• ב"ה ימות המשיח!
  • ח' ניסן התשפ"ד (16.04.2024) פרשת מצורע

אלפים בחגיגת סיום הרמב"ם הארצי

אתמול (שלישי, אור ל-כ' מנחם אב) נחתמה בהצלחה רבה חגיגת סיום הרמב"ם ה34 במחזור ג' פרקים ליום, יחד עם ציון 75 שנה להסתלקות הרה"ח המקובל ר' לוי'ק, אביו של הרבי שליט"א מלך המשיח. דיווח מלא וגלריה ראשונה מהארוע ממצלמתו של ר' לוי ישראלי
אלפים בחגיגת סיום הרמב"ם הארצי אלפים בחגיגת סיום הרמב"ם הארצי אלפים בחגיגת סיום הרמב"ם הארצי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

שישו ושמחו בשמחת התורה, שישו ושמחו בשמחת הגאולה. זכה דורנו ואלפים ורבבות מקיימים מידי יום את הוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח ללמוד בכל יום את הלכות ספר הי"ד החזקה להרמב"ם, ובימים אלו נסתיים המחזור השלושים ושמונה של לומדי ג' פרקים ליום וספר המצוות. האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, נאמנים לקיום כל הוראותיו, נטלו על עצמם להפיק את חגיגת הסיום הארצית ברוב עם ובהשתתפות אלפים באולמי בלוודר בראשון לציון.

השולחנות נערכו בסעודת מצווה, כיאה לאירוע המכובד, בעוד מפיק האירוע, הרב יצחק רחימי, מפקד על ארגון האירוע, חולקו לכל משתתף חוברת דבר מלכות בהפקה מיוחדת, שיחת הגאולה וכמובן לוח מורה שיעור מאיר עיניים למחזור הלימוד החדש.

המנחה הרב יוסף אברהם פיזם, רב ק"ק חב"ד בקרית שמואל, נוטל את שרביט ההנחיה ומעניק לערב נכבד זה את אופיו בדברי מעבר בין הדוברים הנכבדים. בטוב טעם מסביר הוא מעלת האירוע כשמגלגלין זכות ליום זכאי, ליום זה בו מציינים את השנה השבעים וחמש להסתלקותו של הגאון המקובל ר' לוי יצחק שניאורסאהן, אביו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

לאחר הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח למעמד, מפי הרב רפאל חירותי, מח"ס "המושך בחוטים", פוצח ר' עמי מימון, המלווה את הערב כולו ברוב שירה וזמרה, במחרוזת משמחת של שירי משיח וגאולה. בקבוקי המשקה נשלפים, והאוירה הופכת להתוועדות חסידית, בתווך מעגל הרוקדים עומד שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בבת ים, הרב חיים ציק מהאגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה ומחלק 'לחיים' לרוקדים.

במקביל, ילדי צבאות ה', מתאספים לכנס ילדים מיוחד, שהתקיים בהוראה מהרבי שליט"א מלך המשיח, בחלק נפרד של האולם, שם אמרו הם את 12 הפסוקים, נהנו המופעה מיוחדת של השחקן גיא מסיקה, וצברו פרסים בחידון.

בנתיים באולם, מתחיל הכינוס באמירת פרק קי"ח בתהלים, מפי הרב ניר גבריאל שליח וראש ישיבת חב"ד בשכונת פלורנטין בתל אביב.

ל'דבר מלכות' עולה הרב אלעזר קעניג, משפיע בנוף הגליל, בשפה ציורית קולחת הוא מעביר לנגד המשתתפים את התמורות האדירות המתחוללות בעולם המוכן לעידן הגאולה. כשהוא מביא דוגמאות מחיי היום-יום הוא מציב את הענין העיקרי - קבלת פני משיח צדקנו.

על ענינו של יום - כ"ף מנחם אב, עולה לדבר הרב יצחק גרוזמן השליח בראשון לציון. יחד עם הקהל הוא מנגן את ניגונו המשמח של ר' לוי-יצחק בעל ההילולא ומדבר בשיבחו ועל פי דרכו המיוחדת.

הרב שמעון ויצהנדלר, ראש ישיבת תות"ל בראשל"צ מוסיף נקודה קצרה בעניני סיום הרמב"ם והמסר האקטואלי - לחיות עם הזמן של ימות המשיח.

לאחר הפסקת ריקודים סוערת במיוחד, בניצוחו של עמי מימון בהם רקד הקהל במשך שעה ארוכה עם שירי חב"ד מתיישבים כולם, להמשך ההתוועדות והכינוס.

את אמירת הסיום של המחזור הל"ח מבצע בטוב טעם הרב אורי ליפש רב בית כנסת חב"ד בקרית הרצוג, לאחר מכן המשיך והוסיף 'הדרן' מיוחד כנהוג בנושא הנלמד בפרקים האחרונים של הרמב"ם, כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח.

ומיד לאחר מכן נפתח המחזור החדש, ע"י הרב שלמה זלמן לנדא משפיע ק"ק בית משיח ברעננה, שחידד את היסודות אותם מביא הרמב"ם בפתיחת ספרו, כשהוא מדגיש רק רק עם לימוד חסידות ניתן לחיות בדרך העולה בית א-ל.

אורח מיוחד שהגיע היישר מ-770, הרב מנחם מענדל הכהן הנדל יו"ר המטה עולמי להבאת המשיח נושא דברי ברכה.

לאחר מכן עולה השליח בקניה שבאפריקה, הרב שמואל נוטיק, המספר מעט מהניסים והנפלאות אותם חווים השלוחים במסירותם בכל מקום וכפי שחווה הוא בעצמו יחד עם בני משפחתו.

ממש לפני סיום עולה הרב בנצי פרישמן, ומחדד נקודות בנושא שלימות הארץ ודעתו הברורה של הרבי שליט"א מלך המשיח, כנגד תמיכה במפלגות המקימות ממשלת דמים המוכנה לנהל מו"מ עם הערבים. והקהל טרם צאתו עוד חוטף ריקוד חסידי סוער ונמרץ, תוך שבחוץ ניגשים רבים לדוכני המכירות של יריד גאולה ומשיח.

LEI_5054

בפעם העשירית: יום עיון בגאולה ומשיח

רמת ישי: חברת המועצה מקבלת את בשורת הגאולה לעוורים בפתיחת הקדנציה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...