• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ההתחממות הגלובלית: גלי חום קיצוניים שוטפים את העולם, זה גם מסימני הגאולה

במקורות מובאים שלקראת הגאולה יוציא הקדוש ברוך הוא חמה מנרתיקה ואכן גלי חום קיצוניים שוטפים את כל רחבי העולם • "את ים הקרח - יחמם מלך המשיח"
ההתחממות הגלובלית: גלי חום קיצוניים שוטפים את העולם, זה גם מסימני הגאולה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כבר כתבתי כמה פעמים על ההתחממות כסימן גאולה, שהובא בחז"ל במפורש - "עתיד הקב"ה להוציא חמה מנרתקה" [ואמנם הטמפרטורות עולות בכל רחבי העולם בשנים האחרונות, וזוהי "טעימה" והתחלה של מה שיקרה בגאולה, אם כי יש להדגיש שבגאולה עצמה בוודאי שהכל יהיה בחסד וברחמים ובטוב הנראה והנגלה וכו'].

להלן ציטוט מתוך כתבה בוינט שמביאה עובדה מדהימה:

בשבוע האחרון נשברו שיאי הטמפרטורה בעולם 3 פעמים - פעם אחר פעם אחר פעם!

"אתמול (יום ה') נשברו שוב שיאי חום... בכדור הארץ. כך עולה מנתונים שפרסמו המרכזים הלאומיים של ארה"ב לחיזוי סביבתי. מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, התייחס לשיאים המדאיגים, ואמר:

"המספרים האחרונים מוכיחים ששינויי האקלים יצאו מכלל שליטה".

מדובר בפעם השלישית השבוע שבה נשבר שיא החום, לאחר שביום שני... ביום שלישי נשבר שוב השיא, כאמור, בחמישי נשבר שיא נוסף.

בימים האחרונים שוררים גלי חום עזים בחלקים מארצות הברית ובחלקים מסין.

גל חום גרם למותם של יותר מ-100 בני אדם במקסיקו.

וכמה חם היה היום? לפי אתרים העוקבים אחר מזג האוויר בעולם, בעיר אהוואז שבדרום-מערב איראן נמדדו 50.2 מעלות, בבצרה בעיראק נמדדו 49.1 מעלות, ובכמה מקומות באלג'יריה נמדדו לא פחות מ-47 מעלות. בעיר דיארבקיר שבמזרח טורקיה נמדדו יותר מ-41 מעלות, ובעיר לאמיה ביוון נמדדו 38.3 מעלות.

באזור נמל התעופה בפיניקס שבאריזונה נמדדו היום 46.1 מעלות, בלאס וגאס 40, ובאלבקרקי שבניו מקסיסקו נמדו יותר מ-37 מעלות. גם בחלק מהמקומות בחצי הדרומי של כדור הארץ, שם עכשיו עונת החורף, הטמפרטורות גבוהות. למשל בעיר ריו ברנקו בברזיל נמדדו יותר מ-35 מעלות וכך גם בכמה אזורים באוסטרליה.

אפילו אנטארקטיקה, שנמצאת כרגע בעונת חורף שלה, רשמה טמפרטורות גבוהות בצורה חריגה. בסיס המחקר ורנאדסקי של אוקראינה באיי ארגנטינה (קבוצת איים בארכיפלג וילהלם שבאנטארקטיקה) שביבשת שבר לאחרונה את שיא הטמפרטורה שלו ביולי עם 8.7 מעלות".

התחממות גשמית ורוחנית - חלק מהגאולה

מסופר, שבימי אדמו"ר הזקן, מייסד חב"ד, הוא נשאל ע"י החסידים, בקשר לאדם שהיה "מתנגד" גדול מאוד לתורת החסידות. אדמו"ר הזקן אמר עליו: "את ים הקרח - יחמם המלך המשיח"... [המעשה הזה הובא בספר "מגולה לגאולה"].

זאת אומרת, שהחסידות נועדה להביא חיות וחמימות, בכל עניני התורה והמצוות, ואותו אדם שהתנגד לתורת החסידות היה "קר" מאוד, וחסר חיות וחמימות. ועל כך אמר אדמו"ר הזקן, שאת "ים הקרח" של אותו "מתנגד", יוכל לחמם רק המלך המשיח בכבודו ובעצמו, ואכן כולנו מרגישים את החום הגדל והולך, וכנ"ל אפילו אנטארקטיקה הקפואה - כבר לא כך כך קפואה, והטמפרטורה בה שוברת שיאים כנ"ל.

ארה"ב השמידה את מאגר הנשק הכימי האדיר האחרון שהיה ברשותה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...