• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

בקרוב: הארמון למלך המשיח

אחרי שהתרגלנו לבנין 770 המפורסם הניצב בכניסה לכפר חב"ד, בקרוב ייבנה בצמוד אליו בנין מרשים, ארמון של ממש לרבי שליט"א מלך המשיח • השבוע מציינים את הנחת אבן הפינה
בקרוב: הארמון למלך המשיח בקרוב: הארמון למלך המשיח בקרוב: הארמון למלך המשיח
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

במרכז הארץ, סמוך לשדה התעופה בן גוריון, שוכן הישוב כפר חב"ד, שזכה לכינוי בירת חב"ד בישראל. הכפר הוקם לפני כשמונים שנה, על ידי האדמו"ר הקודם, רבי יוסף יצחק, ובמשך כל השנים זכה לברכותיו והדרכותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

בשנת תשמ"ו (1986) הוקם בהוראתו הישירה בנין 770, בהעתק מושלם למרכז חב"ד העולמי הניצב בניו יורק, ומאז הפך לסמל בעיני רבים גם בישראל.

אחד מתושביו הבלתי נשכחים של כפר חב"ד הוא ר' זושא ריבקין, שהיה אחראי בין היתר על בניית בית הכנסת 'בית מנחם' במרכז כפר חב"ד. הוא העלה את הרעיון לבנות בית בכפר, שיהיה מוכן לבואו של הרבי שליט"א מלך המשיח לארץ ישראל. אך להפתעתו כאשר אחיו הציע את הרעיון במהלך יחידות (פגישה אישית עם הרבי) הוא הגיב: בית? ארמון!

לאחר שהתוכניות הוכנו, התעכבה הנחת אבן הפינה לארמון במשך שנים מספר, ובהוראתו הישירה של הרבי שליט"א מלך המשיח, נערכה בשנת תשנ"ב (1992) בפורים קטן, אירוע הנחת אבן הפינה לבניית הארמון, זאת לאחר שאישר את תכניות האדריכלות. מיקומו של הארמון סומן על ידו בסמוך לאותו בנין 770, בכניסה לכפר חב"ד.

במהלך השנים התעכבה הבניה שוב ושוב, אך בשנים האחרונות הוקם ועד שנטל על עצמו את גיוס הכספים והשגת האישורים לבניית המבנה המרשים.

אחד מהעומדים מאחורי הדחיפה לבניית הארמון הוא הרב שניאור שניאורסון, מרמת אביב, שבשנים האחרונות פועל במרץ בנושא זה. הוא ערך גם מחקר תורני, המצביע על כך שמלך המשיח יקבל חלק ונחלה בארץ ישראל שתתחלק לשבטים בגאולה האמיתית והשלימה, בקרוב ממש, ונחלתו של מלך המשיח תשתרע עד לכפר חב"ד.

בכל חודש, מתקיים במקום אירוע מרשים של קידוש הלבנה, על ידי מאות מתושבי כפר חב"ד המביעים את בקשת הגאולה באמירת התפילה ויחד עם זאת מביעים את חפצם בבניית הארמון כבקשתו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

חלק מהמשתתפים באירוע שנערך בחודש האחרון דיברו על כך שבקרוב ממש תתחיל הבניה, ואין ספק שיהיה בכך איתות כי כאן כבר עושים צעדים ממשיים לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח.

המידע שנחשף בישיבת הממשלה הביא להצלת יהודי

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...