• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

פרשנות / נתניהו מוסר שטחים בלי אישור הממשלה

האמריקאים מקדמים את תוכנית בלינקן יחד עם נתניהו, בועידה בינלאומית בלי ידיעת הקבינט הביטחוני • נתניהו ממשיך במדיניות לאפשר לפלסטנים לבנות בכל חלקי ארץ ישראל
נתניהו מוסר שטחים בלי אישור הממשלה
נתניהו בפסגת וואי פלנטיישן נפגש עם עראפת ימ"ש (צילום: OHAYON AVI, לע"מ)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר פעמים רבות שדיבורים על מסירת שטחים גורמים לפיקוח נפש. 

הכותרת בוואינט היום "בזמן הפיגוע הרצחני: ישראל והפלסטינים מדברים על "רגיעה" בירדן". יש שיחות "שלום", וכתוצאה, יש פיגועים רח"ל.

הועידה בעקבה, ירדן היא תוצאה של לחץ המימשל האמריקאי על ישראל והפלסטינים להתקדם בתהליך ה"שלום". כנראה שלגו' ביידן אצה הדרך לפרס נובל ל"שלום", יחד עם נתניהו ואבו מאזן. 

עצם קיום הועידה לא היה ידוע לשרי הממשלה, כמו גם תוכנה של הועידה ועל מה ידובר בה, איזה עוד וויתורים יבטיחו לפלסטינים. 

היום דווח על כך שבגלל ה"פסגה" בירדן (בין נציגי הרש"פ, ירדן, מצרים, ארה"ב, ועם נציגים מישראל) - צה"ל יבצע פחות מעצרים בתקופה הקרובה , כדי "לתת צ'אנס" לרש"פ...

וזה עוד לפני ששמענו מה "הדרישות הפלשתיניות" בפגישה "הפסגה". ככל הנראה ידרשו שצה"ל יפסיק או יצמצם את הכניסות לערים הגדולות (ג'נין ושכם במיוחד), ויתן להם לאמן ולצייד בנשק את אנשי הרש(ע)ות הפלשתינית.

והנה לפנינו התוצאות של הדיבורים איתם, ושל פגישת ה"פסגה"!!!

השרים בן גביר, סמוטריץ' ווסרלאוף שאחראים על אותם תחומי ביטחון והתיישבות בהם דנה ה"ועידה", לא הוזמנו לוועידה ולא ידעו ממנה, והם מוחים על עצם קיומה.

אבל, את נתניהו כל זה לא מעניין. הוא יכול למסור שטחים גם בלעדיהם. הוא לא צריך לעשות דבר בשביל זה, רק להמשיך את איסור הבניה היהודית. הפלסטינים יעשו את השאר. 

בכלל, על איזה "רגיעה" מדברים שם בוועידה? הרגיעה היא על ידי שישראל לא תעשה צעדים חד צדדיים, כלומר בניה יהודית ביהודה ושומרון. ממתי, בכלל, ישראל בונה בלי אישור אמריקאי? הרי, מאז שנתניהו הקפיא את הבניה ביו"ש, אין בניה מחוץ לגבולות המסומנים של הישובים ביו"ש. (אוליי רק לגובה), וגם בארץ ישראל הקטנה, אין שום התיישבות חדשה בגליל ובנגב.

הערבים אבל כן עושים כל הזמן "צעדים חד צדדיים" במסגרת תוכנית פיאד, וכל יום משתלטים על מאות דונמים בשטח C באופן לא חוקי וחד צדדי, וממשלת ישראל מעודדת זאת בהסכמה שבשתיקה כבר יותר מעשר שנים. 

לכאורה, המהלכים האמריקאים לקידום תוכנית בלינקן לקבלת פרס נובל ל"שלום" לביידן, נתניהו ואבו מאזן, כולל אימון אמריקאי ל 5000 חיילים פלסטינים (כמעט שתי אוגדות!!) ימשיכו, כולל מניעת ישובים חדשים (ישנים) בצפון השומרון, כולל הכנסת חיילים אמריקאים ואירופים להתעמת עם חיילי צה"ל והמתיישבים באזורי החיכוך. 

וכל זה נראה שניתן לעשות תוך עקיפת שרי הממשלה האחראים על הנושא, כפי שראינו בועידה הזו בעקבה, וכפי שנראה היל"ת בועידה הקרובה בשארם א שייך. 

ארה"ב מקדמת הכשרת אלפי פלסטינאים ללוחמים בצבא פלסטין

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

  • יעל , ז' אדר התשפ"ג, 10:11

    אם חבדיניקים לא היו מצביעים, כבר היינו זוכים לקבל פני משיח.
    אבל מה לעשות?! הם פוסחים על שני הסעיפים, גם מאמינים במשיח וגם מאמינים שתבוא הישועה מאיזושהיא ממשלה.
    הרי כל עניין הגאולה תלוי בשבירת קליפת הציונות!!

    המחאה הכי חזקה זה לא להשתתף בבחירות.
    אבל עכשיו כבר הפגנות זה לא מספיק, והראי', שהי' צריך להעלות באש את חאוורה.

    שידע כל ערבי שעליו לשמור שלא תיפול שערה מראשו של יהודי אחרת הארץ תרעד.

    וכל השרים סמוטריץ, בן גביר וכו', למה הם לא מפרקים את הממשלה?! כי העם סולח ומוכן לעוד קורבנות ה"י.

  • יחי המלך , ו' אדר התשפ"ג, 14:03

    הרב אקסלרוד קרא לפני כשנה לצאת במיליונים לרחובות איפה אנחנו? למה לא יוצאים בהמונינו? הרב אקסלרוד בעצמו כששאלתי אותו למה לא מתארגנים אמר דברים שהשתיקה יפה להם. זה לא נראה שזה הולך לבוא "מלמעלה" מהרבנים וכו' רק מלמטה מהעם, ההפגנות שקורות עכשיו זה איתות משמיים לנו מה ראוי לעשות, בלי לחץ ציבורי כלום לא יקרה פה. צריך לצאת ולזעוק משיח שיהיה כבר "ותעל שוועתם"! קצנו! כשל כוח הסבל לגמרי לגמרי לגמרי

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...