• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נתניהו: שתי מדינות לשני עמים

בסרטון בכתבה: הכרזות נתניהו על שתי מדינות לשני עמים ב2016, 2015, ובאו"ם ב2013. ולהבדיל, דברי הרבי שליט"א מלך המשיח לכתב קול ישראל על הסכנה שבכך. נתניהו מעולם לא חזר בו, ולאחרי בחרת טרמפ, תכנן במשך שלוש שנים ביחד עם ג'ראד קושנר, את הקמת המדינה הפלסטינית לצד מדינת ישראל .
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

נתניהו: שתי מדינות לשני עמים

 

בסרטון בכתבה: הכרזות נתניהו על שתי מדינות לשני עמים ב2016, 2015, ובאו"ם ב2013. ולהבדיל, דברי הרבי שליט"א מלך המשיח לכתב קול ישראל על הסכנה שבכך. נתניהו מעולם לא חזר בו, ולאחרי בחרת טרמפ, תכנן במשך שלוש שנים ביחד עם ג'ראד קושנר, את הקמת המדינה הפלסטינית לצד מדינת ישראל.

בימים הקצרים שאחרי בחירת טרמפ, נתניהו הצהיר פעמיים על כוונתו לחלק את ארץ ישראל רח"ל, בפורום סבן, ובראיון לCBS. דגן, ראש מועצת השומרון, פונה לנתניהו - חזור בך!!

נתניהו שנבחר ע"י הציבור בשנת 1996 על מנת לבטל את הסכמי אוסלו, עשה הפוך ממה שציפו ממנו, החזיר יותר שטחים מראשי הממשלה שלפניו, ושחרר אלפי מחבלים, הרבה יותר ממה ששיחררו כל ראשי הממשלות שלפניו ביחד. ורובם - חזרו לעסוק בטרור. נתניהו הוא ראש הממשלה הראשון שהכריז "שתי מדינות לשני עמים" לפני יותר מעשר שנים.

מי שלימד סנגוריה על נתניהו שהוא אומר את הדברים רק כדי לרצות את האמריקנים, צריך לדעת, שהמפלגה הרפובליקנית הוציאה בעצמה ממצע המפלגה את פתרון שתי המדינות כמחווה למדינת ישראל, ולמרות זאת, נתניהו ממשיך לדבוק בדרכו.

ב1916 מיד אחרי בחירת טרמפ, כתב יוסי דגן לנתניהו: "האמירות הללו, בעת הזו, יש בהן פוטנציאל סכנה עצום למדינת ישראל. עיתוי כזה לאמירות מהסוג הזה עלול להביא על מדינת ישראל אסון מדיני ופספוס של הזדמנות היסטורית. הרי ברור לכל בר דעת שנשיא ארה"ב ויהיה אוהד ככל שיהיה לעולם לא יהיה ציוני יותר מראש ממשלת ישראל. ועל כן האמירה הזו בעת הזו תמוהה אף יותר".

"אני קורא לך אדוני ראש הממשלה, לחזור בך מההצהרה הזו שלא ברור מה מקומה בימים אלו".

 

נתניהו ומנדלבליט יחריבו עוד ישובים רח"ל

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...