• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

סיפוח יו"ש לא ישנה את תוצאות הבחירות לכנסת

סיפוח יו"ש לא ישנה בהרבה את תוצאות הבחירות לכנסת. כך עולה ממחקרים דמוגרפיים של צוות ישראלי אמריקני בו חבר יורם אטינגר (לשעבר קונסול ישראל בארה"ב). משמעות המחקרים - שהפלסטינים משקרים (כרגיל). בין הירדן לים יש 66% יהודים, וחלקם היחסי של הערבים הולך ופוחת. פרטים וסרטון בכתבה המלאה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

סיפוח יו"ש לא ישנה בהרבה את תוצאות הבחירות לכנסת. כך עולה ממחקרים דמוגרפיים של צוות ישראלי אמריקני בו חבר יורם אטינגר (לשעבר קונסול ישראל בארה"ב). משמעות המחקרים - שהפלסטינים משקרים (כרגיל). בין הירדן לים יש 66% יהודים, וחלקם היחסי של הערבים הולך ופוחת. כל הפרטים

חבר הצוות האמריקאי-ישראלי למחקרים דמוגרפיים יורם אטינגר, לשעבר קונסול ישראל בוושינגטון וראש לשכת העיתונות הממשלתית השתתף בכנס 'משקיעים בפתרון' שהתקיים השבוע באלקנה ביוזמת הכלכלן ארז צדוק.

אטינגר התייחס למספר נושאים ברמה המדינית כלכלית, סקר את ההצלחות הכלכליות של האמריקאים בישראל וביו"ש וקבע כי "כספי הסיוע שמעבירים האמריקאים לישראל היא השקעה רווחית לכל דבר שמניבה לרווחים של 600-700% לאמריקאים".

במסגרת הסקירה הדמוגרפית פסל אטינגר את דיווחי הלמ"ס הפלסטיני בכל הנוגע למרשם האוכלוסין וההגירה, וציין כי ברשות פועלים כי לא לחשוף את העובדה כי 20,000 פלסטינים מהגרים מיו"ש מידי שנה.

הוא הסביר כיצד הרש"פ מנפחת את מספר ערביי יו"ש מ-1.8 ל-3 מיליון והביע אכזבה מחוסר המאמץ מצד הגורמים הישראלים לחשוף את האמת הן על נתוני ההגירה.

במרכז הכנס הציג הכלכלן ארז צדוק תכנית מדינית ייחודית שחיבר להשגת פתרון מדיני אל מול ערביי יו"ש ובה הציג את עמדותיו בכל הנוגע להפסקת ההסתה הפלסטינית, להתיישבות היהודית ביו"ש וחיזוק הכלכלה.

חלק מרכזי בתכנית של ארז הוצג לאחרונה בפני חברי קונגרס אמריקאים וזכה לתגובות חיוביות בקונגרס ואף קיבל התייחסות של מזכיר המדינה האמריקאי רקס טילרסון.

הרבי שליט"א מלך המשיח התנגד באופן חריף מאד להסכם קמפ דייויד, אשר בו נזרע זרע הפוענות להסכם אוסלו הארור. כיום, כולם רואים שאין פיתרון למצב הביטחוני שגיע לשפל המדרגה, בגלל שנים רבות של מינהל עצמי של הפלסטיניים שונאי ישראל. השטח הפלסטיני נרגע רק במבצע "חומת מגן", ואח"כ שוב בזמן החיפושים אחרי שלושת הנערים הנעדרים. כאשר חיילי צה"ל בשטח, הערבים נרגעים.

כולם מודים כעת על האיוולת הנוראית בגירוש מתיישבי גוש קטיף. כל מערכת הביטחון יודעת שרק שליטה על הערבים ביד חזקה תביא לרגיעה.

גאווה יהודית • תמונת המקדש במקומו שעוררה סערה כבר למעלה מ25 שנה

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...