• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

י"ט כסלו בבית כנסת בית אל בת ים

מידי שנה, מצטרפים בתי כנסת מחוגים שונים שזוכים לקיים גם אצלם את חגיגת י"ט כסלו בהידור ברוב עם הדרת מלך. השנה, גם מתפללי בית כנסת בית אל (ספרדי), זכו לחגוג את י"ט כסלו עם חב"ד. האירוע עם הרב ויקטור עטיה מחברון היה הצלחה גדולה ומדהים בתוכנו. דיווח וגלריה בכתבה המלאה
י"ט כסלו בבית כנסת בית אל בת ים י"ט כסלו בבית כנסת בית אל בת ים י"ט כסלו בבית כנסת בית אל בת ים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

■י"ט כסלו בבית כנסת בית אל בת ים

מידי שנה, מצטרפים בתי כנסת מחוגים שונים שזוכים לקיים גם אצלם את חגיגת י"ט כסלו בהידור ברוב עם הדרת מלך. השנה, גם מתפללי בית כנסת בית אל (ספרדי), זכו לחגוג את י"ט כסלו עם חב"ד. האירוע עם הרב ויקטור עטיה מחברון היה הצלחה גדולה ומדהים בתוכנו.

הרב ויקטור מקרית ארבע, (גדל בבת ים והתקרב לחב"ד ע"י הרב זמרוני ציק) התחיל את הערב במופע קסמים ותלפטיה והצחיק את הקהל הרחב שהגיע. החלק השני היה סיפורו הכואב של הרב בו דיבר בהתרגשות על בתו היקרה חיה מושקא שנפטרה בנסיבות טראגיות, ועל התמודדותו עם הכאב.

בדברי הפתיחה הרב מאיר אבוטבול שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לדרום בת ים. שביאר את עניינו של יט בכסליו חג הגאולה בשיחת הרבי שליט"א מלך המשיח. גם הרב טובי והבה משלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח בבת ים, התכבד בדברים וסיפר את סיפור י"ט בכסלו.

בשם בית הכנסת בית אל המארח, נשא דברים סרן מר יוסי זרוק שהגיע ישר מהמילואים וסיפר על הקשר שלו עם חבד ועם תורת הרבי שליט"א מלך המשיח. 

כיבד אותנו בנוכחותו מר אורי בוסקילה סגן ראש העיר. שסיפר על ביקורו בציון אדמור הזקן בהאדיטש ועל הקשר המיוחד שלו לאורך שנים עם הרב זמרוני ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבת ים עיר הגאולה.

בסיום הערב נערכה הגרלה על דולר מהרבי שליט"א מלך המשיח מתנת הרב ישעיהו סדי. בו זכה מר רן עטיה מבת ים.

תודות: לעיריית בת ים המחלקה לתרבות תורנית. למרת פנינה אואקנין. למר יעקב חי חקיקי. למר מרקו רוזליו. לרב סדי ישעיהו. למר יוסי זרוק. לכל המסייעים ולכל מי שטרח להגיע לאירוע, השם יברך אותם.

תמונות: מענדי טויטו.

הרב בוסקילה והרב ויקטור עטיה
הרב בוסקילה והרב ויקטור עטיה
הדולר להוספה בצדקה שנתרם לארוע
הדולר להוספה בצדקה שנתרם לארוע
פירסום הארוע
פירסום הארוע
הרב מאיר אבוטבול מעניק את הדולר לזוכה
הרב מאיר אבוטבול מעניק את הדולר לזוכה
הרב ויקטור עטיה במופע תלפטי מדהים
הרב ויקטור עטיה במופע תלפטי מדהים
הרב טובי והבה
הרב טובי והבה

חנוכה בבית משיח דרום בת ים

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...