• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הסיפור שמסעיר • הנעדר נמצא בזכות ה"אגרות קודש"

"ואז מתקשר אליי חברו עבור אותו אברך שהוא בסכנת חיים ממשית, התמהמתי קצת כי חשבתי שהמצב אבוד והשעה היתה קרוב ל2 בלילה ופתאום קלטתי שזו שאלה של חיים ומוות ורק הרבי מה"מ יכול להציל את המצב • הגה"ח הרב ישראל שלום שנייבאלג חושף פרטים על הסיפור שמסעיר את הארץ • לסיפור המלא
הסיפור שמסעיר • הנעדר נמצא בזכות ה"אגרות קודש"
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אין עיתוי יותר גדול לסיפור אותנטי זה מאשר שהשנה בה אנו מציינים 30 שנה להתחלת סדרת הספרים הקדושה "אגרות קודש" שכיום היא אחד הדרכים הגדולות ביותר להתקשר ולהתברך מנשיא דורנו כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א.

זה בשבוע שעבר אברך מאחד החסידיות יצא יחד עם עוד ארבע מחבריו לטיול בנחל אוג שם איבדו את דרכם.  אחד מהם הצליח ליצור קשר עם יחידת החילוץ מגילות ולהודיע על כך שארבעת חבריו אינם מוצאים את דרכם, ואכן קריאתו הועילה והם אותרו כשהם סובלים מהתייבשות - חוץ מהאברך שנישא לפני פחות משנה, מאז התנהלו אחריו חיפושים אינטנסיביים.

למחרת בבוקר הצטרפו למאמצים מתנדבים מיחידות החילוץ ערד, עין גדי, עציון ושומרון. עשרות מחלצים, לוחמי אש, שוטרים יצאו למשימות סריקה שבסופן בחסדי שמיים מרובים נמצא הנעדר בריא ושלם! עם תום החיפושים פתחו החברים בשירה וריקודים. האברך סיפר כי הוא ניסה לאותת למסוקים במהלך הלילה אך ללא הצלחה, וכשהגיע אור בוקר הוא הגיע לכביש שם נמצא בידי ניידת משטרה.

על מה שקרה מאחורי הקלעים מספר הגה"ח הרב ישראל שלום שנעבאלג שליט"א בן למשפחת אדמור"ים ומשפיע ושליח בציבור החרדי באה"ק:

באותו לילה מתקשר אליי בחור מישיבה חסידית מפורסמת, שהוא מהקבוצות שמגיעות אליי בקביעות לשבתות ושיעורים, ומספר אודות חבר שכיום אברך שאף הוא היה בשבת אצלי והתוועדנו יחד ארוכות, אתמול הוא יצא לטייל עם מס' חברים מאותה ישיבה בנחל אוג והוא סטה מהדרך ונעלם וכולם היו במצב של התייבשות ותשישות, יחל"צ מגילות יחד עם צוותי חילוץ ומתנדבים נוספים חיפשו אותו וככל שנהי' מאוחר יותר נשקפה סכנה ממשית לחייו.

ואז מתקשר אליי חברו י.ר. ומבקש שאכתוב בקשה ועצה מהרבי שליט"א המלך המשיח עבור אותו אברך שהוא בסכנת חיים ממשית, התמהמתי קצת כי חשבתי שהמצב אבוד והשעה היתה קרוב ל2 בלילה ופתאום קלטתי שזו שאלה של חיים ומוות ורק הרבי מה"מ יכול להציל את המצב.

מיד התיישבתי לכתוב את מכתב הבקשה לישועה וברכה, וקיבלתי ע"ע לתת צדקה לעניינים של הרבי מה"מ לישועתו, והתשו' שהתקבלה היא בכרך ד' עמ' רצב-רצג שאומר שבוודאי יהי' בריא והחששות לבריאותו הם גוזמא, ובוודאי הצדקה והתפילה עוזרים וישים בטחונות בה' וייטב המצב.

התקשרתי מיד לחבר להודיע שהוא חי ובריא, אבל הוא כבר ישן, ובבוקר הוא מתקשר אליי לבשר שבבוקר מצאו אותו תשוש אבל בריא ושלם.

נקודה היא כי יש רבי בישראל והוא למעלה מהגבלות טבע העולם! יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

יש לציין כי האברך שניצל ר' ישראל כהן ערך במוצאי שבת האחרון "סעודת הודיה לה' יתברך על הנס", הסעודה נערכה באולמי באולמי זוועהיל אמש (מוצאי שבת), לשם הוזמנו מקורביו ובני משפחתו, כאשר אורחי הכבוד היו אנשי יחידת החילוץ מגילות שחיפשו אחריו שעות רבות ואף איתרו אותו בחסדי שמים כשהוא בריא ושלם. כמובן שבסופו של דבר ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח הייתה ה"מכה בפטיש" להצלה המופלאה.

 

(בהכנת הכתבה נעזרנו באתרים "כיכר השבת" "בחדרי חרדים", וכן צילום תמונות: יחידת החילוץ מגילות)

ימות המשיח • אברך מירושלים מתמודד לנשיאות בקונגו

נס בשביל: עמי מימון בסיפור מופת אישי

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...