• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תוכנית המאה: התוכנית המופקרת הזו. בועז העצני

לפי המפות, ישראל תמסור לפלסטינים גם את כל מדבר יהודה בשטח ישראל. ערבים בישובים הישראלים שיועברו לרשות הפלסטינית (הם לא ירצו, כמובן), פשוט יקנו דירות בערים יהודיות או ערביות בישראל, ויעברו. אף אחד לא יוכל לעצור את זה, כי זה קורה גם היום. בועז העצני, בהסבר נוסף על ההפקרות ב"החלת הריבונות" של ביבי
תוכנית המאה: התוכנית המופקרת הזו. בועז העצני
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תוכנית המאה: התוכנית המופקרת הזו || בועז העצני

לפי המפות, ישראל תמסור לפלסטינים גם את כל מדבר יהודה בשטח ישראל. ערבים בישובים הישראלים שיועברו לרשות הפלסטינית (הם לא ירצו, כמובן), פשוט יקנו דירות בערים יהודיות או ערביות בישראל, ויעברו. אף אחד לא יוכל לעצור את זה, כי זה קורה גם היום. בועז העצני, בהסבר נוסף על ההפקרות ב"החלת הריבונות" של ביבי.

חנות ההפתעות של תכנית המאה.
והיום נתייחס לחלקים החומים.
יש אחד גדול למטה מימין - 1, ושניים קטנים למעלה, 2,3.

אלו שטחים ריבוניים בישראל שהתכנית מציעה למסור לערבים.

1 זה מה שנשאר ממדבר יהודה שבתוך שטח הקו הירוק, המיועד להמסר לערבים לאחר שהתכנית מעניקה להם את כל מדבר יהודה שמעבר לקו הירוק. כלומר כל מדבר יהודה נמסר קומפלט. מעניין אם ערד נמסרת או סתם הופכת לעיירת ספר.

3 זו העיר הערבית ישראלית באקה-ג'ת, שנמסרת.
2 זו אום אל פחם שנמסרת.

אז מי שחוגג בליבו את ההיפטרות מערביי המקומות הללו, שיירגע ומהר, כי הניסיון בירושלים הוא שכשמעבירים גבול ומשאירים שכונה ערבית מחוץ לתחום הישראלי, קורה דבר פשוט. הערבים קונים דירות בשכונות יהודיות. בירושלים העבירו האהבלים שלנו את הגדר בתוך השטח הריבוני והשאירו את כפר עקב וחלקים משועפאת מחוץ לגדר, והתוצאה היתה שהערבים קנו דירות בפסגת זאב ובגבעה הצרפתית, כי בניגוד לשמועות הם לא טפשים ולא פראיירים. אז מי שרוצה אותם בנתניה, חדרה, ראש העין ותל אביב, אז קדימה, לכו על התכנית המופקרת הזו.

104422370_3993544070687978_6781664359578448158_o

כסף לשלטים נגד תוכנית המאה

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...