• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

המשטרה וצה"ל מסייעים בידיים להקמת המדינה הפלסטינית

עליית מדרגה בסיוע למחבלים: צה"ל החריב ישוב יהודי בשטחי C, ותוך כדי גירוש היהודים, הביא למקום ערבים כדי לחרוש את אותה האדמה הקדושה
המשטרה וצה"ל מסייעים בידיים להקמת המדינה הפלסטינית
ההרס בגבעת אוהבי י-ה (צילום: גבעת אוהבי י-ה)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

לפני כשנתיים נחשפה "תוכנית פיאד" של הפלסטינים להשתלט על כל שטחי C (בשליטה ישראלית) ע"י רצף מבנים, שדות מעובדים וכבישים בעזרת מימון אירופי במיליארדים. אפילו לפי הסכמי אוסלו, שטחים אלה נמצאים בשליטה ישראלית, ואין לבנות בהם ללא אישורי בניה של המינהל האזרחי.

בפועל, הגוף החצי-צבאי שנקרא "המינהל האזרחי" מנוהל ע"י קצינים בכירים מאד בצה"ל שקיבלו את חינוכם ב"קרן אברהם" הידועה לשמצה, ופניהם לצד השמאלי של המפה הפוליטית אחרי שחרורם.

כמפורסם, כמה מבכירי העובדים במינהל הם ערבים שפועלים באופן גלוי כמרגלים נגד מדינת ישראל, כאשר הם מוסרים לרשות הפלסטינית ידיעות פנימיות על כל ניסיון של ערבי למכור קרקע בשטחי C, על מנת למנוע מיהודים לרכוש קרקע,

(בעבר היותר רחוק, ר' משה זר ועוד, קנו שטחים גדולים יחסית בשטחי C מבעליהם הערבים, דאגו לפתח במקום שטחי חקלאות יהודים וכו', גם אם מדינת ישראל לא הסכימה להקים ישובים חדשים באותם מקומות).

לפי החוק הישראלי ביו"ש – עיבוד קרקע שאין לה בעלים רשומים משך שלוש שנים, קונה את השטח המעובד בחזקה למחזיק בו. הפלסטינים מושיבים אנשים שלהם ומעבדים קרקע. במקטעים אסטרטגיים בשטחי C כאשר הם יודעים שהמינהל יעלים עין מהפרת החוק.

המיקומים בהם מושיבים הפלסטינים את מעבדי הקרקע (בעיקר בדואים), נמצאים על צירים חשובים בין ישובים יהודיים וערבים. המטרה ברורה לכל, ליצור רצף ערבי בין הישובים הערבים, ולנתק את הרצף, אם קיים, בין הישובים היהודיים.

הפלסטינים נותנים מצידם ניירת מתאימה של טאבו וכיו"ב על השטח. אם וכאשר זה יגיע ביום מהימים לבית משפט, לפי החוק הישראלי - השטח יהיה שייך למי שעיבד אותו בשנים האחרונות. וכמובן, שזה כולל מבני מגורים, בתי ספר, כבישים, וכו'.

פעולה זו נעשית בשנתיים האחרונות במימון גדל והולך של האיחוד האירופי. מדובר בעשרות אלפי מבנים לא חוקיים, שדות לא חוקיים, כבישים לא חוקיים, מחצבות לא חוקיות וכו'.

ממשלת ישראל מתעלמת מכל זה, כי הממשלה, כל הממשלות, רוצה בסופו של דבר בהקמת המדינה הפלסטינית. יתר על כן, הפלסטינים מגישים דרך המינהל בקשות לכל התוכניות שלהם בשטחי C, שאת חלקם המדינה [=קרי שר הביטחון] מאשרת.

רק לאחרונה התפרסם שבכוונת שר הביטחון להכשיר לפלסטינים שטחים גדולים מאד של מחצבות פיראטיות לא חוקיות בשטחי C.

וזה לא שאין להם איפה לגור ולאן להתפשט. ההיפך הוא הנכון. יש לפלסטינים מרחב מחיה ענקי בשטחי B, מרחב ריק. ההשתלטות על שטחי C היא מתוכננת לפרטי פרטים וסדר עדיפויות בתוכנית פיאד, על מנת לקבוע כעת את הגבולות של המדינה הפלסטינית שתוכרז על ידם, בשיתוף האו"ם והאירופים, היל"ת, בשנת 2030.

רק הליכוד יכול. ביבי הוגה המדינה הפלסטינית.

במעמד חלוקת הדולרים ע'י  הרבי שליט"א מלך המשיח, י' שבט תשנ"ב, אמר למשה קצב, אז שר התחבורה בממשלת שמיר, י' שבט תשנ"ב, שאם ימשיכו בדיבורים עם ערבים, תקום מדינה פלסטינית. ועדיף שממשלה של אומות העולם תעשה את זה, מאשר שיהודים שמאמינים בה' (כדי למנוע את חילול ה').

חמש שנים בדיוק אחרי שיחה זו, מסר ביבי נתניהו את חברון לערבים.

ההתחלה – של ביבי בכניסתו לראשונה לראשות הממשלה - היתה דיבור עם ערבים, בסיסמת "שלום בטוח".

ומאז, כל השנים, בכל פורום בינלאומי, ביבי התחייב לאומות העולם על שתי מדינות לשני עמים. והוריד את ההתנגדות לשתי מדינות ממצע הליכוד.

ביבי הוא רק אחד מראשי ממשלת ישראל שקדמו לו ושהיו אחריו, שכולם, מאז הסכם האוטונומיה של בגין, כולם (חוץ משמיר שניסה להסתייג - ללא הצלחה), התחייבו לתת לפלסטינים מדינה.

מאיזה סיבה שלא תהיה, ראשי ממשלת ישראל לדורותם רצו, ורוצים להקים מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל. בעשורים שעברו בתקופת ביבי, זה התבטא בחנק הבניה ביו"ש, בהחרבת עשרות ישובים, ובשנתיים האחרונות, זה מתבטא בהעלמת עין ענקית מבניה פלסטינית בכל שטחי C.

עליית מדרגה

אבל, עד עתה, כוחות ה"ביטחון" לא סייעו בפועל לערבים לבנות בשטח. הערבים בונים, וצה"ל שהורס ליהודים, לא הורס לערבים.

אתמול התרחשה "עליית מדרגה", באופן של ירידה מדחי אל דחי, כאשר המשטרה – כנציג כוחות ה"ביטחון" של מדינת ישראל, מסייעת לעוברי עבירה בפועל לעבור על החוק – מסייעת למחבלים פלסטינים לתפוס עוד שטח בשטחי C באופן לא חוקי על מנת להקים את המדינה שלהם, כאשר באותו מקום, ובאותה שעה, המשטרה מבצעת החרבת ישוב יהודי וגירוש תושבי המאחז שנקנה בדם יהודי כפשוטו, על מנת להושיב שם מחבלים לעבד את הקרקע שבדרך הטבע תהפוך לקיני טרור נגד מדינת היהודים בעתיד הלא רחוק, כפי שראו בהתנתקות מעזה, ולא למדו לקח.

30 להירצחו: בית מדרש הוקם לעילוי נשמת נעם רז הי"ד

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...