• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הולנד: מועמד הימין ניצח בבחירות

התפקחות עולמית. בעקבות האירועים האחרונים ניכרת תזוזה משמעותית בדעת הקהל העולמית. במדינות רבות מתעוררים התושבים ומבינים כי ההגירה של המוסלמים מעמידה אותם בסיכון
הולנד: מועמד הימין ניצח בבחירות
חירט וילדרס ראש הממשלה הנבחר (צילום: Wouter Engler)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בהולנד זכתה אמש מפלגת הימין בבחירות.

למה זה מענין אותנו?

כי המנהיג שלה בעל עמדות שהלוואי שמנהיגי הימין אצלנו היו מציגים...

העמדה המוצהרת שלו, במשך השנים היא: המולדת של הפלסטינים - היא ירדן! וכל האדמות שכיום אצל הפלסטינים - כולן שייכות לישראל.

כאמור, הוא ניצח, ויהיה ראש הממשלה של הולנד.

יש עוד מדינות שעומדות בצורה חזקה מאוד לצד ישראל - וביניהן גרמניה, שהוציאה למעשה את כל הפעילות של חמאס מחוץ לחוק, כוחות הבטחון שלה פשטו לאחרונה על עשרות בנינים שבהן נוהלה פעילותו, והיא מפגינה עמדה חזקה מאוד לטובת ישראל החל מתחילת המלחמה ועד עכשיו (לא כמו צרפת, למשל, שבהתחלה תמכה במהלכי ישראל, אך כיום היא מביעה התנגדות להמשך הלחימה).

גם בבריטניה יש תמיכה חזקה, וכך גם באיטליה ובארגנטינה.

הנצחון של הימין בהולנד, יכול לסייע לשינוי חיובי משמעותי גם בעוד מדינות באירופה.

ההפגנות האלימות מאוד של המוסלמים ברחבי אירופה, שהחלו מאז תחילת המלחמה, גורמות להרבה אזרחים באירופה להבין היטב שאם רצונם לשמור על אורח חיים דמוקרטי ושגשוג כלכלי, הם חייבים לתמוך במפלגות הימין, שפועלות נגד ההגירה המוסלמית, ודורשות אכיפה ללא פשרות מול האלימות הערבית-מוסלמית.

וזה כמובן שינוי חיובי - ולטובת עם ישראל, ברוך ה'.

גם אצלנו מתפכחים, וגם בעולם.

וזה חלק מ"הבירור" של העולם - תהליך רוחני שהעולם עובר, ובו מתבררת ומתגלה האמת - ונעשית ההבחנה בין טוב לבין רע, בין אור לבין חושך.

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר שבדורנו כבר נסתיימה "עבודת הבירורים", ואנו כבר מוכנים לגאולה. ואכן, כיום, האמת האלוקית ניכרת. ברור לכולם, גם בארץ וגם בחוץ לארץ, מיהם כוחות הרשע ומיהם הכוחות החיוביים. ועכשיו, יש לנו את מתת אלוקים - חופש הבחירה שלנו - ואנו מצווים - "ובחרת בחיים"!

לבחור בחיים, באור, בטוב, להוסיף בכל הענינים הטובים, להוסיף באור ולהפוך את החושך - כמו בחג החנוכה, שבו אנו מדליקים את הנרות דווקא בחושך, ודווקא בחוץ - כדי להאיר את החושך, ולהביא את האור של הגאולה, בקרוב ממש.

10,000 יהודים הניחו תפילין במפגן הענק בוושינגטון

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...