• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שמחת "קידוש הלבנה" במרכז חב"ד למושבי צפון הנגב

מרכז חב"ד למושבי צפון הנגב הוציא לאור שלושה עלוני הסברה המותאמים לקהלים שונים. המיוחד מבניהם הוא הנוסח לקידוש לבנה שנערך בתוספת פניני גאולה. הרב ליאור מלכא שליח הרבי מלך המשיח שליט"א מנהל הקמפיין ב3 שפות: עברית, אנגלית וצרפתית מספר על הכל • הכתבה המלאה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מרכז חב"ד למושבי צפון הנגב הוציא לאור שלושה עלוני הסברה המותאמים לקהלים שונים. המיוחד מבניהם הוא הנוסח לקידוש לבנה שנערך בתוספת פניני גאולה של הרב חיים קיז'נר רבה של עמנואל. הרב ליאור מלכא שליח הרבי מלך המשיח מנהל הקמפיין ב3 שפות: עברית, אנגלית וצרפתית מספר על התהלבות רבה בקרב השלוחים בעקבות לימוד השיחה מפרשת נח • לצפיה בעלונים

מרכז חבד למושבי צפון הנגב הוציא לאור 3 עלוני הסברה המותאמים לקהלים שונים. המיוחד מבניהם הוא הנוסח לקידוש לבנה שנערך בתוספת פניני גאולה של הרב חיים קיז'נר רבה של עמנואל.

הרב ליאור מלכא שליח הרבי מלך המשיח שליט"א מנהל הקמפיין ב3 שפות: עברית, אנגלית וצרפתית מספר על התהלבות רבה בקרב השלוחים בעקבות לימוד השיחה מפרשת נח: ב"ה, נכרת עליה והתעוררות רבה בקרב השלוחים לפעול ולעשות יותר ויותר בקשר לקידוש לבנה ובמיוחד במוצש"ק זו שבאה לאחר לימוד השיחה בה הרבי מדגיש: שקידוש לבנה זהו עניינו של מלך המשיח: "ואין הדבר תלוי אלא במשיח צדקנו עצמו – צריך הדבר להתבטא בתוספת זהירות והידור בקידוש לבנה".

סוגי העלונים הם:

1. לחסידים ולשלוחים
2. לציבור עמך ישראל
3. נוסח מלא של הקידוש לבנה

עם "פניני משיח וגאולה" והלכות ומנהגים המתאים לכל יהודי שרוצה להעמיק ולראות כיצד כל מילה בקידוש היא גאולה ומשיח.

יש לציין את הטיפים המופיעים בסוף הקובץ הראשון המדריכים כיצד ניתן לעשות את הקידוש לבנה ללא תקציב כלל!

"בסיום הקמפיין הארצי עולמי 'קידוש לבנה להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח', מספר הרב מלכא, החלטנו לערוך מעמד "קידוש לבנה" שהוא מעין השמחה לעתיד לבוא בה "ישמע בערי יהודה ובחוצות ירושלים קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה". יש לציין את השתתפותם הברוכה של תושבי צפון הנגב אשר נשארו לרקוד ולשמוח עד 11 בלילה לערך. נערכה הגרלה לילדים לחוד ולבוגרים לחוד ע"מ לתת תמריץ נוסף לכל גיל לגלות עניין בפעילות.

זכינו לערוך גם כינוס לילדים "חייל צבאות השם" וכן תפילת קודש עם הילדים להתחברות עם ה' יתברך בגאולה השלמה מיד ממש. למרות שהמנחה בלבל אותם עם בקשת פרסים באופן אישי - הילדים המשיכו להתעקש ולבקש את הגאולה.

היו גם מראות קודש מהרבי הממחישות את עניין "דוד מלך ישראל חי וקיים" כהסברו של בעל התניא שזה הכוונה על משיח שהוא חי וקיים. ואכן הוקרן וידיאו עם מופת מצולם של הצלתו של אחד מתושבי המקום באמצעות "האגרות" של הרבי שליט"א שהוא חי וקיים. (ניתן להוריד הוידיאו באתר u-tube עם השם "עוצמת משיח...")

"הכרזנו גם 7 פעמים 'הווי הוא האלוקים' כפי שהכריז הרבי בשיחה וזאת ע"מ לחבר בפועל את השמש והירח שהם בדוגמת השמות 'הווי' ו'אלוקים'.

להשגת נוסח קידוש לבנה עם ענייני גאולה ומשיח וכן עלון הסברה לציבור הרחב. וכן הסבר תמציתי עם סיפור מופת באנגלית וצרפתית יש לפנות ל:
ר' ליאור מלכא 0528572770

להורדת הקבצים / צפיה בPDF

קידוש לבנה - על מה ולמה

נוסח קידוש לבנה ועניני גאולה ומשיח בקשר לנוסח

קידוש לבנה מוסיף בחיי הרבי שליט"א מלך המשיח

 

בשורת הגאולה לגדולי האמנים בארץ

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...