• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חיילי מילואים יצטרפו לאוטובוסים כדי להגן מזריקות אבנים

לאחר תקופה קשה של פיגועי זריקות אבנים בכביש 60 סמוך לכפר חיזמא, החל מהיום יצטרפו חיילי מילואים להגן על הנוסעים, אבל לא זו הדרך
חיילי מילואים יצטרפו לאוטובוסים כדי להגן מזריקות אבנים
שומרים על כביש 60 (צילום: משה קופצ'יק)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בתקופה האחרונה מדווח ארגון "הצלה ללא גבולות יו"ש" על עשרות פיגועי זריקות אבנים בחיזמא.

מדובר בכביש 60, מרחק של כמה דקות מירושלים. יום יום, מספרים נהגי אוטובוס (חלקם אף נהגים ערביים) על הפחד בזמן הנסיעה במקום: "נסעתי לכיוון אריאל בחיזמא ראיתי רכב מהנתיב שממול שסינוור אותי עם אורות גבוהים,  ואז אני שומע בום. המזל שהאוטובוס ממוגן ירי ולא רק אבנים. נגרם נזק פח קל. אבל זה תופעה מסוכנת. בקלות אפשר לעשות תאונה", כך כותב אחד הנהגים.

לאחרונה הופעל לחץ (באמצעות דיווח יומיומי ברשתות החברתיות) על רשויות החוק להעמיד כוח צבאי שישמור על היהודים שנוסעים שם. ואכן, אתמול התבשרו הנהגים כי מהיום יתלוו לכל אוטובוס חיילי מילואים שישמרו על נוסעי האוטובוס.

הרבי מלך המשיח שליט"א דיבר לא אחת על פיגועי זריקת אבנים, וציין כי הסיבה לכך היא רפיסות הממשלה בענייני מסירת שטחים: "בירושלים העתיקה, בחברון, בשכם ובכמה מקומות נוספים, התחילו הערבים לאחרונה ליידות אבנים באנשי צבא ובשוטרים, מעשים שלפני שנה או שנתיים הם כלל לא העיזו לעשות (למרות שהממשלה דאז היתה יותר ותרנית בנוגע לשטחים) וכעת הם עושים זאת כל שני וחמישי, וילדים עושים זאת! מדוע נהיה כך המצב? מפני שהערבים הרגישו (או על כל פנים המזל שלהם "מזלייהו חזי") שהיהודים התחילו להתרפות בבטחון, על - ידי - זה שהם מוכנים למסור את השטחים". (מוצאי פרשת מקץ תשל"ט)

תוספת חיילי מילואים לאוטובוסים אולי באה מתוך רצון טוב, אך הדרך הנכונה לעקור פיגועים אלו מהשורש, כפי שאומר הרבי לעיל, היא להפסיק את הרפיסות מול הערבים בנושאי שלימות הארץ.

הרס ביצהר: כוחות משטרה בפינוי אלים בגבעת קומי אורי

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...