• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חשיפה: הערביים מתכננים השתלטות על יהודה ושומרון

בדו"ח שהוצג השבוע בוועדת חוץ וביטחון, נכתב כי באמצעות הליכים משפטיים של הרשות הפלסטינית, מנעו הערבים הריסה של כמעט כל המבנים הבלתי חוקיים שנבנו על ידם בשטחי C, הנתונים בשליטה ישראלית
חשיפה: הערביים מתכננים השתלטות על יהודה ושומרון
ליהודים ניתנה הבחירה החופשית (צילום: Eliyau1234)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בדו"ח שהוצג השבוע בוועדת חוץ וביטחון, נכתב כי באמצעות הליכים משפטיים של הרשות הפלסטינית, מנעו הערבים הריסה של כמעט כל המבנים הבלתי חוקיים שנבנו על ידם בשטחי C, הנתונים בשליטה ישראלית.

בנוסף, כך נחשף, בהוראת נשיא הטורקי, הועבר לידי הרשות הפלסטינית עותק מארכיון ה'קושאן' (שטר קניין קרקעות מתקופת השלטון הטורקי) כאובייקט משפטי בערעור על הזכויות הקנייניות של מדינת ישראל.

מערכת התכנון הישראלית הוצפה בכ-118 תוכניות בניין ערים עבור כ-125 כפרים (כ-75 קמ"ר), בהם מתגוררים כ-260 אלף איש. בשטח, בשנים האחרונות, גדלה הבניה הבלתי חוקית הפרטית הפלסטינית בשטחי C בכ-150%, וכן הוקמו מעל 1,000 מבני ציבור. כ-80 פרויקטים שונים לבניה ציבורית נמצאים בשלבי קידום, ונפרצו מעל 1,000 ק"מ של כבישים חדשים.

"בשנים האחרונות, גדלה הבניה הבלתי חוקית הפרטית הפלסטינית בשטחי C בכ-150%, וכן הוקמו מעל 1,000 מבני ציבור. כ-80 פרויקטים שונים לבניה ציבורית נמצאים בשלבי קידום, ונפרצו מעל 1,000 ק"מ של כבישים חדשים"

הדו"חות חושפים כי היקף ההשקעה של האיחוד האירופי בפרויקט ההשתלטות הפלסטיני על שטחי C מגיע לכחצי מיליארד דולר!!

‏‎חברת הכנסת אורית סטרוק אמרה בוועדה: ממשלת ישראל צריכה להבהיר בצורה רשמית וחד משמעית שרישום המקרקעין הפלשתינית אין לו שום משמעות. לא יכול להיות שיש הסכמי קואליציוני על שטחי C והמנהל האזרחי עבר להיות בצד של האויב. דבר זה קרה מאז שבני גנץ נכנס למשרד הביטחון.

‏"יש פה מלחמה נגד ישראל. אני דורש לעצור את המימון הזר!" - אמר ח"כ ‎עמיחי שיקלי במהלך הדיון - "אסון פוקד את יהודה ושומרון!"

ארגון "עד כאן" צייץ ברשת הטוויטר: ‏הצד השני [הערביים] עובד במרץ וקובע עובדות בשטח שממשלת ישראל לא תוכל להתמודד איתן. תאריך היעד להקמת המדינה הפלשתינית הוא 2030, עם יצירת רצף טריטוראלי ערבי שיחנוק את היישובים. ראש הממשלה ‎נפתלי בנט חייב להסביר איך הוא מתכוון להתמודד עם המתקפה האסטרטגית הזאת על הריבונות הישראלית.

יש לציין שאין שום הבדל מהותי בין שטחי C לשאר השטחים של ארץ ישראל, לא מצד הערביים, וכמובן, להבדיל, לא מצד התורה. הכתבה עוסקת בשטחים אלו, מכיוון שעליהם דובר בוועדה.

יחד עם זאת אין לשכוח, כי מובטחים אנחנו בתורה הקדושה אשר "לא ינום ולא ישן שומר ישראל".

פיתרון הארץ האחת

כנגד ההשתלטות הערבית על שטחי ארץ ישראל, שניתנו במתנה גמורה לעם ישראל, ישנה דרך פעולה. הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א מביא זאת בשיחת קודש:

כאשר כלל ישראל מביט סביבו, ורואה שיש רעש בעולם, ורצים מקצה העולם ועד קצהו בכדי להפעיל לחץ על היהודים - הרי שלזה ישנה הוראה, אשר הריצה היחידה היא הריצה לקיים את רצון ה', שיהיה "הליכות עולם" בצורה הקשורה עם "הלכות". ובראש ובראשונה, בכוחו של כל אחד ואחד מישראל להכריז בגלוי בתוקף, ובכוח התורה, שארץ ישראל שייכת לכל יהודי ויהודי באשר הוא.

אמנם בסופו של דבר כולם יווכחו בעובדה שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, אך ליהודים ניתנה הבחירה חפשית לעשות זאת מרצונם. כלומר, ליישב את כל ארץ ישראל כמה שיותר מהר.

"ליהודים ניתנה הבחירה חפשית לעשות זאת מרצונם. כלומר, ליישב את כל ארץ ישראל כמה שיותר מהר"

והנה, כשהולכים בתוקף התורה ומכריזים בגלוי שארץ ישראל שייכת ליהודים (לא מצד "כוחי ועוצם ידי", אלא אך ורק) מפני ש"ברצונו נטלה מהם ונתנה לנו"! מה גם שישנם את לבושי הטבע בדמות צבא עם נשק - אזי על-ידי זה יפעלו שיהיה שלום בעולם, ועצם האחיזה בכלי נשק תפיל אימה ופחד על השונאים.

ועל אחת כמה וכמה, כאשר מדובר על עניין הקשור בפיקוח - נפש ממשי של בני ישראל, שאז ישנו פסק דין ברור בשולחן ערוך שאסור למסור אפילו שעל אחד מארץ ישראל. יתירה מזו: בעיר הסמוכה לספר, "אפילו אין רוצים לבוא אלא על עסקי תבן וקש", ואף שהם רק "ממשמשים לבוא" - הרי אז נפסק להלכה שיוצאים עליהם בכלי זיין. ובפרט במצב הנוכחי, שה"נכרים" אומרים במפורש שאם לא יוותרו להם - הם ישתמשו בדרך אחרת, רחמנא ליצלן!

וכשעושים כל זאת, יחד עם ההכרזה שעושים זאת רק משום שכך הורה הקב"ה בתורתו שליהודי אסור לוותר על ארץ ישראל) - אזי גם הגוי מרגיש בזה..

מתוך שיחת מוצאי שבת פרשת משפטים תשל"ח.

המשטרה הגיעה לפנות - הערבים קבעו את סדר היום

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...