• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חסדי ה': המאבטח מהפיגוע בתחנה המרכזית שוחרר מבית הרפואה

חסדי ה' כי לא כלו רחמיו: אשר אלמליח, שנדקר לפני כחודש וחצי בידי מחבל ערבי ב"תחנה המרכזית" בירושלים ונפצע אנושות, שוחרר הבוקר מבית הרפואה "שערי צדק" ועבר לשיקום • העולם היהודי התאחד סביבו לאמירת תהילים לרפואתו, הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לרפואתו השלימה של אשר בן תמר • הסיפור המלא
חסדי ה': המאבטח מהפיגוע בתחנה המרכזית שוחרר מבית הרפואה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

חסדי ה' כי לא כלו רחמיו: הבוקר אשר אלמליח, שנדקר לפני כחודש וחצי בידי מחבל ערבי ב"תחנה המרכזית" בירושלים ונפצע אנושות, שוחרר הבוקר מבית הרפואה "שערי צדק" ועבר לשיקום • העולם היהודי התאחד סביבו לאמירת תהילים לרפואתו, הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לרפואתו השלימה של אשר בן תמר • הסיפור המלא

חסדי השם: כחודש לאחר שנפצע קשות בפיגוע דקירה שאירע בתחנה המרכזית בירושלים, המאבטח אשר אלמליח השתחרר הבוקר מבית הרפואה 'שערי צדק' בו היה מאושפז מאז הדקירה.

בהודעה רשמית שיצאה מדוברות בית הרפואה נמסר: "אני שמחה לבשר כי אשר, המאבטח מהתחנה המרכזית, משתחרר היום במצב כללי טוב מאוד ועובר לשיקום להתחזקות פיזית. אשר מבקש לשמור על פרטיותו ולא מעונין בראיונות".

כפי שכבר פרסמנו ב"אתר הגאולה", מחבל ערבי תושב יו"ש הגיע בצהריי יום ראשון כ"ב כסלו תשע"ח בשעות הצהריים ל"תחנה המרכזית" בירושלים עיה"ק והתנפל על אשר שהיה אחד המאבטחים ודקר אותו בחזהו. המחבל נעצר ללא פגע, ואילו אשר הפצוע הובהל באורח אנוש לקבלת טיפול רפואי על ידי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים, שטיפלו גם באדם נוסף שנפצע כתוצאה מחבלות.

אשר פונה ל'שערי צדק' במצב קשה ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, במהלך השבוע החולף הצליחו בס"ד הרופאים לייצב את מצבו, אלא שלאח"כ היתה הידרדרות חמורה במצבו הבריאותי.

לאחר מכן במהלך החודש האחרון, ידע מצבו עליות ומורדות. וכאמור, הבוקר בחסדי שמים, הוא משתחרר מבית החולים ועובר לשיקום.

יש לציין את האחדות שנוצרה בעולם היהודי לאמירת תהילים לרפואתו, ונזכיר את דברי כ"ק אדמו"ר ה"צמח צדק" מליובאוויטש:“אילו ידעתם כוחם של פסוקי תהילים ופעולתם בשמי רום, הייתם אומרים אותם בכל עת. תדעו שמזמורי תהילים שוברים כל המחיצות, ועולים בעילוי אחר עילוי בלי שום הפרעה, ומשתטחים לפני אדון העולמים, ופועלים פעולתם בחסד וברחמים".

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל להחלמתו השלימה והמהירה של אשר בן סעדה בתוך שאר חולי ישראל, ונזכה תכף ומיד להתגלותו של הרבי מלך המשיח שליט"א בגאולה האמיתית והשלימה תכף ומיד ממש.

גאולת רובשקין > מקבץ רגעים מיוחדים ברשת • מתעדכן

43 שנה לנסי תקיפת הכור בעיראק – ערב חג השבועות תשמ"א

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...