• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

מבצע ענק בישיבה קטנה צפת

מעמד סיום מיוחד התקיים לאחר שלושה שבועות של מבצע ענק, בארגון התלמידים השלוחים בישיבה, לקראת ג' תמוז. במהלך המבצע נדרשו התמימים לבצע משימות מיוחדות בענייני חסידות, גאומ"ש ותפילה. במעמד ריתקו הנואמים את המשתתפים והוגרלו הפרסים של המבצע. גלריה ענקית
מבצע ענק בישיבה קטנה צפת
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מעמד סיום מיוחד התקיים לאחר שלושה שבועות של מבצע ענק, בארגון התלמידים השלוחים בישיבה, לקראת ג' תמוז. במהלך המבצע נדרשו התמימים לבצע משימות מיוחדות בענייני חסידות, גאומ"ש ותפילה. במעמד ריתקו הנואמים את המשתתפים והוגרלו הפרסים של המבצע.

במהלך המבצע נדרשו התמימים לבצע משימות מיוחדות בענייני חסידות, גאומ"ש ותפילה, הכוללות תחרות מיוחדת בין השיעורים. בין המשימות: ניצול מלא של סדרי הלימוד, בכל יום קטע אחר מהתפילה בכוונה עם פירוש המילות, יציאה למבצעים בימי חול, צפיה במראות קודש בהפסקות, השתתפות בשיעורי גאומ"ש במהלך היום, ובחינה על שיחת ד"מ בלק שקלא וטריא אצל אחד השלוחים.

מעמד סיום מבצע 'אין אנו מניחין אותו' התקיים תחת הכותרת "אלע צפתים צוזאמען". את הכינוס הנחה הת' השליח יונתן אנקווה שפתח במספר מילים על מעלתו של יום י"ב י"ג תמוז, ובמהלכו הוקרן וידאו מיוחד של הרבי שליט"א מלך המשיח על מעלתו של היום.

לאחר אמירת פרקו של הרבי מה"מ שליט"א על ידי הת' השליחשמעון הרשקוביץ והכרזת 'יחי', עלה לדוכן הרב יצחק אייזיק לנדא, ר"מ בישיבה גדולה, שהרחיב בדיבורו על כך שמסירות נפש אינה דבר שנשאר ברוסיה וכי גם לקום בבוקר נגד הרצון ולשבת ללמוד עוד כמה דקות מחוץ ל'סדר' זו מסירות נפש. בסיום נאומו של הרב לנדא פצחו התמימים בניגון 'הבינוני' המיוחס לרבי הריי"צ.

לאחמ"כ עלה הרב אליעזר אשכנזי, משפיע בישיבת 'חנוך לנער', שדיבר על ה'נקודה' שקיימת בכל חסיד ולא נותנת לו מנוחה כל עוד הרבי לא התגלה, ואחריו הרב ישראל וילשאנסקי שדיבר בשם הנהלת הישיבה והודה לתלמידים השלוחים על פעילותם הברוכה, ובדבריו ריתק את התמימים בסיפור חסידי הממחיש עד כמה צריכים להיות בביטול לדברי הרבי ולהסתמך עליהם בלי שום דאגה והתפעלות מהנחות העולם.

בסיום הכינוס עלה לדוכן הת' השליח מנחם רחימי שסיכם את מבצע 'אין אנו מניחין אותו' והתחיל את המכירה הסינית הגדולה של 'יריד ליובאוויטש' ה'תשע"ו. בין ההגרלות: מימון מלא לישיבת קיץ ה'תשע"ו, סט לקו"ש, סט אגרות קודש, ספרי חת"ת מעור, נרתיקי תפילין, תלושים לקניית ספרים ועד לדולר של הרבי שליט"א מלך המשיח וחצי כרטיס טיסה לרבי מלך המשיח. מיד לאחר ההודעה על זכיית הת' מענדי  ניסילביץ בכרטיס טיסה, התחילו ריקודי 'טייערע ברידער' סוערים שנמשכו שעה ארוכה והשתלבו בריקודי השמחה על חג הגאולה של הרבי הריי"צ, בניצוחו של הנגן החסידי הנודע הת' יצחק מזרחי.

מיד לאחר הריקודים הסוערים, התקיימה התוועדות מיוחדת עם המרצה הנודע השליח הרב זיו קצבי, שריתק את התמימים בסגנונו המיוחד עד השעות הקטנות של הלילה.

תודת המארגנים נתונה להנהלת הישיבה ולכל העוזרים והמסייעים בארגונו של ערב מיוחד זה.

הרב קופצ'יק במזרח אפריקה אתיופיה

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...