• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

770: קידוש לבנה בחודש הגאולה

גלריה נהדרת ותיאור מלא מקידוש לבנה בחודש כסלו תש"פ ב770 בית חיינו, ע"י הרב ליאור מימון מלכא – שליח הרבי שליט"א מלך המשיח ל'מטה העולמי לזהירות בקידוש לבנה', ומרכז חב"ד למושבי צפון הנגב
770: קידוש לבנה בחודש הגאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

770: קידוש לבנה בחודש הגאולה

אם שווה להשקיע בקידוש לבנה שמזרז הגאולה בחודש הגאולה בכל מקום -  על אחת כמה וכמה... ב770 - בית רבינו שבבל! ואכן, בשבוע שקדם למעמד ב770 הוציא 'המטה העולמי לזהירות בקידוש לבנה' שני גלי פירסום בשכונת המלך - בעברית ובאנגלית. הדבר הוכיח את עצמו בקהל הגדול שגדש את רחבת 770 – אנשים נשים וטף.

יוסי גולדשטיין הטיב לשיר, לשמח ולהרקיד את הקהל יחד עם אומן הקלידים שמוליק גרוזמן. אומן הג'אגלינג שמואל ג'ייקובס הצטרף בפעלוליו בריקודים ובהופעה מיוחדת. הגרלה מושקעת מאוד היתה לכולם. לאנ"ש: חנוכייה מפוארת – דגם בית המקדש – מצופה כסף טהור; לתמימים: ספרי קודש; לנשים (הנוהגות להשתתף במעמד ולא לומר את הנוסח): טבעת מזהב; לילדים: פרסים גדולים וקטנים.

יש לציין את מזג האוויר המיוחד: שמים נקיים - שאפשרו להתחיל את המעמד ב'רגל ימין' במניין כ"ק אדמו"ר שליט"א; וקור עז – שלא הרתיע משפחות שלמות לחגוג כשעתיים מחוץ ל770.

צוות התמימים החדש שמואל אושקי ולוי רחימי, קבוצה תש"פ, נתנו גיבוי נפלא לארוע. הרב ליאור מימון מלכא – שליח 'המטה העולמי לזהירות בקידוש לבנה' הנחה את כינוס הילדים והדגיש בכל הזדמנות את העניין של "ובקשו את ה' אלוקיהם ואת דוד מלכם". הרב ליאור גם דרש יחד עם הקהל לא להסתפק באמונה שהרבי איתנו וכו' אלא שחייבים את הגלות הרבי שליט"א מלך המשיח 'עצמו' משום שקידוש לבנה נוגע לעבודתו של "משיח צדקינו עצמו" (דבר מלכות, נוח, נ"ב).

ציבור אנ"ש בכל העולם נקראים בזה לסייע למעמדים אלו הנשענים בינתיים רק על מספר תרומות בודדות של אנ"ש!  972-52-8572-770+ או להפקיד ישירות ב: בנק לאומי: סניף 790, חשבוןן: 2475632, על שם: מרכז חב"ד למושבי צפון הנגב.

תמונות: מנוש עמית

באר שבע: שני מעמדי קידוש לבנה עוצמתיים

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...