• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

כינוס פעילים לקראת ח"י אלול

עוד פעולה להפצת בשורת הגאולה, יום של גאולה ומשיח שנערך בתחילת השבוע, ב"ה בהצלחה באולמי בלוודר בראשל"צ.האירוע בו השתתפו פעילים ושלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח מכל רחבי הארץ עסק בעיקר בתורתו של משיח, שימוש בחידושי הטכנולוגיה להפצת בשורת הגאולה. דיווח וגלריה.
כינוס פעילים לקראת ח"י אלול כינוס פעילים לקראת ח"י אלול כינוס פעילים לקראת ח"י אלול
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

עוד פעולה להפצת בשורת הגאולה, יום של גאולה ומשיח שנערך בתחילת השבוע, ב"ה בהצלחה באולמי בלוודר בראשל"צ.האירוע בו השתתפו פעילים ושלוחי הרבי שליט"א מלך המשיח מכל רחבי הארץ עסק בעיקר בתורתו של משיח, שימוש בחידושי הטכנולוגיה להפצת בשורת הגאולה, דיווח על נפלאות הגאולה בתקופתנו, ועידוכוני פעילות.
את המושב הראשון שהחל בשעות אחה"צ הנחה הרב אברהם בן שמעון ראש כולל חב"ד בעתלית, שהציג את מטרות הכינוס ואף הקריא את מברקו המפתיע של הרבי שליט"א מלך המשיח שהתקבל לקראת הכינוס באמצעות האגרות קודש.
הרב דורון אורן, מנהל מרכז משיח וגאולה בירושלים, הבהיר מתוך ה"דבר מלכות" את משמעות ה"ביכורים", בהתייחס לעם ישראל ומעלת ה"התקשרות" של דורנו דור הגאולה אל הרבי שליט"א ראש בני ישראל.
נוסעים לחצרות קודשנו
הרב בועז קלי מנהל המרכז שבע מצוות בני נח, עורר על חשיבות הנסיעה ל-"770" בית חיינו, לחודש החגים ועל היוזמה היחודית לכתיבת ספר תורה לזכות רפואת חולים בעם ישראל, בדוגמת המעשה הידוע מזמן הבעש"ט. הרב חיים לוי יצחק גינזבורג, המשפיע מכפר חב"ד האיר בסגנונו המיוחד את הנסיעה לרבי שליט"א מלך המשיח. הרב דורון טוביה מערוץ זמן הגאולה, חתם את המושב בהקרנת שיחה מתורגמת, בלתי שיגרתית של הרבי שליט"א מלך המשיח, המדגישה כי עניינו של יהודי אינו מלחמה, אלא הוא מלכתחילה "על אוייביך".
טכנולוגיה לשירות המשיח
המושב השני החל לאחר תפילת מנחה, בהנחיית הרב מענדי אקסלרוד, ועסק בעיקר בחידושי הטכנולוגיה המהווים הכנה לאלף השביעי, כלשון ספר הזוהר. הרב ליאור אלימלך, מבית משיח בקניון הבאר בראשל"צ, בניהולו של הרב פנחס ממן, סקר את יחודו של הפרוייקט "אזרחים במדינת המשיח" שהשתדרג בשנים האחרונות ממגזין מודפס, לפרוייקט דיגטילי המופץ באמצעות האינטרנט לקהלים חדשים שנחשפים לראשונה לנושא הרבי שליט"א מלך המשיח.
הרב גבריאל בקוש מירושלים, תיאר את עבודתו בקרב דוברי הצרפתית, ועודד את הפעילים לשימוש בעלון "יחי המלך המשיח" בקרב דוברי הצרפתית שבאיזור. הרב רענן ראובן מנתיבות, העוסק מזה זמן בהפצת ענייני משיח וגאולה באמצעות טכנולוגיות תקשורתיות חדשניות. מגמה אותה המשיך גם הרב אברהם נתן מנהל בית משיח בראשל"צ, שהציג אופציות פרקטיות להפצת ערכי יהדות, חסידות וענייני גאולה ברשתות החברתיות. הרב יוסף בא גד חה"כ לשעבר ומנהל ישיבת נחלים עשרות בשנים חתם את המושב בדברי ברכה ותורה קצרים.
סיור וירטואלי במקדש
מושב ג' התנהל במסגרת הסעודה החגיגית בהנחיית הרב בנצי פרישמן, שהזמין את ר' אריה בשירי להצגת פיתוח טכנולגי שלו, המאפשר גם לסייר באופן וירטואלי בבית המקדש. "על הניסים" בעדות אישית, הוזמן ר' ריימונד אוזן מבאר שבע שהגיע במיוחד לשתף את באי הכינוס בנס הבריאותי שחווה.
במהלך הערב נערכה גם המחאה על נסיונות הפגיעה בשלימות הארץ ובטחון עם ישראל. בהגרלה על טיסה לחצרות קודשנו לחודש החגים, זכה הרב יוסף בא גד מאורחי הכינוס, חתמה את הערב התוועדות חסידית שהתמקדה בקשר האישי של כל יהודי לרבי שליט"א מלך המשיח, שיגאלנו בקרוב ממש.

מעמד 'הקהל' והדפסת התניא

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...