• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פסטיבל אור החלטות טובות בירושלים

מופתים גלויים מתגלגלים מתחת לשולחן בדוכן אגרות קודש שפתחו פעילי פסטיבל אור בירושלים. בחורה שביקשה מכתב ברכה לחתונה קיבלה על עצמה פאה בגלל תשובה של הרבי שליט"א מלך המשיח, ושלל החלטות טובות. מאות מבאי הפסטיבל גדשו את הדוכן שאויש ע"י צוות קטן יחסית וכתבו באגרות קודש,שוחחו והתייעצו עם אנשי הצוות וקיבלו על עצמם החלטות רבות בלמוד פנימיות התורה ובקיום המצוות. תמונות.
פסטיבל אור החלטות טובות בירושלים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה


בערבי רביעי-חמישי עלה צוות "פסטיבל אור" בהנהלת השליח לפסטיבלים הרב מיכאל קדלבורג לירושלים עיר הקודש
והקים בערב דוכן לכתיבה לרבי שליט"א באגרות קודש.
מאות מבאי הפסטיבל גדשו את הדוכן שאויש ע"י צוות קטן יחסית וכתבו באגרות קודש,שוחחו והתייעצו עם אנשי הצוות וקיבלו על עצמם החלטות רבות בלמוד פנימיות התורה ובקיום המצוות.
כמו כן הופץ חומר רב לקהל הנרחב בענייני גאולה ומשיח וגם חוברת לחלוקה שהוצאה בהפקת השליח לפסטיבלים.
בערב הראשון הצוות מנה 3 אנשים בלבד(השליח ואשתו שתחי' והרב מנחם גפני) בערב השני הדוכן אויש ע"י 4 אנשי צוות(השליח ואשתו שתחי',הרב ערן בר שלום והרב שי פרנקל).
הפעילות החלה בשעות הערב ונמשכה עד 1 בלילה(כשעה לאחר שכבר הסתיים הפסטיבל!) ומפאת הביקוש הגדול בכתיבה לרבי שליט"א והצוות המצומצם נלקחו מספרי טלפון וצולמו תשובות באגרות להמשך הקשר עם מקורבים רבים.
ספורי מופת מהפסטיבל: אחד מבאי הפסטיבל שבא לדוכן הוציא מטבע גדול עם ציור של 770 שאמו קיבלה מהרבי שליט"א בל"ג בעומר. הבחור סיפר שלאחר שאמו קיבלה מהרבי מטבע אחד היא ביקשה מטבע נוסף עבור בנה השני והרבי נתן לה עוד 3 מטבעות ! . המקורב סיים את סיפורו באומרו שכמובן לאחר מכן אמו ילדה עוד 2 בנים (4 מטבעות כנגד 4 בנים) והוא אחד מהם.
כמו כן, נגשה בחורה לבקש ברכה להתחתן עם החבר שלה הדתי שבזכותו היא החלה לשמור שבת וכו'.
הבחורה קיבלה מכתב ברכה לחתונה בשעה טובה ומוצלחת אבל הרבי התנאה את הברכה בביתם בלבישת פאה נוכרית. המקורבת טענה שחמתה לא תסכים ללבישת פאה ואז היא המשיכה בקריאת המכתב שבו הרבי כתב שלבישת הפאה היא סימן לעקבתא דמשיחא שבו כלה תקום על חמתה !.
וגם,בחור צעיר עם כיפה סרוגה ניגש לכתוב לרבי והראה שיש לו תמונה של הרבי בארנק ודולר. שמו של הבחור מנחם מענדל שהסתבר שהוא בא ממשפחה חב"דית.
הרבי כתב לו שיש לו כשרון גדול להשפיע על בני נוער(ולזאת הוא הסכים) אבל צריך להיות טופח על מנת להטפיח וזאת ע"י הוספה בלמוד החסידות שתכניס חיות והתלהבות בעבודת השם.
הבחור התרגש מאוד וקיבל על עצמו להוסיף בלימוד החסידות. ועוד ועוד מופתים של הרבי שליט"א שהתגלגלו מתחת לדוכן קטן של אגרות קודש בפסטיבל הבירה("הרבי"). יחי המלך!

דיי קמפ משיח אשדוד

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...