• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פתק משיח: קמפיין בחירות "כתיבה לרבי".

הפתק של המשיח: קמפיין בחירות שכולו "כתיבה לרבי". בימים אלה, בקשר עם יום הבחירות - ערב יום הבהיר י"א ניסן, ולרגל תחילת שנת ה-120 לרבי שליט"א מלך המשיח, מופץ קמפיין מיוחד שמטרתו לעורר יהודים בענין הכתיבה לרבי באמצעות ספרי ה"אגרות קודש".
פתק משיח: קמפיין בחירות "כתיבה לרבי".
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

פתק משיח: קמפיין בחירות "כתיבה לרבי".

הפתק של המשיח: קמפיין בחירות שכולו "כתיבה לרבי". בימים אלה, בקשר עם יום הבחירות - ערב יום הבהיר י"א ניסן, ולרגל תחילת שנת ה-120 לרבי שליט"א מלך המשיח, מופץ קמפיין מיוחד שמטרתו לעורר יהודים בענין הכתיבה לרבי באמצעות ספרי ה"אגרות קודש". יוזמי הקמפיין במסר: אנחנו לא מתערבים בבחירות.

חשוב להדגיש כי אנו לא מתערבים בהליך ההצבעה, ואין בכך כל קריאה להימנעות או תמיכה בהצבעה מסוימת. ניתן להשתמש בפתקים לצורך הצבעה ביום הבחירות, על פי בחירה אישית. ניתן לחלופין, להצביע כרגיל בבחירות למפלגה אשר על פי דעת המצביע מייצגת הכי נאמנה את שלושת העקרונות של הרבי, ולהכניס את פתק ה"משיח" לקלפי (בלי מעטפה) כדי לעורר מודעות. אנו משאירים זאת לחלוטין לבחירה האישית של כלל הציבור ואנ"ש איך הם רואים לנכון למקסם את המסר.

מסר מרכזי בו מתמקד הקמפיין הוא - הסברת מהותו של יום י"א ניסן, ומהותה של בחינת ה"אחד עשר" שמתגלית ביום זה, כפי שהיא בשייכות לרבי שליט"א מלך המשיח.

בשנה זו' במלאות שבעים שנה ל"קבלת הנשיאות" - בי"א שבט ה'תשי"א, ישנה חשיבות מרובה לעסוק ולהדגיש את המעלה שבענין ה"אחד עשר", ועל כן הקמפיין, ברוח הקמפיינים של הבחירות - שסוערים כעת ברחבי הארץ, מדגיש שה"אותיות" של הרבי וחסידי חב"ד הם - "יא" - גילוי בחינת ה"אחד עשר", בגאולה האמיתית והשלימה.

הקמפיין עוסק בהסברת "בשורת הגאולה", וממוקד אודות הבחירה ברבי שליט"א כמלך המשיח, בשייכות לאופן ההצבעה בבחירות בארה"ק - באמצעות פתק, היינו - "הפתק של המשיח" - כתיבת "פתק", מכתב אישי, אל הרבי שליט"א מלך המשיח, ביום הבהיר י"א ניסן - שנת המאה ועשרים.

מצו"ב: קובץ PDF בגרסה איכותית - להורדה והפצה.


מבקשים מכל אחד ואחת להשתתף בהפצת הקמפיין, להוריד את הקובץ, ולהפיצו בתפוצה נרחבת - בכל מקום שידו מגעת, לקראת יום הבחירות ויום הבהיר י"א ניסן.

משיח צדקנו לראשות הממשלה

 

BM 3

יוזמי הקמפיין במסר: לא מתערבים בבחירות.

כאשר נשאל הרבי שליט"א מלך המשיח בסוף חורף 1989 מה דעתו על כך ש"אין ממשלה בישראל", אמר בזו הלשון:

"אני אינני מתערב בפוליטיקה, ועוד והוא עיקר שאני מקווה שתיכף ומיד יהיה ראש הממשלה שם- משיח צדקנו".

ישראל מצויה כעת בתהליך שלא היה כדוגמתו, בו במשך מספר סבבי בחירות לא קיימת הכרעה בדבר רצון העם, ולא קיים אדם בודד אחד שיכול לקבץ סביבו את תמיכת רוב הציבור.

יתרה מזה, הפילוג המפלגתי שקיים כרגע מעולם לא היה בולט יותר- כל מחנה מבוצר לחלוטין בעמדתו ושולל את המחנה האחר, ואף מחנה לא מסוגל להשיג מנדט ציבורי לשלוט. נדמה לעתים כי עבור 90% מהמזוהים פוליטית- לא קיימת אפשרות של פשרה. וזאת, למרבה התדהמה- בזמן משבר עולמי, שהיסטורית דווקא אמור לייצר הסכמה רחבה!

עוד מאפיין מהותי של המציאות הנוכחית הוא העובדה שלרוב המוחלט של הציבור אין אמון בכל מוסדותיה הממשלתיים והאזרחיים של המדינה, וביניהם: בתי המשפט, הממשלה, הכנסת, התקשורת, ועוד. זה עוד סממן להתפוררותה של הפוליטיקה לקבוצה של מחנות קטנים אשר אף אחד מהם לא מסוגל לאחד את רוב העם סביבו (או אפילו קרוב לזה).

אין אפילו רוב בציבור שמאמין שמערכת הבחירות הבאה תכריע את הסוגיה. יתרה מכך: רוב הציבור כבר לא מאמין שניתן יהיה להשיג הכרעה, ועל פי המגמות- אמון הציבור בכל גורמי המדינה דווקא ילך ויפחת מכאן והלאה. בימים האלו שהמאבק בין ה"כחול" ל"אדום" לא מסוגל לייצר הכרעה, היפך המטרה שלשמה קיימת בכלל הפוליטיקה- מגיע זמנו של הצבע הצהוב לטרוף את הכלים.

כחסידי חב"ד, אנו מבינים טוב מאד כי המצב חסר התקדים בו נמצא כעת השלטון והחברה הישראלים הוא חלק, כמו כל דבר אחר- מתהליך סלילת הדרך לשלטונו של מלך המשיח עליו העידה התורה (משנה תורה, הל' מלכים ומלחמות פי"א ה"א). אין זה מקרי שתהליך שחיקת האמון בפוליטיקה העובר על ארצנו, עובר גם על מקומות אחרים בעולם בו זמנית- ודוגמא מובהקת לכך היא ארה"ב בה בחר נשיא הדור להפיץ את אורו לעולם משך הרגעים האחרונים של הגלות.

המצב החברתי חסר התקדים הזה מצטרף כמובן למשבר הקורונה חסר התקדים בהיסטוריה המודרנית, שמשפיע גם הוא על כל העולם כמקשה. 

ברור הדבר לכל בר דעת, שמשיח אמור לכונן את ממשלתו מתוך רצון של העם, ומתוך זה נדרשת קבלת המלכות שלו על ידי העם. מצב זה דורש שינוי מהותי ב"סביבה" אליה אמור להתגלות מלך המשיח, כזו המואסת בפוליטיקה ובמחנאות, וכבר מאבדת את אמונתה באלילי השקר המודרניים- וביניהם הרעיון הדמוקרטי, והתהליך הזה מתרחש לנגד עיננו בפועל ממש.

אפילו תאריך הבחירות הקרובות בארץ ישראל נקבע לי' בניסן, מה שאומר שבערב י"א ניסן- יום הולדתו ה-119 של הרבי שליט"א מליובאוויטש (גואל אחרון), יתבררו לראשונה תוצאות הבחירות. בבחירות הקודמות- היה זה ביום הולדתו של משה רבינו (גואל ראשון).

מתוך המצב הזה החלטנו לצאת למבצע "משיח צדקנו לראשות הממשלה", שמטרתו קבלה מרצון של שלטונו הקרב ובא של הרבי מלך המשיח על עם ישראל והעולם כולו. במבצע זה, המיוצג על ידי "פתק הצבעה" צהוב, אנו מקווים ומצפים לעורר שיח ומודעות בקרב הציבור על כשלונה של המערכת הנוכחית שאכזבה אותנו, והחלפתה במערכת הגאולתית והתורנית הנדרשת על פי בחירתו של הקב"ה.

הפתקים מיועדים להפצה בכל סביבה ומצב.

חשוב להדגיש כי אנו לא מתערבים פוליטית או מפלגתית בהליך ההצבעה, ואין בכך כל קריאה להימנעות או תמיכה בהצבעה מסוימת. ניתן להשתמש בפתקים לצורך הצבעה ביום הבחירות, על פי בחירה אישית. ניתן לחלופין, להצביע כרגיל בבחירות למפלגה אשר על פי דעת המצביע מייצגת הכי נאמנה את שלושת העקרונות של הרבי, ולהכניס את פתק ה"משיח" לקלפי (בלי מעטפה) כדי לעורר מודעות. אנו משאירים זאת לחלוטין לבחירה האישית של כלל הציבור ואנ"ש איך הם רואים לנכון למקסם את המסר.

 כמו"כ מבקשים לקחת לקלפיות ספרי "אגרות קודש" יחד עם דפים ועטים, ואכן לזכות יהודים בכתיבה לרבי.

מתוך בטחון, שעצם הפצת הקמפיין כשלעצמו, עוד טרם הכתיבה בפועל לרבי שליט"א מלך המשיח אכן יפעל את מטרתו העיקרית - גילוי בחינת ה"אחד עשר" בהתגלות המליאה והמושלמת בגאולה האמיתית והשלימה.

יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

קידוש לבנה לזירוז בניית הארמון

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...