• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חב"ד פסטיבלים בקבר דוד המלך בחג השבועות

חב"ד פסטיבלים בראשות מיכאל קלדבורג שינו את דפוסי הפעולה הרגילים שלהם, עלו לקבר דוד המלך בחג השבועות, וזיכו אלפי יהודים שבאו לקבר דוד המלך להילולת נעים זמירות ישראל בהתקשרות לרבי שליט"א מלך המשיח, מזרעו וצאצאיו של דוד מלכא משיחא
חב"ד פסטיבלים בקבר דוד המלך בחג השבועות
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרבי מלך ישראל חי וקיים !!!
בשבת וחג השבועות פעל מתחם חב"ד שהוקם והופעל בשתוף פעולה בין חב"ד הר ציון וחב"ד פסטיבלים.
מספר השליח לקבר דוד המלך בהר ציון הרב שגיא דקל: "לפני כחודש נקראתי ל"מילואים" לפעילות בפסטיבל בדרום. ואז עלה הרעיון שנקים ביחד עם השליח לפסטיבלים הרב מיכאל קדלבורג מתחם הכנסת אורחים והפצה בהילולה של דוד המלך. הרב מיכאל קדלבורג התלהב מהרעיון אבל מכיוון שפסטיבל "הדוף" אמור היה להתקיים גם כן בחג השבועות הוא כתב לרבי על כך לבקשת ברכה לפעילות בהר ציון.
הרבי ענה במכתב מדהים ומדויק (אגרות קודש כרך יט עמוד רנג): "נתקבל הספר כנור בן דוד, ות"ח...ויהי רצון...נזכה לביאת בן דוד וקיום היעוד, ועבדי דוד נשיא עליהם לעולם"... המכתב נכתב בי"א ניסן יום הולדתו של הרבי מה"מ שליט"א!
לאחר קבלת המכתב היה ברור לשליח לפסטיבלים לאן הרבי רוצה שנלך ומיד החלו ההכנות לפעילות.
הרב שגיא ניסה לצור קשר עם המארגן של הכנסת האורחים הקבועה בהילולה כדי לבדוק איתו איך מתחם חב"ד יכול להשתלב בהילולה אך משום מה לא עלה בידו לצור קשר אתו.

בגלל השריפה במבוא מודיעין

ואז חלה התפנית המפתיעה... הרב שגיא קיבל הודעת טקסט בטלפון שהמארגנים של הכנסת האורחים מחפשים תורמים לכל הציוד שדרוש לכך שכולל רשתות צל, ציוד מטבח תעשייתי, תאורה ועוד מכיוון... שכל המחסן ציוד שלהם עלה באש ונשרף כליל בשריפה שהיתה במבוא מודיעים.
שגיא מיד התקשר למספר שהיה בהודעה וכך הצליח ליצור קשר עם המארגן של הכנסת האורחים. למחרת שגיא והמארגן כבר נפגשו במחסן הציוד של חב"ד פסטיבלים!
לאחר שהמארגן קיבל מחב"ד פסטיבלים סיוע של רשתות צל וכלי מטבח תעשייתיים, הוא התלהב מאוד מהנס הגלוי ובעצמו הציע שהשנה יוקם מתחם חב"ד בציון דוד בנוסף להכנסת האורחים הקבועה.

פסטיבל הדוף בוטל
הרב קדלבורג מספר: "ביום חמישי עלינו לכיוון הר ציון עם כל הציוד בנגרר כשלפתע קיבלתי הודעת טקסט מפתיעה...ברגע האחרון המשטרה לא אישרה את קיום פסטיבל "הדוף" והוא בוטל ! הרבי חסך לנו עוגמת נפש מללכת לפסטיבל שבסוף לא התקיים וזיכה אותנו לעלות להר ציון ולהפיץ את בשורת הגאולה בין אלפי הדתיים שפקדו את המתחם לכבוד הילולת דוד המלך".
הפעילות היתה מגוונת, וללא הפסקה: מתחם חב"ד אירח רבים לסעודות השבת והחג, בכל הלילות התקיימו שיעורי חסידות והתוועדויות, תפילות וקריאת התורה. בחג השבועות בערב יצאו הפעילים לתהלוכה עם דגלי משיח והרקידו מאות אנשים שפגשו לאורך כל מתחם דוד המלך, וביום חג השבועות התקיימו שני כינוסי ילדים עם פסוקים וקריאת עשרת הדברות למאות ילדים והורים. בנוסף, בליל שבועות הוצבו דוכני הפצה במתחם ציון דוד המלך בעזרת הנשים ובעזרת הגברים.
"ועלו מושיעים להר ציון לשפוט את הר עשיו". הרב אוריאל לויזון (שותפו של הרב שגיא בפעילות חב"ד הר ציון): לאחר שהתברר שהוותיקן טוען לבעלות בטאבו על מתחם דוד המלך ושולח אלפי נוצרים בכל יום למתחם כדי להראות נוכחות במקום, ברור לכל שישנה מלחמה רוחנית על הר ציון בכלל וקבר דוד המלך בפרט. על ידי פעילות חב"ד במתחם בחג השבועות, ובכלל - בכל ימות השנה, מקרבים את היעוד של "והיה השם למלך על כל הארץ..." .
השליחים רוצים להודות לעזרה הגדולה בפעילות לרב יעקב ביטון ולרב אלי לויזון ולכל הנשים שיחי' ולשיתוף הפעולה הפורה עם מארגן הכנסת האורחים שמעון שלג .
כמו כן יש לציין שכל השנה מתקיימת פעילות הפצת המעיינות במתחם ע"י שליחי חב"ד הר ציון שכוללת:

התוועדות ליל שישי,

מסיבות ראש חודש לנשים,

קידוש לבנה,

שיעור תניא שבועי לבחורים,

הפצת 7 מצוות בני נח,

הנחת תפילין למבקרים בציון,

מבצע 12 הפסוקים עם כיתות ילדים,

ופעילות החגים: פעילות בסוכות, משתה פורים, סעודת משיח בשביעי של פסח, תהולכת ל"ג בעומר, סיורים והתוועדויות עם קבוצות מישיבות חב"ד ועוד. פרטים נוספים : הרב שגיא 0547707718 הרב אוריאל 0525453613.

הרב אלי לויזון, אביו של השליח אוריאל, ה"בעל קורא" בעשרת הדברות
הרב אלי לויזון, אביו של השליח אוריאל, ה"בעל קורא" בעשרת הדברות

הסעות מכל רחבי הארץ לעצרת גאולה ומשיח

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...