• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

ימות המשיח • נשיא ועידת מרצ: "אני מניח תפילין בכל יום"

ימות המשיח: זה קרה אמש (ראשון) ברדיו "גלי ישראל" בתוכניתו של השדרן יוסי בן עטר, חשף מר אורי זכי המשמש כנשיא ועידת מפלגת 'מרצ' כי הוא אדם מאמין וכן הוא מניח תפילין ומתפלל שחרית כל בוקר מאז ה"בר המצווה" • רואים במוחש (שגם נשיא מר"צ ו)העולם מוכן לגאולה • הסיפור המלא
ימות המשיח • נשיא ועידת מרצ: "אני מניח תפילין בכל יום"
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ימות המשיח: זה קרה אמש (ראשון) ברדיו "גלי ישראל" בתוכניתו של השדרן יוסי בן עטר התראיינו לפינה שבועית משותפת עו"ד ר' איתמר בן גביר ואורי זכי המשמש כנשיא ועידת מפלגת 'מרצ' השייכת לשמאל הקיצוני ביותר בארץ, בסוף הראיון ביקש בן עטר מהשניים לומר מילה טובה אחד על השני.

ואז חשף בן גביר (שרק דקה קודם איים בתביעת דיבה נגד זכי שאמר כי אנשיו של בן גביר מיידים אבנים על חיילי צה"ל), וסיפר:"לפני מספר שנים הייתי בכנס בחירות בבני עקיבא ושם שמעתי את אורי זכי מספר שהוא מניח תפילין", ואז שאל בן גביר את זכי: "זה עדיין ככה, אורי?".

להפתעת המאזינים זכי השיב ואמר כי הוא מניח תפילין מיום שחגג בר מצווה. "איתמר צודק, אני אדם מאמין, אני מתפלל שחרית כל בוקר מאז בר המצווה שלי. אני אמנם לא שומר שבת באופן מלא (לעת עתה - הערת הכותב), אבל שבת הוא יום מיוחד עבורי, יש ביום הזה המון סממנים יהודיים אצלי בבית".

עניין זה מראה לנו במוחש את דברי הרבי מלך המשיח שליט"א על ניצוץ היהודי שיש בכל אחד ועל כך רואים במוחש שהעולם מוכן לגאולה וגם זה שמתנגד אסור להפסיק צריך להמשיך ולפעול עליו כי זה הראייה שהעניין "מזיז" לו.

ולנו רק נשאר לחכות לרגע בו נראה את אורי זכי עם "כיפת יחי" וכו' עומד בדוכן תפילין ומזכה את בני ישראל במבצע קדוש זה וכמובן ומפרסם את בשורת הגאולה שהנה הרבי שליט"א משיח צדקנו בא!

(צילום: צילום מסך ערוץ הראשון)

לפרסם ניסים • ארון קודש כבד קרס על אברך שיצא בנס

43 שנה לנסי תקיפת הכור בעיראק – ערב חג השבועות תשמ"א

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...