• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

האם אפשר לראות בשטפונות בעולם סימן גאולתי?

העוצמה של השטפונות הולכת ומתגברת בצורה ברורה מאוד, וכך גם לגבי התדירות שלהם. נקודת האור שקיימת בכל האירוע הדרמטי הזה, שמשפיע על חייהם של מיליוני אנשים - הוא שמספר הנפגעים הוא קטן יחסית
האם אפשר לראות בשטפונות בעולם סימן גאולתי?
השיטפונות בסין השבוע
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מדי פעם אני מביא כאן דיווחים על שטפונות, שהם, כידוע, מסימני הגאולה (כמרומז בתהלים פרק צ"ג, ומבוא באריכות בשם הרבי הריי"צ - ב"הקריאה והקדושה").

ולפעמים יש כאלו ששואלים:

אבל שטפונות הרי תמיד היו, אז למה לראות בהם סימן לגאולה?

התשובה לכך היא שהעוצמה של השטפונות הולכת ומתגברת בצורה ברורה מאוד, וכך גם לגבי התדירות שלהם.

למשל, השטפונות האחרונים בבביג'ין - בירת סין, עליהם בתבתי לפני מספר ימים.

כעת מתפרסמים נתונים רשמיים על השטפונות, ומתברר שהם החזקים ביותר מאז שהתחילו המדידות בסין - לפני 140 שנה - בשנת 1883.

גורמים רשמיים בסין הודיעו על כף, ומסרו ש"השיא הקודם" של משקעים בסין היה 609 מ"מ, ואילו בשטפונות הנוכחיים מדובר על 740 מ"מ באירוע גשם אחד!

רק כדי שנבין את העוצמה של זה, ציינו הגורמים, בכל השנה שעברה ירדו בבייג'ין 500 מ"מ בלבד, ואילו עכשיו, תוך כמה ימים בלבד, ירדו 740 מ"מ!

850,000 איש נאלצו לפנות את בתיהם - והנתון המדהים הזה לא כולל את בייג'ין עצמה, אלא מדבר רק על תושבי האזורים הסמוכים!

רחובת ראשיים בעיר הבירה של סין הפכו לנהרות... וצוותי החילוץ מגיעים לבתים עם סירות ומצילים אלפי אזרחים. גם תשתיות רבות בעיר נפגעו, כולל גז, חשמל, מים, וכמובן כבישים.

נקודת האור שקיימת בכל האירוע הדרמטי הזה, שמשפיע על חייהם של מיליוני אנשים - הוא שמספר הנפגעים הוא קטן יחסית (כמה עשרות נהרגו או נעדרים - הרבה פחות ממה שהיה צפוי באירוע כה עצום), אם כי ישנו חשש שלאחר סיום האירוע יתגלו נפגעים נוספים בבתים ובבניינים שהוצפו.

האירוע הזה גם ממחיש, שוב, את האמירה החד משמעית של הרבי שליט"א מלך המשיח מליובאוויטש, ש"ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם". בחסדי ונסי ה' הגלויים אין בארץ הקודש שטפונות, וגם לא רעידות אדמה רחמ"ל, או אירועי טבע קשים אחרים, שפוקדים מעת לעת גם מעצמות גדולות וחזקות - כמו סין, ארה"ב וכו'.

הרבי מלך המשיח שליט"א אמר שדבריו אלו מבוססים על הפסוק בפרשת השבוע שלנו, פרשת עקב, ובו כתוב:

"ארץ אשר ה' אלוקיך דורש אותה תמיד עיני ה' אלוקיך בה מרשית השנה ועד אחרית שנה" (חומש דברים, פרשת עקב, פרק י"א, פסוק י"ב).

הדברים הללו צריכים מאוד לחזק ולעודד אותנו, ועלינו לזכור שלמרות איומי חיזבאללה והמתיחות מולו, ארץ ישראל ועם ישראל הינם תחת שמירה מיוחדת והשגחה אלוקית מיוחדת של ה' יתברך, ותפקידנו הוא להוסיף אור, ולהרבות במעשים טובים, באהבת ואחדות ישראל, ובלימוד התורה הקדושה, ועל ידי זה נזכה לגאולה הקרוב ממש, ובחסד וברחמים, כהבטחת הרבי וכמפורש בזוהר הקדוש, שעל ידי לימוד והפצת פנימיות התורה - "יפקון ביה מן גלותא ברחמי".

שבת שלום וגאולה עכשיו!

מנהיג ארגון הטרור דאעש חוסל ב"ה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

  • משה , י"ט אב התשפ"ג, 07:03

    שים לב איזה יופי החום שובר השיאים של חודש יולי גז לו מהר והפך לסופות הלא פוגעניות שציינת. איפה החום הכבד שלא הפסיקו לדבר עליו חודש?

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...