• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

התהלוכה בבאר שבע בארגון התמימים

לאחר שבועות רבים של עבודה מאמצים, הופקה התהלוכה המסורתית בארגון תלמידי התמימים בישיבת תות"ל חב"ד באר שבע יחד עם שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבאר שבע, מייסד הישיבה ויו"ר המוסדות, הרב ירמיהו קאליפא שיחי', בהשתתפות מאות ילדי וילדות ישראל מבאר שבע והסביבה. גלריה ודיווח בכתבה המלאה
התהלוכה בבאר שבע בארגון התמימים התהלוכה בבאר שבע בארגון התמימים התהלוכה בבאר שבע בארגון התמימים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

באר שבע: מאות בתהלוכה המרכזית בארגון התמימים

לאחר שבועות רבים של עבודה אינטנסיבית ומאמצים מרובים, הופקה התהלוכה המסורתית בבאר שבע בארגון תלמידי התמימים בישיבת תות"ל חב"ד באר שבע יחד עם שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבאר שבע, מייסד הישיבה ויו"ר המוסדות, הרב ירמיהו קאליפא שיחי', בהשתתפות מאות ילדי וילדות ישראל מבאר שבע והסביבה (צילום: י. פרקש וצבי הלל).

לקראת ל"ג בעומר תשפ"א, הוחלט בקרב תלמידי התמימים הלומדים בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע, לערוך תהלוכה בסדר גדול רחב ממדים, על מנת להביא להתגלותו המיידית והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח.

בשיתוף פעולה נפלא ובתיאום מלא עם שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לעיר באר שבע, מייסד הישיבה ויו"ר המוסדות, הרה"ח ר' ירמיהו קאליפא שיחי', יחד עם בנו יד ימינו, השליח הרה"ח ר' מנחם מענדל קאליפא שיחי', הופקה התהלוכה המרכזית בעיר באר שבע, בהשתתפותם של מאות ילדי וילדות ישראל מהעיר באר שבע ומסביב לה.

בתהלוכה נערכו אטרקציות ענק לילדים שהבולטות שבהם הם: פארק מתנפחים ענק, סביב בעיר על לימוזינת פאר אמריקאית, מופע להטוטי אש מרהיב עם אומן האש, שמעון עבד ה', לאחר המופע התקיימה תהלוכה סגוננית ברחובות העיר באר שבע מתוך גאון יהודי של "יחד כל ילדי ישראל", ברוב שירה וזמרה בהפקתם של הדי. ג'י. הנודע, שמעון יוחאי סויסה.

לאחר התהלוכה התקיימה הגרלת פרסים ענקית על שלל פרסים יקרי ערך יחד עם אמירת 12 הפסוקים והכרזת הק' "יחי אדונינו".

בסיום האירוע התקיים "על האש" גדול לכלל המשתתפים בתהלוכה עם מיטב הבשרים והעופות בשפע של ימות המשיח, ששולב עם התוועדות חסידית אל תוך הלילה לכבודו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי

תהלוכת ל"ג בעומר בעין כרם ירושלים

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...