין הוא שאחד מחברי הוועדה ציין באוזני המארגן, כי שמע את כל הניגונים לערך 3 פעמים (!) ובכל פעם שהאזין לניגון כלשהו, ניסה לצייר בדמיונו את הרבי מלך המשיח שליט"א מעודד את הניגון בהתוועדות י"א ניסן ב770..

וכאמור ברוב קולות וללא כל ספק, נבחר הניגון החדש - ניגון "כי גבר" של התמים מנחם שטרנברג משיעור ב' ישיבה קטנה בעיר וועסטשסטר שבמדינת ניו יורק. 

לשמיעת הניגון עם המילים:  

לקראת הועידה • שישה ניגונים ראשונים על הפרק החדש

התמימים שרים את הניגון החדש קכ"ג

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...