• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

כינוס פעילים ט״ז אלול

עשרות פעילים ושלוחים התכנסו ביום ט"ז אלול באולמי "בלוודר" בראשל"צ לכינוס השנתי לפעילי ושלוחי המלך. הנוכחים זכו לשמוע הרצאות מרתקות בנושאי המשך ה"עבודה היחידה" לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח. בסיום התיישבו הפעילים לשעתיים של התוועדות עם הרב חיים שי' ציק
כינוס פעילים ט״ז אלול כינוס פעילים ט״ז אלול כינוס פעילים ט״ז אלול
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עשרות פעילים ושלוחים התכנסו ביום ט"ז אלול באולמי "בלוודר" בראשל"צ לכינוס השנתי לפעילי ושלוחי המלך. הנוכחים זכו לשמוע הרצאות מרתקות בנושאי המשך ה"עבודה היחידה" לקבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח. בסיום התיישבו הפעילים לשעתיים של התוועדות עם הרב חיים שי' ציק.

את המושב הראשון הנחה הרב בנצי פרישמן. ראשון הדוברים היה הרב הרוניין רב מרכז כפר סבא בדבר מלכות והלכה. אחריו דיבר הרב בא גד נשיא ישיבת נחלים וחבר כנסת לשעבר שמגיע בעקשנות ראוה לציון לכל הכנסים של האגודה למען הגאולה. בהמשך, דיבר הרב שניאור שניאורסון חדשות בנוגע לבניית הארמון למלך המשיח שליט"א בכפר חב"ד. 

בשעה זו השמיעו ניגון מוכר של הרב הת' שימי אזולאי בעיבוד מטאלי, ואחריו דיברו הרב אזולאי והמעבד. אחריהם דיבר הרב שמואל פורטמן הפרצי על הפצת המעיינות לקהל דוברי רוסית בבת ים עיר הגאולה, ואחריו המנחה הזמין את הקהל לתפילת ערבית וסעודת מצווה.

את המושב השני הנחה הרב שניאור זלמן ציק, כשהוא מזמין את , הרב כהן נהג האוטובוס המפורסם מביתר עילית עם סיפורים וסרטונים על פעילות הפצת (בקבוקי מי) המעיינות לנוסעי אוטובוס חרדים. 

כעת עלה הרב טוביה דורון לדבר על נושא שקושר את הדבר מלכות של פ' שופטים עם סיום הרמב"ם בנוגע לגדרי המלך המשיח, שאם המשיח מתגלה כנביא בשלב הראשון של התחלת פעולותיו כמשיח, הוא מיד משיח כי יודעים בוודאות לפי הנבואה שהוא זה שישלים ויביא את הגאולה האמיתית והשלמה, ואסור להרהר אחר נבואתו. 

בשלב זה של הכינוס מוקרן סרטון מסכם על הסיקור התקשורתי של משיח בכיכר. כעת עולה לדבר הרב אילן חיון ומספר איך הרב זמרוני קרא לו לדגל לקראת משיח בכיכר, וסוקר את השתלשלות המאורעות מחודש אדר, "שיצאו משליטה" מאז שדולת הנשים בת"א נכנסה לענין, הקשר עם עורכי הדין וכו', ותולה את כל ההצלחה הניסית בפעולות של הרב זמרוני מהמקום בו נמצא כעת.

כעת מדבר הרב יצחק רחימי, שמספר פרטים על העבודה במשרד, ההתייעצות עם הרבי שליט"א מלך המשיח בכל פרט, התשובות המדוייקות שמתבררות בדיעבד שזה מה שהרים את הכינוס, המצב הכספי הבלתי אפשרי אחרי ט"ז סיון כאשר אי אפשר באופן זמני להשתמש בחשבונות הבנק של האגודה בגלל מה שארע, והניסים הגדולים, וגם, על החובות שנשארו עדיין פתוחים וצריך להשלימם.

 בדרך כלל, בכל כינוסי האגודה משתדלים לתת מקום לעניין שלימות הארץ ופיקוח נפש. בנושא זה מדבר הרב שניאור פרידמן מרחובות, שאומר שאסור לתמוך בנתניהו בבחירות הקרובות כאשר בוחנים את מעשיו מול הפלסטינים. 

זה המקום לחזק ולהרחיב את הפצת שיחת הגאולה, העלון השבועי של ימות המשיח שמאז ג' תמוז, מידי שבוע ממשיך להביא את המסר הישיר והאקטואלי של גאולה עכשיו, ניסים של ימות המשיח, בשורות וחדשות טובות, חיים של גאולה לצד המדורים הקבועים. הרב יוסי קליימן מהישוב מהישוב "נעלה" מציג את העניין ומבקש מהחב'רה לקחת ולהפיץ. (ולפרסם בשיחה). המחיר - 28 אג' ליחידה. 

אחרון חביב לפני ההתוועדות עולה הת' גרשון רטשילד מישיבת ראשל"צ לספר על ההפצה בדרך של התמימים "בית חב"ד הילולות".

תם החלק הרשמי, ומתיישיבים להתוועדות. הרב חיים ציק מהאגודה למען הגאולה מרתק את הנוכחים שעות ארוכות בהשגות מיוחדות מאד שכדאי לשמוע. 

יצא לאור: לוח השנה הגאולתי של 'ממש'

העם צמא להנהגה אמיתית: הרב קובי בן ארי על סערת ה"פאצ' משיח"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...