• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בכיר איראני חוסל: מתיחות בצפון

בחסדי שמים היום חוסל בכיר המשמרות המהפיכה האיראנים, שהיה אחראי על משלוחי הנשק לחיזבאללה. החיסול שבוצע על אדמת סוריה מיוחס על פי מקורות זרים לישראל. בעקבות כך הועלתה רמת הכוננות בצפון
בכיר איראני חוסל: מתיחות בצפון
הבכיר האיראני שחוסל, סייד רדי מוסווי (צילום: רשתות ערביות/רשתות איראניות)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

חיסול יוצא דופן של בכיר ב"משמרות המהפכה".

באיראן ובסוריה האשימו היום את ישראל בחיסולו של סייד רזא מוסאווי - שנחשב לאחד מהבכירים ביותר שחוסלו מאז חיסולו של קאסם סולימאני ימח שמו (מפקד כח קודס - שחוסל לפני 4 שנים).

מוסאווי היה דמות בכירה ביותר במארג הצבאי של כוחות הפרוקסי האיראנים, ובימים האחרונים היה בעיצומו של סבב תיאומים ופגישות בעיראק, סוריה, ולבנון.

ניתן להניח שהוא היה מעורב באופן עמוק ביותר בגיבוש הלחימה נגד ישראל, ובתיאום המשך הלחימה, כולל עירוב של חזיתות נוספות - כמו עיראק (נזכיר שבימים האחרונים שוגר כטב"מ מעיראק - שיורט ע"י צבא ירדן בדרכו לישראל).

ביחד עם מוסאווי ימח שמו, חוסלו 2 יועצים נוספים, ועוד קצינים, ונפצעו אחרים - "כן יאבדו כל אויביך ה'"!

נזכיר שלפני כמה חודשים איים ראש המוסד באופן חריף על בכירים באיראן, ואמר שישראל תפעל לפגוע בהם ישירות.

זוהי מכה קשה גם לחיזבאללה - משום שהארכי-טרוריסט הנ"ל היה אחראי ישירות על כל הסיוע האיראני הנרחב שמועבר לחיזבאללה.

ולכן, החיסול הזה מהווה מסר חזק ומאיים על איראן ועל חיזבאללה: לישראל יש את היכולת לפגוע בבכירים ביותר שלכם - היזהרו והישמרו מלדרדר את המצב בגבול הצפון.

חיזבאללה פרסם בתגובה לחיסול: "השהיד סייד ראדי אל-מוסאווי היה אחד האחים הטובים ביותר שפעלו לתמיכה בהתנגדות האסלאמית בלבנון במשך עשרות שנים, והוא היה בן לוויה לנשק ולדרכו של מנהיג השהידים, סגן גנרל חאג' קאסם סולימאני".

ואכן, המחבל שחוסל היה מקורב מאוד לקאסם סולימאני ימח שמו.

על המשמעות הגדולה של החיסול תעיד העובדה שנשיא איראן בעצמו התייחס אליו, ואיים בתגובה נגד ישראל ח"ו.

האם החיסול הזה יגרום לאיראן להתערב ישירות במלחמה?

להערכתי לא.

למרות האיומים - איראן לא מעונינת במלחמה בעת הזו, ובכלל, היא תמיד העדיפה לשלוח למלחמה את כוחות הפרוקסי שלה (כמו החות'ים) מאשר חיילים איראנים.

ובכל אופן, ברור שהחיסול מגביר את המתיחות בצפון, וצה"ל מוכן בעוצמה גדולה, לנטרל במהירות מכל איום, בעזרת ה' יתברך - "הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל"!

ברוך ה' שסוף סוף רואים פעולה חזקה ונחושה של ישראל, שמכה ישירות ב"ראש הנחש", ואין ספק שככל שישראל תעשה זאת יותר - כך יותר נרתיע את אויבינו. זוהי הדרך הנכונה ואין בלתה - "הבא להורגך - השכם להורגו".

סוריה התפרקה - האיום מצידה פוחת

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...