• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

אגרות קודש בעשר שפות, ונשים שעוזרות בפיענוח

ההתחדשות באתר אגרות קודש (אגרות.קום) לא מפסיקה לרגע. לאחרונה, מלבד הוספת דפי כרך כ"ג לאתר, נוספו נוספו עוד שפות בהן אפש לפנות לרבי שליט"א מלך המשיח, וכעת האתר "מדבר" בעשר שפות. ובנוסף, למערך הרבנים שנותנים מענה אישי, הצטרפו גם נשים צדקניות. פרטים בכתבה המלאה
אגרות קודש בעשר שפות, ונשים שעוזרות בפיענוח
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אגרות קודש בעשר שפות, ונשים שעוזרות בפיענוח

ההתחדשות באתר אגרות קודש (אגרות.קום) לא מפסיקה לרגע. לאחרונה, מלבד הוספת דפי כרך כ"ג לאתר, נוספו נוספו עוד שפות בהן אפש לפנות לרבי שליט"א מלך המשיח, וכעת האתר "מדבר" בעשר שפות. ובנוסף, למערך הרבנים שנותנים מענה אישי, הצטרפו גם נשים צדקניות.

בכניסת לאתר igrot.com , ניתן לראות בתחילת דף הנחיתה אפשרות לפנות לאתר בעשר שפות. 

האתר אגרות קודש כפי שנראה ביפנית:

i9

לאתר נוספו לאחרונה גם דפים סרוקים של כרך כ"ג. האתר מקבל קרוב לאלפיים פניות ביום.

פיענוח התשובות.

לעיתים, התשובה של הרבי שליט"א מלך המשיח לא ברורה לכותב. לשם כך הקים אתר אגרות.קום מערך רבנים עבור מי שמעוניין בעזרה אישית לפיענוח התשובה. עם בקבלת התשובה בה מוצגים הדפים בהם נפתח הספר, נאמר לפונה שהוא יכול לפנות לעזרה אישית במדור "צור קשר", שם ימצא רשימת רבנים שמוכנים לשוחח איתו בטלפון על השאלה שלו, והתשובה שקיבל מהרבי שליט"א מלך המשיח.

הרשימה מתחלפת מידי מספר שעות, כך שבכל שעות היום והלילה יש רבנים מכל העולם שנותנים מענה קולי בטלפון, במספר שפות.

נשים צדקניות

לאחרונה, לאחר בקשה של אישה באופן של "למה ניגרע", ובצדק, מדוע היא צריכה לדבר עם איש, והאם אין אישה שתענה לה, ולכן התווספה במדור צור קשר באתר רשימת נשים משפיעות שעונות ועוזרות - (רק לפניות נשים),  בפיענוח התשובה באגרות.

התהלוכה המרכזית בבת ים עיר הגאולה

הצלחה גדולה לחב"ד בפארק בחג הפורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...