• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

עו"ד איתמר בן גביר: המשטרה מדיחה שוטרים להעיד עדות שקר

במשפטו של הרב נעם פדרמן ובנו על ארוע בחברון, הוכיח עורך הדין איתמר בן גביר שהשוטר שחתם על הדו"ח והעיד במשפט - כלל לא נכח בארוע. בן גביר: "החקירה של השוטר ושקריו שנחשפו היא רק סימפטום להתנהלות המשטרה, לצערי יש לא מעט שוטרים שמגיעים לדוכן העדים ופשוט לא אומרים אמת • הכתבה המלאה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

במשפטו של הרב נעם פדרמן ובנו על ארוע בחברון, הוכיח עורך הדין איתמר בן גביר שהשוטר שחתם על הדו"ח והעיד במשפט - כלל לא נכח בארוע. בן גביר: "החקירה של השוטר ושקריו שנחשפו היא רק סימפטום להתנהלות המשטרה, לצערי יש לא מעט שוטרים שמגיעים לדוכן העדים ופשוט לא אומרים אמת • הכתבה המלאה

דיון הוכחות נוסף התקיים אתמול (רביעי) במסגרת משפטם של תושב חברון נעם פדרמן ובנו החייל. השניים מואשמים שגרמו נזק לרכבים בעלי לוחיות של הרשות הפלסטינאית, לאחר שלעבר רכבם נזרקו אבנים.

במהלך הדיון שהתקיים בפני השופט אילן סלע, הגיע להעיד השוטר שגב מדמון ממשטרת חברון. השוטר העיד בעקבות דו"ח פעולה ולפיו הגיע למקום עם עוד שני שוטרי סיור שוחח עם המתלוננים הערבים שהצביעו על נעם פדרמן וכן שמע את דבריו של פדרמן ולפיהם נזרקו לעברו אבנים.

אולם לאחר דבריו בחקירה הראשית נחקר העד על ידי עורך הדין איתמר בן גביר המייצג את בנו של פדרמן ועל ידי נעם פדרמן עצמו.

עו"ד בן גביר חקר את השוטר על נוכחותו במקום ומעשיו. בשלב מסוים הציג בן גביר לשוטר את סרטון האירוע וביקש ממנו לזהות את עצמו. בסרטון אכן נראית הניידת המשטרתית המגיעה למקום, אולם למרבה ההפתעה השוטר לא נראה בניידת.

בתחילת הסרטון,  נראה נער ערבי מיידה אבנים על מכוניות שעוברות בכביש השמור ליהודים, ובין אבן אחת לשניה מתחבא הערבי מעבר למחסום, ואחרי כמה שניות שב וחוזר להשלכת האבנים. בדקה 2:55 בסרטון נראה ג'יפ צבאי ממוגן מנתק מגע אחרי אבן שהושלכה לעברו ע"י הנער, בחוסר רצון לתפוס אותו ולמצות איתו את הדין. כחצי דקה לאחר מכן, (דקה 3.21 בסרטון) הנער משליך אבן על רכבם של נעם פדרמן ובנו, שיורדים מרכבם בנסיון לתפוס את הנער שממהר לברוח ולהסתתר בשטח הערבי. ובתגובה (ראויה) גורמים נזק למכוניות ערביות החונות באזור.

כמו שכבר התרגלנו מהארוע של אלאור אזריה, האירועים הפרובוקטיביים בחברון מתוכננים ומצולמים ע"י הפלסטינים שרק מחכים לתגובה הולמת של היהודים, כדי להתלונן עליהם במשטרה, שתמיד לטובתם. והמשטרה - כדי להפליל יהודי, לא בוחלת בעדות שקר, כפי שהוכח במקרה זה. וזה, למרות החוק שנחקק שהשלכת אבנים על רכב נוסע היא בגדר נסיון רצח.

יש לציין, שבהתאם לחוק החדש שהשלכת אבנים על רכב נוסע היא נסיון לרצח, במקרה זה אשם גם הצלם שצילם את כל הארוע בלי שהזעיק את המשטרה או הצבא. במשטרה יודעים ממי הם קיבלו את הסרט, ובקלות נין לברר מי צילם אותו, ולהאשים אותו בשותפות לניסון לרצח. ותמורת זה, מאשימים את הקרבנות.

אחרי התגובה הראויה של פדרמן, לזה בדיוק חיכו הפורעים הערבים, המשטרה מוזמנת, ומגיעה על מנת לעצור ולהאשים את קרבנות הארוע שעשו את עבודת הביטחון שהמשטרה והצבא היו צריכים לעשות - הרב נעם פדרמן ובנו.

וכאן, מסתבר, שהמשטרה שיקרה. השוטר שחתם על הדו"ח לא היה בארוע, וזה לא הפריע לו ללכת ולשקר בבית המשפט.

בשלב זה הודה השוטר כי אכן לא היה במקום יחד עם שני השוטרים ואף לא היה נוכח באירוע בזמן שעליו העיד. השוטר החל להתפתל על דוכן העדים ובסיומה של חקירה אישר שהוא אכן הגיע אחרי האירוע. בתשובה לשאלה השיב כי איננו זוכר מדוע הוא זה אשר כתב את הדו"ח.

בחקירתו הנגדית על ידי נעם פדרמן אישר השוטר שגם החתימה על הדו"ח אינה שלו למרות שהוא העיד כאילו הוא כתב את הדו"ח, ועל הדו"ח רשום שמו.

בתגובה לאירוע המביך אמר בן גביר, "החקירה של השוטר ושקריו שנחשפו היא רק סימפטום להתנהלות המשטרה, לצערי יש לא מעט שוטרים שמגיעים לדוכן העדים ופשוט לא אומרים אמת, טוב שהייתה לנו ראיה מצולמת להוכיח זאת. אך לצערי קיימים לא מעט מקרים שבהם אין ראיות מצולמות". הכרעת הדין במשפטם של נעם פדרמן ובנו תינתן בחודשים הקרובים.

BG

יותר מ84% עבירות נשק של לא יהודים // אלחנן גרונר

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...