• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

החזירו את הנגב לשליטה יהודית!

איפה ואיפה חמורה ביחס הממשלה והמשטרה ליישובים חדשים: את היהודים מפנים בתוך שעות ספורות, באלימות מרובה ואילו הערבים מקבלים פרס בדמות ישוב חדש במתנה • מלבד הסכנה הרי שמדובר באיסור מהתורה • הגיע הזמן להאזין לאזהרותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח
החזירו את הנגב לשליטה יהודית!
העיר רהט בנגב (צילום: David Shankbone)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

השטחים הריקים בנגב קורצים לערבים הבדואים כבר שנים. העובדה שעד היום כמעט ואין התיישבות יהודית בנגב הביאה להשתלטות מאסיבית שמתבטאת בפועל בעשרות כפרים בדואים בלתי חוקיים.

המאזן הזה ייצר מציאות שבה הפך הנגב למעין רשות בפני עצמה.

לאחרונה, החל חשבון טוויטר אלמוני בשם "moshe kozak" לפרסם עשרות סרטוני טיקטוק מהנגב, בהם נראים ערבים בדואים בשלל סיטואציות כמו ירי בנשק, חדירות לבסיסי צה"ל, נסיעות פרועות בכבישים ראשיים על רכבי יוקרה שרבים מהם גנובים, ועוד. הוא נוהג לתייג את משטרת ישראל, ולהוסיף פרטים מזהים על הבדואי הנראה בסרטון. למותר לציין שדבר לא השתנה בשטח..

"לא תתן להם חניה"

לפני כשבועיים פרסם ראש הממשלה נפתלי בנט מתווה בנוגע למאחז הבדואי הבלתי חוקי "חאן אל אחמר". על פי התכנית, המאחז יפונה לחלוטין, ויבנה מחדש כ-300 מטרים ממיקומו הנוכחי.

התכנית הנלוזה הזאת (מעבר לכך שברור לכל כי אין לה היתכנות) הינה קיום מדויק של האיסור "ולא תחנם" - לא תתן להם חניה בקרקע.

אגב, מאחז חאן אל אחמר קשור במיוחד לאיסור ולא תחנם: המילה חאן בתרגומה מערבית היא חניה.

בעקבות ההתפתחויות הללו, כמו גם בעקבות חוק החשמל שהעבירה הממשלה, התייצבו השבוע מספר פעילי ימין סמוך לרהט, והקימו נקודה יהודית. למחרת בבוקר הגיעו למקום מאות שוטרים, פינו את היהודים והרסו את המבנה שהקימו. המשטרה אף הגדילה לעשות, והחרימה לאחד מהיהודים שהיו שם את נשקו האישי.

הפרשה הזאת הוכיחה את הברור מאליו: ממשלת ישראל מפעילה מדיניות אפרטהייד נגד יהודים. בזמן שהבנייה הבדואית משתוללת בלי מעצורים, ובזמן שהממשלה מכשירה את חאן אל אחמר, מצאה משטרת ישראל את הבית הקטן של היהודים, והרסה אותו.

אין אחר מעשה כלום

על הממשלה להבין כי הדרך היחידה להשיב את בטחון תושבי הנגב (ובכלל תושבי הארץ), היא הקמת רצף יישובים יהודיים,

כפי שאמר הרבי מלך המשיח שליט"א, בשיחת י"ט כסלו תשל"ט:

"בלילה אחד, "בשעתא חדא וברגעא חדא" [=בשעה אחת וברגע אחד], יישבו יהודים בכל גבולות ארץ ישראל: הגבול המזרחי, הגבול של רצועת-עזה, הגבול הקשור עם מצרים, בכל גבול הלבנון ובנגב.

כלומר, שיפתחו את דלתות-ארץ-ישראל בפני היהודים. והכוונה, בפני היהודים שכבר נמצאים בארץ ישראל, שישנם עשרות-אלפי יהודים החיים בארץ ישראל שמספיקים בכדי ליישב את כל הגבולות, ואותם יהודים מוכנים ורוצים להתיישב בכל השטחים, אלא שהעומדים בראש מעכבים אותם, ולא רק עיכוב של דיבור, אלא מחזיקים אותם ולא נותנים להם לצאת מתל-אביב, מבני-ברק או מכל מקום אחר ולהתיישב ביהודה-ושומרון, סיני וכל השטחים!

ודוקא התיישבות כזו, הקשורה ביישוב השטחים בעשרות-אלפי יהודים - היא ההגנה היחידה והאמיתית על גבולות ארץ ישראל [אפילו כפי שהם עכשיו, עוד קודם התגשמות הייעוד "כי ירחיב ה' אלוקיך את גבולך"]".

הרס בישיבת חומש: שוטרים שברו את מבנה הישיבה

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...