• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פעילות / ה' טבת במרכז משיח וגאולה ירושלים

עשרות משתתפים גדשו את רכז משיח וגאולה ירושלים בחגיגת ה' טבת, שמעו דברים מרתקים מפי רבנים ומשפיעים, קנו ספרים ושמחו בשמחתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בעל הגאולה. דיווח וגלריה בכתבה המלאה.
ה' טבת במרכז משיח וגאולה ירושלים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ה' טבת במרכז משיח וגאולה ירושלים

עשרות משתתפים גדשו את רכז משיח וגאולה ירושלים בחגיגת ה' טבת, שמעו דברים מרתקים מפי רבנים ומשפיעים, קנו ספרים ושמחו בשמחתו של הרבי שליט"א מלך המשיח בעל הגאולה.

התרגשות רבה אחזה את עשרות המשתתפים אשר גדשו את מרכז משיח וגאולה בהתוועדות ה' טבת. אחד אחר השני התוועדו הרבנים וכולם כאחד סחפו את הקהל הרב להתעלות רוחנית נפלאה. לאווירה החגיגית הוסיפו רבות ניגוני השמחה והריקודים, שולחנות ערוכים בהידור וריחות הקייטרינג המשובח. בלובי הצמוד להיכל הישיבה נערך יריד ספרים ענק במבחר ספרים רחב.

את הערב פתח המנחה, הרב מענדי חלק, משגיח ומנהל ישיבת המלך המשיח, בדברים נלהבים: "דידן נצח, הוא לא נצחון נגד מישהו, הנצחון הוא נצחון של כל עם ישראל בדרך לגאולה השלימה".

ראשון הדוברים, הרב מנחם כהן , רב קהילה בבאר שבע, הסביר את מהות היום והנצחון במשפט הספרים: "הקטרוג היה למעשה על כל חסידות חב"ד ועל נשיאות הרבי שליט"א מלך המשיח בבפרט. הנצחון הביא להכתרת הרבי שליט"א בגלוי, גם על ידי אינם יהודים". הוא סיים בחשיבות הלימוד בספרים.

הרב פרנק , רב מרכז העיר בעכו, הלהיב את הקהל : "ההשלכות של הנצחון במשפט הספרים על חסידות חב"ד עצומות והביאו להתפתחות גדולה שנמשכת עד היום. חב"ד הולכת וגדלה ומתפשטת, דבר שמוכיח את עוצמתו של הרבי שליט"א מלך המשיח".

הרב שאול רוזנבלט, רב קהילה בביתר, אשר זכה להיות נוכח בשעה שהתרחשו האירועים ב770, שיתף את הקהל בחוויה שהיתה באותם ימים וסחף את הציבור בהתרגשות רבה. במשך שעה ארוכה סיפר שלב אחר שלב את התפתחות העלילה, עד לגמר המשפט והחגיגות בעקבות הנצחון הגדול.

גם הרב יצחק יהודיוף השתתף ונאם בכינוס.

את הערב ליווה בניגונים חסידיים ר' שמאי שבייב, אשר שימח את האורחים הרבים, שיצאו מגדרם בריקודי שמחה.

את יריד הספרים הענק, אירגנו הרב תום בוזגלו והת' אלחנן ניימן.

תודה רבה לכל השותפים בהפקה ובמיחד לתלמידי ישיבת המלך המשיח אשר עזרו רבות בארגון הערב.

צלם את האירוע גלעד לסר.

הרב דורון אורן
הרב דורון אורן
הרב רוזנבלט
הרב רוזנבלט
הרב מנחם כהן
הרב מנחם כהן
הרב יצחק יהדיוף
הרב יצחק יהדיוף
הרב פראנק
הרב פראנק

קמפיין הפצת שבע מצוות בני נח

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...