• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כ"ז אדר ראשון בישיבה קטנה צפת

לאחר שלושה שבועות של מבצע ענק לקראת ז"ך אדר, בו ביצעו התמימים משימות יומיות הקשורות להוספה בלימוד גאולה ומשיח, מילאו שאלות על הד"מ והשתתפו ב'קורס גאולה ומשיח' מרתק ויחודי בו למדו לעומק את כל תורת הגאולה עם מקורות וסיכומים, ארגנו התלמידים השלוחים ומטה גאומ"ש בישיבה 'יום שכולו משיח' בז"ך אדר – המוקדש כולו להוספה בלימוד עניני גאומ"ש. גלריה ענקית
כ"ז אדר ראשון בישיבה קטנה צפת כ"ז אדר ראשון בישיבה קטנה צפת כ"ז אדר ראשון בישיבה קטנה צפת
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בישיבה קטנה בצפת מוכנים לגאולה

לאחר שלושה שבועות של מבצע ענק לקראת ז"ך אדר, בו ביצעו התמימים משימות יומיות הקשורות להוספה בלימוד גאולה ומשיח, מילאו שאלות על הד"מ והשתתפו ב'קורס גאולה ומשיח' מרתק ויחודי בו למדו לעומק את כל תורת הגאולה עם מקורות וסיכומים, ארגנו התלמידים השלוחים ומטה גאומ"ש בישיבה 'יום שכולו משיח' בז"ך אדר – המוקדש כולו להוספה בלימוד עניני גאומ"ש.

הבוקר נפתח ב'סדר השכם' מיוחד, כשלאחריו התקיים שיעור חסידות בוקר מרתק מפי הרב אריה לייב קפלן במאמר 'מרגלא בפומיה דרבא'.

לאחר סדר נגלה התיישבו התמימים לשיעור המסכם את ה'קורס גאולה ומשיח' שנמסר על ידי הת' משה חיים עמית, בו נתן להם טיפים מיוחדים בענייני גאולה ומשיח לחיי היום יום, ולאחר מכן חזרו על החומר הנלמד בקורס בשבועות האחרונים לקראת המבחן הגדול שהתקיים בהפסקת הצהריים.

לאחר תפילת מנחה מסר הרב יצחק חקק שיעור מיוחד, בו הסביר לתמימים בלשונו הברורה והצחה את גדרו ההלכתי של מלך המשיח, ובהמשך היום נערך 'סדר גאולה ומשיח' מיוחד מתוך חוברת 'יום שכולו משיח' ובסיומו חידון קצר אותו עברו התמימים בהצלחה רבה.

בסיומו של היום המיוחד, 'יום שכולו משיח', התקיים המעמד של סיום ה'קורס גאולה ומשיח'. את הכינוס הנחה הר' נחמן לרנר שפתח במספר מילים על כ"ז אדר, ובמהלכו הוקרן וידאו מיוחד המסביר כיצד להוריד את הקורס למעשה בפועל. את ברכת הנהלת הישיבה הביא ראש הישיבה הרב יוסף יצחק וילשאנסקי שליט"א, ששיבח את התמימים על ידיעותיהם והשקעתם הגדולה, כשלאחריו דיבר נציג התמימים הת' שמואל קסטיאל, שסיפר על השפעתו החזקה של הקורס עליו. רגע מיוחד בכינוס נרשם כאשר על המסכים נראתה דמותו של ראש ישיבת תות"ל בסינסנטי הר' גרשון אבצן, שבשידור חי הפליא במעלת לימוד ענייני גאומ"ש וידיעה נרחבת בתורת הגאולה.

בסיום הכינוס עלה לדוכן הת' השליח מנחם רחימי שסיכם את המבצע 'צועדים בדרך הישרה' שנערך בישיבה בשבועות האחרונים וערך את ההגרלות השונות על סטים של ספרים ועל הפרס המיוחד, מפית בד מהרבי שליט"א מלך המשיח. מיד לאחר מכן התקיימה חלוקת התעודות לתמימים שעברו את הקורס בהצלחה.

עם סיום הכינוס החלו ריקודים סוערים לקבלת פני משיח צדקנו יחד עם הנגן הת' יצחק מזרחי והת' השליח עמנואל מהאצרי לרגל חודש אדר, כשבסיומם החלה התוועדות חסידית סוערת עם הרב משה עבאד משפיע בישי"ג חח"ל צפת עד שעות הלילה המאוחרות.

עוד מבצע מיוחד הסתיים, כשאת החיות וההתלהבות של התמימים בענייני משיח וגאולה מרגישים באוויר הישיבה.
תודת המארגנים נתונה להנהלת הישיבה, וכן לת' משה חיים עמית שהשקיע מזמנו ומרצו לטובת ה'קורס גאולה ומשיח'.

1
1

מעמד הקהל מוצלח ואדיר לתמיכה בפעולות ממ"ש ממש.

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...