• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרצח בברקן פרי באושים של הסכמי אוסלו

ההסתה הפלסטינית בעקבות הסכמי שמעולם לא בוטלו, משדרת לערבים שיש בשביל מה להילחם, ומשתלם, רח"ל לרצוח. גם הרצח האחרון ב'ברקן' מגיע בעקבות רפיסות הממשלה שמאפשרת את ההסתה הפלסטינית להימשך. במקום לקיים את ציווי התורה ממשיכים לדבר על "מחוות", ולשחרר רוצחים
הרצח בברקן פרי באושים של הסכמי אוסלו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרצח בברקן פרי באושים של הסכמי אוסלו

ההסתה הפלסטינית בעקבות הסכמי שמעולם לא בוטלו, משדרת לערבים שיש בשביל מה להילחם, ומשתלם, רח"ל לרצוח. גם הרצח האחרון ב'ברקן' מגיע בעקבות רפיסות הממשלה שמאפשרת את ההסתה הפלסטינית להימשך. במקום לקיים את ציווי התורה ממשיכים לדבר על "מחוות", ולשחרר רוצחים.


הערבי הרוצח ימח שמו עבד כחשמלאי במפעל, הוזמן לתקן תקלה במשרד שבקומת ההנהלה. באמצע הטיפול בתקלה הלך לבקש אזיקונים מהמחסנאי, עלה עם נשקו, כפת את ידיה של יחזקאל ופתח בירי לעבר מי ששהה במקום.

הוא נעדר מהעבודה שבועיים, עד שהגיע אתמול כדי לרצוח את חבריו לעבודה, ולהימלט. לפני שירה למוות ביחזקאל, באמצעות תת־מקלע שהצליח להחדיר למפעל, כפת המחבל את ידיה של קים באמצעות אזיקונים, מעשה שטרם נראה כדוגמתו באף אחד מהפיגועים הקודמים, וכנראה מושפע מהסרטים שפורסמו ע"י דאעש.

החמאס מיהר לשבח את הרצח המזעזע. הערבי הרוצח ימח שמו - עדיין לא נתפס. 

 

ההסתה באום אל פחם

היורה על כוחות הביטחון במסגד אלאקצה לפני מס. חודשים, היה, כזכור, צעיר ערבי מאום אל פחם. אתמול (7.10) השתחרר רוצח ערבי ימח שמו מאום אל פחם, אחרי שישב 30 שנה בכלא. לקראת שחרורו כל העיר בשמחה וצהלה, שלטים על "צדיק בא לעיר", מסיבות קבלת פנים וכו'. והממשלה - לא עושה דבר. וכאשר ההסתה לרצח בתוך גבולות ה"קון הירוק" כך, על אחת כמה וכמה ברשות הפלסטינית. וזו התוצאה.

 43191797_2248503318525252_1651826971589476352_n

בתמונה: השלט לקראת בואו של הרוצח הערבי מאום אל פחם. מקור: דף "השקר הפלסטיני" בפייסבוק.

נכון, גם נתניהו דיבר נגד ההסתה הפלסטינית - אפילו באו"ם. אבל כרגיל אצלו - הכל דיבורים. בפועל - הממשלה מאפשרת את המשך ההסתה בכל כלי התקשורת הערביים, וכאמור, אפילו בשלטי חוצות באום אל פחם.

 

חיים שיין ב"ישראל היום" כותב:

הרוצח השפל, שהוציא הבוקר להורג באכזריות את קים לבנגרונד־יחזקאל, כשהיא אזוקה, ואת זיו חג'בי, לא הושפע מהיעדר אופק מדיני, ממצב הפלשתינים בעזה, מאבטלה, מחוסר הרתעה ומחוק הלאום. אין קשר בין ההסברים שמנפק השמאל הישראלי לאחר פיגועים ואירועים בעזה וביו"ש - לבין המציאות.

המחבל שרצח את חבריו לעבודה הושפע משנות הסתה ארוכות נגד יהודים וישראלים, מהתחושה המובהקת שהריגת יהודים מקדמת את מעמדו בעיני החברה הפלשתינית, שהיותו שאהיד מקדשת אותו וסוללת לו קיצור דרך לגן העדן המוסלמי.

רפאל לבנגרוד, אביה של קים, מתייחס לנתניהו וליברמן בראיון לרדיו 103: "הם לא עושים כלום חוץ מדיבורים. הם אומרים אנחנו עושים, אנחנו נעשה, אבל גם אני יכול להגיד את זה. לדבר זה לא עוזר, צריך לפעול, מבחן התוצאה קובע ולא מבחן הדיבורים. לדבר זה חינם, זה קל יותר. ביבי אמר שהוא מטפל בחמאס, אנחנו ממש רואים את הידע הגדול שלו. לדבר הוא יודע, לעשות פחות".

 

.

 

הרמטכ"ל החד"ש של צה"ל

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...