• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

טייס רוסי ערק יחד עם מסוקו לאוקראינה

המודיעין האוקראיני הצליח לגרום לעריקה של טייס מסוק רוסי מדגם מי-8. הטייס ערק ביחד עם המסוק שלו, שהיה עמוס בחלקי חילוף עבור מטוסי קרב, שנמצאים גם בשימוש של אוקראינה. זהו מבצע מודיעיני יוצא דופן, שארך זמן רב
טייס רוסי ערק יחד עם מסוקו לאוקראינה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

כמה עדכונים מעניינים מאוקראינה.

 

המודיעין האוקראיני הצליח לגרום לעריקה של טייס מסוק רוסי מדגם מי-8. הטייס ערק ביחד עם המסוק שלו, שהיה עמוס בחלקי חילוף עבור מטוסי קרב, שנמצאים גם בשימוש של אוקראינה. זהו מבצע מודיעיני יוצא דופן, שארך זמן רב.

מל"ט אוקראינה חדר היום, שוב, למרחב האווירי של מוסקבה, והתפוצץ על בניין עסקים - בניין משרדים ריק.

לא נגרמו אבדות בנפש.

הכשלונות החוזרים ונשנים של ההגנה האווירית הרוסית - כולל ההשמדה בימים האחרונים של מפציץ גרעיני ע"י מל"ט אוקראיני - הם בולטים מאוד. בימים האחרונים דווח ברוסיה על הדחתו של גנרל סורובקין - מי שלמעשה פיקד על "המבצע המיוחד" של רוסיה - דהיינו על כל המלחמה נגד אוקראינה. הוא גם היה מפקד כוחות האוויר והחלל, וברור שההדחה שלו נובעת הן מהכשלונות המתמשכים של כלל הצבא הרוסי במלחמה, והן מהכשלונות של מערך ההגנה האווירית.

כשלון נוסף וחמור למערך זה - היום השמיד מל"ט אוקראיני סוללת נ"מ רוסית חדישה ביותר מדגם 400-S שהייתה מוצבת בקרים הכבושה. ההשמדה של סוללת הנ"מ המתקדמת תועדה היטב ואין להטיל בה ספק. ושוב, זהו כשלון גדול נוסף להגנה האווירית הרוסית.

ביחד עם זאת מתקפת הנגד האוקראינית משיגה הישגים מצומצמים בלבד, במחיר כבד של אבדות לשני הצדדים.

יש לקוות שסוף סוף שני הצדדים יתעשתו, וישבו למשא ומתן, שיביא להסכמות הדדיות ולהפסקת המלחמה הנוראית הזו.

רוסיה ממשיכה לספוג אבידות

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...