• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הנס במעמד הענק של קידוש לבנה ב770 לזירוז הגאולה

הנס במעמד הענק של קידוש הלבנה, ולמעוניינים להתברך בעשירות
הנס במעמד הענק של קידוש לבנה ב770 לזירוז הגאולה הנס במעמד הענק של קידוש לבנה ב770 לזירוז הגאולה הנס במעמד הענק של קידוש לבנה ב770 לזירוז הגאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הנס במעמד הענק של קידוש לבנה ב770 לזירוז הגאולה

הפקה מיוחדת מושקעת של המטה העולמי לזהירות והידור בקידוש לבנה ע"י השליח ליאור מימון מלכה שי' מצפון הנגב וצוות התמימים בראשות הת' דוד חיימוב שי'. החל מ5.45 עד 7.30 בערב התכנסו ובאו תושבי קראון הייטס גברים, נשים וטף ל770 למעמד ש"נוגע למשיח עצמו" עם בקשה עוצמתית וחודרת של "ובקשו את ה' אלוקיהם ואת דוד מלכם." ואכן, הלבנה התגלתה בנס גדול של "ובקשו" מכל הלב! המארגן – הרב ליאור פנה לרבי שליט"א למלאות הבטחתו "שהעניינים ירדו לפועל" (ראה בזה הרחבה בהמשך) ורק לאחר שעה וחצי של ריקודים ממושכים וציפייה עצומה, ממש לקראת הסוף, התגלתה הלבנה וכולם יכלו לנשום לרווחה ולקדש את הלבנה.  פיצה בן שמעון ושמואל הורביץ הטיבו לשמח את הקהל יחד עם ההופעה של סם גייקובס. התקיימו 3 הגרלות: אחת לאנ"ש על חנוכיה יוקרתית (והזוכה בהשגחה פרטית – אחד המסייעים באופן קבוע לקידוש לבנה), הגרלה לילדים וכן לבחורים. ברכה מיוחדת לאירוע ולפרנסה  התקבלה בכרך ט (לכבוד ט כסלו) עמודים: קמד, קמה

"... ביחד עם הידיעות שבספר בית רבי, יעריך כזה גם בנוגע לאדמו"ר האמצעי..."

"...בנוגע לעיר הולדתי היא ניקאלאייעוו..." – בתשובת הרבי לארוע ה'קידוש לבנה' מוזכר, בהשגחה פרטית,  עיר הולדתו - עניין המצביע על הזהירות בקידוש לבנה הנוגעת "למשיח צדקנו עצמו" כנ"ל.

לסיום מברך הרבי "יוסיף ברכה והצלחה בענייני פרנסתו". בברכה".

 בקשר לברכת הרבי לפרנסה:

הרב ליאור פנה לרבי בערב שבת והכניס את 2 ההזמנות לקידוש לבנה בעברית ואנגלית. הרב ליאור הדגיש שכיוון ש770 זהוא מקום המקדש לכן צריכים כל העניינים לרדת למטה מעשרה טפחים. ושיהיה הצלחה גם בקידוש לבנה וגם במימון הארוע.

 

בתשובת הרבי בכרך כ' עמוד קנ – עונה הרבי על הכל!

"ת"ח (תשואות חן) בעד שני ספריו... (2 ההזמנות)

"... קשור זה גם עם ועשו לי מקדש"... (בקשר עם 770 מקום המקדש)

"בבריאות ובעשירות שהרי הורנו חז"ל דמקדש מקום עשירות הוא..." (בקשר עם מימון הארוע)

וממשיך הרבי ומברך "ויהי רצון שתצליח האסיפה  בפעולותיהם... אשר בדרא דעקבתא דמשיחא מבזבזין כל האוצרות ... ומוסרים אותם ע"י פקידים – בשביל החיל.."

"... מהרוחניות משתלשל בגשמיות... הנה בהנ"ל – אוצרות האמורים ישתלשלו ג"כ באוצרות כפשוטם..."

ןמעניין לציין שבשתי המכתבים מציין הרבי ש"מצורפת בזה המחאתי השתתפותי בעבודתם". כלומר, שהרבי ממש שמח בקיום העניין ומברך לעשירות כפשוטה ואפילו גם מצרף את המחאתו!

 

למעוניינים להתברך בעשירות ולהיות שותף:

052-8572770 achdut.mashiach770@gmail.com

מס. וואטס אפ להתקשרות מניו יורק: +1-972-8572-770

קונגרס משיח האירופי

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...