• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

התהלוכה המרכזית בקרית גת

אלפי ילדים והורים בתהלוכה המרכזית בקרית גת. דתיים לצד שאינם כאלו, מסורתיים לצד חרדים תחת הסיסמא "יחד כל ילדי ישראל" לכבוד רבי שמעון בר יוחאי ובסימן לקבלת פני משיח צדקנו התהלוכה המרכזית אורגנה ע"י בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול.
התהלוכה המרכזית בקרית גת התהלוכה המרכזית בקרית גת התהלוכה המרכזית בקרית גת
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אלפי ילדים והורים בתהלוכה המרכזית בקרית גת

התרגשות גדולה היתה לראות איך כל סוגי הילדים צועדים זה לצד זה באהבה ובאחווה, דתיים לצד שאינם כאלו, מסורתיים לצד חרדים תחת הסיסמא "יחד כל ילדי ישראל" לכבוד רבי שמעון בר יוחאי ובסימן לקבלת פני משיח צדקנו התהלוכה המרכזית אורגנה ע"י בית חב"ד המרכזי קרית גת בראשות השליח הרב שלמה בוטבול ובניהולו של השליח הרב אהרון בוטבול.

נקודת היציאה 12 חנויות בשעה 16:30 התכונה רבה טנק המבצעים ומשאית בליווי תפאורה בראש התהלוכה תוך שילוב של רכב ספר תורה עם מוזיקה מוגברת עם שירי התהלוכה ותהלוכת סגנונית של האופנים, משם צעדו אלפי הילדים בליווי ההורים דרך הרחוב הראשי בקידוש השם ובליווי סיסמאות קודש לעבר המתנ"ס היכל אידית לכינוס ענק בהנחיית הרב אהרון בוטבול שליח הרבי ומנכ"ל בית חב"ד המרכזי, הכרזת 12 הפסוקים ויחי אדוננו פתחה את הכינוס ולאחר מכן, דברי תורה וברכה נאמרו מפי הרב שלמה בוטבול שליח הרבי ויו"ר בית חב"ד המרכזי.

בחלק האומנותי הופיעו ההצגה המרתקת "כהונה בסכנה" עם השחקנים ר' מנחם שרון ויצחק שווה שריתקו את הקהל הרב והעבירו בצורה מקצועית מסרים על בית המקדש גאולה ואהבת ישראל, שמחה פורצת גדר עם אמן הקלידים ר' שמוליק ינקוביץ.

תודה מיוחדת: לרב מאיר וזאנה יו"ר מעלה על עזרתו הרבה להצלחת התהלוכה, עירית קרית גת, רשת המתנסים, משטרת ישראל, קהילת חב"ד, הת' יוסף יצחק בוטבול אירגון כללי, הת' אליעזר בוטבול על אירגון תהלוכת האופנים, הרב מענדי נוטיק רכז צוות בנים, הרב מענדי בוטבול שיווק והפצה ברשות החברתיות ובפייסבוק, אברכי כולל חב"ד שערי גאולה, הגב' הני אלישביץ על הכנת המשאית עם ילדי בית הספר חב"ד.

התהלוכה בנוה דקלים פ"ת

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...