• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

התהלוכה בשכונת שיפר פתח תקוה

על אף החום והשרב הכבד מאות הורים וילדים צעדו בתהלוכה בשכונת נוה דקלים - שיפר פ"ת התהלוכה המרשימה גרמה לצופים מהחלונות לרדת ולהצטרף עם ילדיהם לתהלוכה לכבוד רשב"י. בכתבה המלאה דיווח ותמונות מהתהלוכה ע"י הרב לוי דורון, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לשכונות
התהלוכה בשכונת שיפר פתח תקוה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מאות צעדו בתהלוכה בשכונת שיפר פ"ת

על אף החום והשרב הכבד התקיימה בשכונה תהלוכה רבת משתתפים מוצלחת במיוחד.

תחילה הילדים והוריהם התאספו ברחבת המגרש השכונתי.עמדת שתיה קרה וארטיקים עמדה לשירותם של המשתתפים. בנוסף קיבלו הילדים אפודות, כובעים ובלונים ושלטים. בראש התהלוכה צעדו ילדי התלמוד תורה חבד פתח תקווה שהפתיעו את הנוכחים במופע תופים מרהיב במיוחד. רכב מיוחד ליווה את התהלוכה בשירי משיח גאולה ול"ג בעומר. הצועדים חזרו בחיות והתלהבות על י"ב הפסוקים ומאמרי חז"ל, הכרזת יחי אדוננו, וסיסמאות צ"ה שהוכרזו משך התהלוכה.

הרבה מתושבי המקום שצפו בתהלוכה מחלונות הבתים, ירדו והצטרפו לתהלוכה השמחה והמרשימה.

התהלוכה הסתיימה במתנ"ס השכונתי, שם שמעו הילדים את סיפורל"ג בעומר על רבי שמעון, ועל רשב"י בדורנו. לאחר מכן התקיימו הגרלות על עשרות פרסים יקרי ערך. לסיום התקיים מופע מיוחד ומרתק של פרופסור פוקס על מצוות אהבת ישראל.

הילדים והוריהם הודו לשלוחי הרבי שליט"א בשכונה הרב לוי וגיטי דורון על החדרת החיות, המשיח והיהדות בכל השנה כולה וכן לשליח הרבי בפתח תקווה הרב אשר זאב דייטש על עזרתו הרבה בארגון התהלוכה.

תודה רבה לעוזרים והמסייעים:
התמימים היקרים מישיבת תומכי תמימים ראשון לציון, הת' יהודה בכר, הרב מנחם וזוגתו בכר ועוד.

פירסום משיח בהילולת הרב חיים חורי

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...