• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ט סיון התשפ"ד (05.07.2024) פרשת קורח

חוויה עוצמתית לחיילי דיי קמפ בבאר שבע

בשבת האחרונה התגייסו חיילי דיי קעמפ "לגיון של מלך" שע"י תלמידי התמימים דישיבת תות"ל חב"ד בבאר שבע, לשבת חוויתית ועוצמתית, שבת שעמדה בסימן "חייל – עקשן לעד", חיילי "לגיון של מלך" מתעקשים, פועלים ונלחמים ללא הפסקה, עד התגלותו המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח. גלריה
חוויה עוצמתית לחיילי דיי קמפ בבאר שבע
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

חוויה עוצמתית לחיילי דיי קמפ בבאר שבע

דיי קעמפ באר שבע: שבת עוצמתית וחוויתית לחיילי "לגיון של מלך".


בשבת האחרונה התגייסו חיילי דיי קעמפ "לגיון של מלך" שע"י תלמידי התמימים דישיבת תות"ל חב"ד בבאר שבע, לשבת חוויתית ועוצמתית, שבת שעמדה בסימן "חייל – עקשן לעד", חיילי "לגיון של מלך" מתעקשים, פועלים ונלחמים ללא הפסקה, עד התגלותו המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח!


ביום שישי נסעו החיילים לבית ההארחה של השבת המיוחדת – בקמפוס המפואר והמרווח של ישיבת "חנוך לנער" באופקים, שם התקבלו במאור פנים ע"י מפקדיהם שהתרגשו יחד, להיפגש מאז הקיץ, בו שהו שבועיים יחד.


פעילות מיוחדת וחדורה "רעבע" ומשיח הועברה לחיילים במהלך כל השבת, החיילים חזרו למקום שליחותם חדורים בשליחות היחידה שנותרה – להביא את התגלותו המיידית של הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש!!


הנהלת הדיי קעמפ מבקש להודות למפקדי הדיי קעמפ המסורים – תלמידי ישיבת תות"ל חב"ד באר שבע, שעמלו והשקיעו למען הצלחתה של השבת.

פורים שמח ב'אתחלתא' עפולה

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...