• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

200 ילדים השתתפו בכינוס של"ה ב-770

מאתיים ילדים נהנו מחוויה יהודית בבית המדרש של הרבי שליט"א מלך המשיח - 770. האירוע הוא רק קצה הקרחון של הפעילות לאורך השנה עם ילדי בתי הספר הממלכתיים של ארצות הברית
200 ילדים השתתפו בכינוס של"ה ב-770
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מזה עשרות שנים, מתקיים מידי יום רביעי במאות בתי ספר עממיים בארצות הברית 'שעת יהדות שבועית' בה יוצאים הילדים היהודיים מבתי הספר בליווי מדריך לשעה של לימוד לחוויה במושגי היסוד של היהדות.

עד שנת ת"ש (1940) אסרה החוקה האמריקנית על לימוד שיעורי דת במסגרת בתי הספר הממלכתיים. עד לאותה שנה שאז נחקק חוק אשר מתיר מתן חופש שבועי בן שעה אחת, מידי יום רביעי בבתי הספר הממלכתיים, על מנת לאפשר לתלמידים ללמוד את דתם מחוץ למסגרת בית הספר.

זמן קצר לאחר מכן הקים הרבי הקודם – רבי יוסף יצחק מליובאוויטש – את רשת השל"ה – שיעורי לימודי הדת, שתספק לילדים היהודיים הלומדים בבתי הספר הממלכתיים את שעת הלימוד השבועית.

פרוייקט מיוחד זה המשיך והתבסס יותר תחת נשיאותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, שמקדיש לכך שעות רבות ומענות רבים, מעודד ומעורר על כך ללא הרף.

אתמול (שלישי) הגיע קבוצה של אחד הסניפים, חניכי הסניף יחד עם מדריכיהם המלווים אותם במשך השנה, לאירוע גדול ומושקע במרכז חב''ד העולמי – 770, בית מדרשו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

האירוע כלל תכנית מוזיקלית, חלוקת פרסים, הכרזת שנים עשר הפסוקים המפורסמים יחד עם קבלת המלכות בהכרזת "יחי אדוננו", ואפילו מופע להטוטי אש. בסיום האירוע יצאו החניכים בחזרה לבתיהם כשכל ילד וילדה זוכים לקבל תמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח.

אחד ממארגני האירוע אמר לכתב 'הגאולה' שההשתתפות הרבה באירוע מעידה על ההצלחה האדירה. הילדים חזרו שמחים ועם רשמים שיחקקו לעד בליבותיהם.

נוף הגליל: מרבים בשמחה עם השחקנים במגרש

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...