• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הקשר של ימי חב"ד לפעולות המוסד הישראלי והאמריקני

האם ה"מוסד" הישראלי וה"מוסד" האמריקני (CIA) קשורים לחב"ד או שלא? הרב אבישי אפרגון חושף בטור מיוחד את הקשר בין ימי וחגי חסידות חב"ד ליבואוויטש לבין תאריכים שגרמו לשינויים היסטוריים בעולם כולו • ואיזו "עצה" הוא נותן לאנשי המוסד והשב"כ • פרשנות בטחונית בראייה חסידית • הכתבה המלאה
הקשר של ימי חב"ד לפעולות המוסד הישראלי והאמריקני
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

האם ה"מוסד" הישראלי וה"מוסד" האמריקני (CIA) קשורים לחב"ד או שלא? הרב אבישי אפרגון חושף בטור מיוחד את הקשר בין ימי וחגי חסידות חב"ד ליבואוויטש לבין תאריכים שגרמו לשינויים היסטוריים בעולם כולו • ואיזו "עצה" הוא נותן לאנשי המוסד והשב"כ • פרשנות בטחונית בראייה חסידית • הכתבה המלאה

אז יש קשר או אין קשר? האם ה"מוסד" הישראלי וה"מוסד" האמריקני (CIA) קשורים לחב"ד או שלא?

קודם כל, אין דבר כזה "לא קשור לחב"ד". הרבי מלך המשיח הרי תמיד חינך אותנו ש"הנשיא הוא הכל" (במדבר כ"א, כ"א, בפירוש רש"י)– וזה כולל הכל!  ובוודאי שזה כולל כל פעולה חיובית, ומלחמה נגד הרוע והרשע האזוריים (עיסוקו של ה"מוסד")  או העולמיים (עיסוקו של ה CIA).

באחת השיחות (ש"פ תולדות תש"נ) מסביר הרבי כי הפעולה של הפצת היהדות והחסידות בכל העולם, היא שהביאה לשינויים האדירים שהתחוללו באותה תקופה (ומתחוללים גם בשנים האחרונות וביתר שאת וביתר עוז).

הרבי דיבר באותה שיחה על מהפיכות ושינוי סדרי שלטון במדינות גדולות, ואפילו על שינויים בעולם הטבע (רעידות אדמה וכו').

ובפשטות, ברור לנו, ע"פ המבואר בחסידות, כי הפצת התורה והחסידות, מביאה אור גדול וקדוש לעולם. אור אלוקי זה מברר את הקליפות שניתן לבררן, ומבטל וממגר את הקליפות שלא ניתן לבררן (וכמבואר באריכות בחסידות שיש כמה אופנים בזה ואכ"מ).

עובדה מדהימה היא שרבים מאוד מהשינויים בעולם, נפילת משטרי הרשע, נפילת רודנים, חיסול של ארכי-טרוריסטים וכיו"ב, מתרחשת בדיוק בימים שכולנו חוגגים אותם מדי שנה – המועדים החסידיים – שבהם נשפע ויורד לעולם אותו אור אלוקי קדוש ונעלה (ראה תניא – אגה"ק סימן כ"ח).

להלן רשימת דוגמאות (חלקית).

חיסול רמטכ"ל חיזבאללה

אחד מבכירי הטרוריסטים בעולם במשך שנים רבות היה עימאד מורניה ימ"ש.

ארכי-טרוריסט זה היה האחראי הישיר לפיצוץ מפקדת צה"ל בעיירה צור (שבלבנון) בשנת תשד"מ, פיגוע נורא בו נהרגו 60 חיילים ואזרחים הי"ד. כמו כן היה אחראי לפיגועים הגדולים בשגרירות ישראל בארגנטינה, ובבניין הקהילות היהודיות בבואנוס איירס (86 הרוגים הי"ד), ולתקיפות רבות נגד חיילי צה"ל, כמו גם לחטיפת החיילים שהובילה למלחמת לבנון השניה, שבה הופעל הנשק הרקטי – שהוא היה האחראי הישיר לבנינו ולפיתוחו.

בנוסף, היה אחראי לפיצוץ שגרירות ארה"ב ומפקדת המארינס בלבנון (מאות הרוגים), ופיצוץ מפקדת הצנחנים הצרפתים.

עשרות שנים ניסו המודיעין והמוסד הישראלי והאמריקני לפגוע בו, ללא הצלחה. הוא שינה זהויות, ברח ממקום למקום, עשה ניתוחים פלסטיים והשתמש בתחפושות ובדרכונים מזויפים.

לאחר עשרות שנים של התנקשויות לא מוצלחות (בהם נפגעו רבים מבני משפחתו וחבריו), בתאריך י' שבט תשס"ח, חוסל האיש בלב דמשק, באמצעות מטען נפץ קטן, שהוטמן בתחכום רב בג'יפ שלו. "כן יאבדו כל אויביך ה'…" (שופטים, ה', ל"א).

ההתנקשות בוצעה, על פי פרסומים זרים, ע"י ה"מוסד" וה- CIA .

כ"ח ניסן – "עשו כל אשר ביכולתכם"

בחודש אלול שנת תשס"א, הופלו בניני התאומים בארה"ב, במה שנחשב לפיגוע הקטלני ביותר בהיסטוריה. האחראי הישיר היה בן לאדן ימ"ש. ארה"ב הכריזה מלחמה על הארגון בראשותו, ופלשה לאפגניסטאן. למרות מאמצים רבים (ופרס שהגיע ל- 50 מיליון דולר למי שיפגע בו), לא הצליחה ארה"ב להניח ידה על האיש. רק לאחר עשר שנים, בתאריך כ"ח ניסן תשע"א, שמצויין אצל חסידי חב"ד כיום המיוחד בו הטיל הרבי את משימת הבאת הגאולה על שכמנו בשיחתו הידועה – חוסל מי שנחשב לטרוריסט המסוכן ביותר בעולם.

דוגמאות נוספות:

ז' באדר תשע"א – הפלת מובארכ נשיא מצרים וקריסת משטרו.

שמחת תורה תשע"ב – נפילת המשטר הרודני בלוב.

פורים תשי"ד

בשנת תשי"ד העלילו השלטונות הרוסיים, בהוראתו של סטאלין ימ"ש, על קבוצת רופאים – רובם יהודים – כי הם אחראים ישירות למותם של בכירים במשטר. העלילה המרושעת גרמה להסתה פרועה בכל רוסיה, המוני יהודים איבדו את מקום עבודתם, ואווירת ערב פוגרום שררה באוויר. מידע שנחשף עם השנים הוכיח כי סטאלין אף תכנן לנצל את ההרשעה (הצפויה מראש) במשפט, על מנת לגרש המוני יהודים לסיביר.

באותם חודשים הרי גורל ליהדות רוסיה, בעת התוועדות פורים ב- 770, סיפר הרבי שליט"א סיפור מהרבי הרש"ב, שממנו הבינו החסידים שעליהם לצעוק "הורה" – "הוא רע" – אלפי החסידים בהתוועדות שאגו זאת והבינו היטב כלפי מי הדברים אמורים. הרבי גם אמר אז מאמר חסידות מיוחד (מאמר שני באותה התוועדות!) שבו דיבר על כוחם של הצדיקים לפעול וכו', ולאחר פורים התברר שבפורים עצמו התפגר הצורר הרוסי, וליהודים הייתה אורה. לאחר מות סטאלין ימ"ש, שוחררו הרופאים, והעלילה התבטלה.

י"ט-כ' כסלו

הרודן העיראקי סדאם חוסיין, הוביל למלחמת המפרץ הראשונה (תשנ"א) – בה שיגר לעבר ישראל טילי סקאד ואיים ובנשק כימי. לאחר שנכבשה עיראק במלחמת המפרץ השניה (תשס"ג), נמלט סדאם, והמרדף אחריו ארך למעלה מ- 8 חודשים, עד לתפיסתו ע"י קומנדו אמריקני בליל י"ט כסלו תשס"ד.

ביום כ"א כסלו תשנ"ד (שבת קודש), גם התפגר שליט צפון קוריאה (הקודם).

כנ"ל זוהי רשימה חלקית בלבד…

אז תגידו לי אתם, יש קשר בין חב"ד לבין המוסד?

ובכל אופן, כדאי לאנשי המוסד לתאם את הפעולות המיוחדות למועדים ולימי דפגרא החסידיים, שמביאים ברכות עצומות לעם ישראל – זה לבטח רק יגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם…

גוט יום טוב.

לשנה טובה בלימוד החסידות ובדרכי החסידות תכתבו ותחתמו.

הכותב שירת בצה"ל בתפקיד מיוחד, והינו פרשן לעניני צבא ובטחון, ראש ישיבת כפר סבא, ומרצה בכיר.

לתאום הרצאות במגוון נושאים, מצגות יחודיות והתוועדויות  054-7281770

מבצע "טהרת המשפחה" והשלום הספרדי | הסיפור המלא

43 שנה לנסי תקיפת הכור בעיראק – ערב חג השבועות תשמ"א

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...