• ב"ה ימות המשיח!
  • ל' סיון התשפ"ד (06.07.2024) פרשת קורח

ה"ישיבה קטנה" צפת בדרך הישרה לגאולה

לקראת כ"ז אדר יצאו התלמידים השלוחים בישיבה קטנה בצפת בשיתוף עם מטה גאומ"ש בישיבה במבצע מיוחד- "צועדים בדרך הישרה". גולת הכותרת של המבצע הוא קורס מיוחד בתורת הגאולה. במהלך הקורס ילמדו התמימים את הנושאים של מלך המשיח, סימני המשיח, הרבי, נצחיות המשיח ונצחיות חייו של נשיא הדור ע"פ נגלה וחסידות. תמונות
ה"ישיבה קטנה" צפת בדרך הישרה לגאולה ה"ישיבה קטנה" צפת בדרך הישרה לגאולה ה"ישיבה קטנה" צפת בדרך הישרה לגאולה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לקראת כ"ז אדר יצאו התלמידים השלוחים בישיבה קטנה בצפת בשיתוף עם מטה גאומ"ש בישיבה במבצע מיוחד- "צועדים בדרך הישרה".

במהלך המבצע התקיימו שאלות ומשימות מיוחדות בענייני גאולה ומשיח, וכן תחרות שולחנות בחדר האוכל בו התמימים קוראים קטע גאומ"ש ומסכמים אותו בלשון קצרה וברורה.

גולת הכותרת של המבצע הוא קורס מיוחד בתורת הגאולה. במהלך הקורס ילמדו התמימים את הנושאים של מלך המשיח, סימני המשיח, הרבי, נצחיות המשיח ונצחיות חייו של נשיא הדור ע"פ נגלה וחסידות.

מיד לאחר ההודעה על המבצע נרשמו התמימים לקורס בעמדת רישום מיוחדת שהוקמה ע"י השלוחים כשכל אחד מקבל קלסר, עט, פנקס אישי ותקנון המבצע.

ביום רביעי התקיים שיעור פתיחה מיוחד עם הרב נחמיה גרייזמאן על חשיבות הידיעה בתורת הגאולה.

וביום חמישי החל השיעור הראשון בקורס - בישיבה, הת' משה חיים עמית לימד את הנושא לעומק עם מקורות מכל חלקי התורה, בעוד שהתמימים מסכמים את הנושאים בתקיה המיוחדת.

בסיום המבצע – ביום כ"ז אדר א', יערך אי"ה מעמד סיום בו יקבלו מצטייני המבצע תעודות מיוחדות וכן תערך הגרלת פרסים ענקית וחלוקת שי אישי מיוחד לכל משתתפי המבצע.

בטוחים אנו שבעז"ה יהיה זה 'המכה בפטיש' להתגלות של הרבי מלך המשיח שליט"א כמו שאומר הרבי שזוהי הדרך הישרה הקלה והמהירה להביא את הגאולה וביאת משיח צדקנו!

שרטוטי הארמון למלך המשיח בחתימת זאב מרגנית

72 שעות לעצרת הענק: רשימת מערך ההסעות

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...