• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פסטיבל אור • הפצת בשורת הגאולה בפסטיבל רוחניות בלב המדבר

לאחר בקשות ממקורבים וקבלת מכתב חריף מאוד מהרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א שמצטער על כך שאנ"ש יושבים בחבוק ידיים… ולא מנצלים את הכוחות שניתנו להם מנשיאינו רבותינו, החליטו השליחים לפסטיבלים לארגן גם השנה את המתחם החבד"י בפסטיבל מדבורן, והתוצאה מרשימה • הסיפור המלא
פסטיבל אור • הפצת בשורת הגאולה בפסטיבל רוחניות בלב המדבר
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לאחר בקשות ממקורבים וקבלת מכתב חריף מאוד מהרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א שמצטער על כך שאנ"ש יושבים בחבוק ידיים… ולא מנצלים את הכוחות שניתנו להם מנשיאינו רבותינו, החליטו השליחים לפסטיבלים לארגן גם השנה את המתחם החבד"י בפסטיבל מדבורן, והתוצאה מרשימה • הסיפור המלא

בכל שנה נערך בתקופה זו "פסטיבל מדבורן", אלא שהפעם הפיעלות החסידית והפצת בשורת הגאולה במקום הייתה בספק, על מהש התרחש בתוך מספר ימים, מספר השליח הרב מיכאל קדלבורג:

"לאחר מספר טלפונים ממקורבים שהתעניינו אם גם השנה יהיה מתחם חב"ד בפסטיבל מדבורן ולאחר מכתב חריף מאוד מהרבי שליט"א שמצטער על כך שאנ"ש יושבים בחבוק ידיים… ולא מנצלים את הכוחות שניתנו להם מנשיאינו רבותינו (כרך י"א שיז-שיח), הוחלט ביום רביעי בערב לנסות להקים מתחם חב"ד גם השנה.

למחרת (יום חמישי) הושגו ונרכשו בניסי ניסים 4 כרטיסי כניסה דרך הפייסבוק מאנשים שרצו לבטל את בואם ברגע האחרון. ביום ראשון הועמס הציוד על הרכבים וביום שני לאחר קניות של האוכל והשתייה והכנות אחרונות יצאנו למדבר". הגענו בערב והיתה הרגשה של שליחות על טבעית. לאחר כשעתיים מצאנו מקום מספיק גדול ומתאים להקמת המתחם ולאחר לילה שלם של סחיבת הציוד פנימה הוקם המתחם. במשך שלושה ימים אנשים לא הפסיקו לפקוד את המתחם. מאות הניחו תפילין,התקיימו הרבה שיחות אשיות והסברים על חסידות משיח וגאולה.
כל ערב התקיימה התוועדות "על האש" ורבים באו לומר"לחיים"…

בליל חמישי קופל המתחם ולאחר חלוץ מהתחפרות של הרכב בחול הבוצני של המדבר יצאנו חזרה למרכז לפרוק את הציוד. בדרכי חזרה חשבתי לעצמי איזה פיספוס ענק  היה יכול לקרות לולא לא היינו מגיעים למדבר. ברוך השם שיש לנו רבי כזה ושאנחנו זוכים לעשות ולשמוע את הוראותיו הקדושים.

"ברצוני להודות לרב אהרון יוסף מרדכי ברכולי ולאשתו שממש מסרו את נפשם עבור השליחות ולא נואשו למרות החום הכבד וסופות החול הקשות (עד כדי כך שנזקקו לטפול התאוששות במרפאת הפסטיבל) וכמובן לאשתי הרבנית שתחי'.

משיח בכיכר • היום: המשפיעים כובשים את הארץ בכינוסי פעילים

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...