• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

בשבוע שעבר הוקרן סרט טלוויזיה בו התראיינה מעצבת האופנה טלי אברהמי שסיפרה את סיפורה האישי תוך כדי שהיא הולכת להתייעץ עם הרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש. האמונה הפשוטה ברבי שליט"א מלך המשיח סחפה אלפים שכתבו לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש
אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

בשבוע שעבר הוקרן סרט טלוויזיה עם מעצבת האופנה טלי אברהמי שסיפרה את סיפורה האישי תוך כדי שהיא הולכת לצד לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש כדי לקבל החלטה. האמונה הפשוטה סחפה אלפים כתבו לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב או פקס יגיע מיידית לרבי שליט"א מלך המשיח, הדרך היתה לכתוב, ולהניח את המכתב בין דפי אחד מהספרים שכתב הרבי שליט"א מלך המשיח, או בתניא.

מיד אחרי ג' תמוז. הרב זמרוני החל לצאת מידי שבוע עם סיפור מופת בשיחת הגאולה במדור "נפלאות עכשיו" על ישועה עכשיו מהרבי שליט"א מלך המשיח, בעקבות פניה אליו באגרות קודש.

הרב זמרוני ממשיך בקו שעליו דיבר הרבי שליט"א מלך המשיח בח"י אלול תשל"ב, "איפה זמרוני, הוא שולח לי כל כך הרבה מכתבים, ואני לא מכיר אותו". על דרך המכתב המפורסם שהרבי כותב, שאברך צעיר שהגיע לעיר והפך אותה ע"י ששולחים משם לרבי המון מכתבים. והקשר של אותו אברך שלא שלא למד בחב"ד, רק מצד האמונה, ששמע שיש רבי.

מידי שבוע בשבוע פורסם בשיחת הגאולה עוד פלא בקשר לאגרות קודש, ועד שחדר לכל החוגים ביהדות ואף מחוצה לה. הרב זמרוני עצמו הקדיש את עיקר זמנו לקשר יהודים לרבי שליט"א מלך המשיח אגרות קודש. 

במאגר בית חב"ד רשומים קרוב ל15,000 איש יהודים וגם לא, שפנו לבית חב"ד משך השנים, וקיבלו מענה באגרות קודש, כאשר רובם הגדול קיבלו מענה מהרב זמרוני!!

בית חב"ד בת ים בראשות הרב זמרוני השתתף בקמפיין גדול של הרב בר זוהר ואילן חיון לקשר יהודים לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש שנמשך כמה חודשים, והושיב אנשים ונשים מחב"ד בת ים ליד סוללת טלפונים מסביב לשעון כדי להשתדל ולענות על כל הפניות.

כיום, ישנם כמה ערוצים לפניה באגרות קודש דרך האינטרנט, כאשר הערוץ העיקרי, הזמין ביותר, וגם הראשון והוותיק מכולם, הוא האתר אגרות קום, שהוקם לפני יותר מעשרים שנה ומתוחזק ומשתפר כל הזמן ע"י הרב שלום לוגוב.

לראות את הניסים בעיניים

מי שזוכה לענות לפונים, ולעזור לשואלים, זוכה לראות את הניסים בעיניים. אלפי פונים מידי יום לאתר אגרות קום, רואים את התשובה באופן מידי, ומנהלים את חייהם לפי עצות והדרכות הרבי שליט"א מלך המשיח. אמנם, יש גם פונים שלא מבינים את מענה הרבי שליט"א מלך המשיח, ופונים למדור "צור קשר" באתר, שם יש רשימת טלפונים של אנ"ש - גברים או נשים שניתן לפנות אליהם לגבי המענה.

מספרי הטלפון של אנ"ש המתנדבים לענות לפונים, לא מופיעים במדור "צור קשר" כל הזמן, אלא מתחלפים בתיאום מראש עם מנהל האתר, ומופיעים רק בימים ושעות שהם יכולים להתפנות לענין.

אחרי הפירסום הרב של שכתבת הטלוויזיה עשתה לאגרות קודש, מספר הפניות עלה מ1500 ביום ל4.5 אלף ביום. הלחץ על המתנדבים הוא עדיין גדול מאד למרות שהגל הראשוני קצת פחת, ומנהל האתר מבקש עוד מתנדבים לענות לפונים באגרות קודש, באופן שהם יופיעו באתר אך ורק בימים ובשעות הנוחות להם. 

ודווקא בתוך לחץ הפניות, כל מי שזוכה לענות לעוד ועוד פניות באגרות קודש, זוכה לראות בעיניים עוד ועוד ניסים מתגלגלים, וזה מה שאנו צריכים כעת בשביל פירסום האמונה, והתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח.

להיות הרב זמרוני

העניין הזה של לחבר אנשים לרבי שליט"א מלך המשיח, ולא רק יהודים, צריך לעמוד, ועומד בראש מעייניו של כל חב"דניק באשר הוא. השיטה או האמצעי באמת פחות חשוב איך. אבל, עם הצלחות לא מתווכחים, ובפרט שרואים בחוש, שאנשים שמקבלים תשובה, מבינים שמי שאומר להם להדליק נרות, לבדות תפילין ומזוזות, לשמור טהרת המשפחה, ללמוד חת"ת, להשתתף בהתוועדות חסידית, וכל תשובות פרטיות כו', זה לא המתנדב שהסביר את התשובה, אלא זה הרבי שליט"א מלך המשיח בעצמו. כי הם פנו אליו באגרות קודש, וזה מה שהוא ענה להם, וזה הברכה שלהם לקיים את הדברים. 

וכאשר הם מקיימים בפועל, והניסים מתרחשים בבני חיי ומזוני רוויחא, ורואים בעיניים איך ש"ואתם תלוקטו לאחד אחד" איך הקב"ה מלקט יהודים ליהדות ע"י לרבי שליט"א מלך המשיח, וזה השאיפה הבסיסית של כל חב"דניק באשר הוא.

במילא, זה הזמן לפנות למנהל אתר אגרות קום הרב שלום לוגוב להצטרף למשיבים לפונים באגרות

Picture1

 סטטיסטיקה מהאתר לאחרונה: 4500 פונים, שנכנסו 6000 פעמים לאתר באותו יום.

 = =

ואולי יש לומר, שכאשר פונים אל יהודי להניח תפילין, והוא מניח, ועוד שלפני כן מכריז 'יחי אדוננו', בכל אופן, כפי שהסביר הרבי שליט''א מלך המשיח, מבצע תפילין, ושאר עשרת המבצעים עליהם הכריז, הם פעולות השייכות לשלב ה'יכוף', ובמילא, פעולה שהיא בניגוד לרצון החיצוני. 

וכאשר יהודי פונה בעצמו ל''רופא הגדול'' (ואנו נמצאים כעת ביארצייט של הרמב''ם), ושואל ומבקש, ונענה בעצה ותושיה, ואז אותם עצות טובות שמקבל דרך אגרות קודש אינן כפי' על רצונו החיצוני, אלא גילוי רצונו האמיתי, ודרך אמיתית להירפא ולהיוושע, שיהודי ואפילו אינו יהודי מתחבר איתה באופן פנימי.

770 – קידוש לבנה בחודש ה10

הסדר הגדול בקישינב מולדובה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...