• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

המהומות בצרפת והקשר לגאולה

אחרי הודעת המרד כנגד פוטין בשבוע שעבר, מגיעה תורה של צרפת לחוות גל של הפגנות חסרות תקדים. תושבים מוסלמים יצאו בימים האחרונים למסע הרס וביזה, שמובילים למשבר ענק. מה הקשר של כל זה לגאולה האמיתית והשלימה
המהומות בצרפת והקשר לגאולה
(צילום: EPA/MOHAMMED BADRA)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אחד מסימני הגאולה הוא המפלה של ממשלת אומות העולם, כמפורש בזוהר הקדוש:

"בההוא זמנא אתהפך ממשלה דאומין דעלמא, וישראל... אסתלקו מן גלותא" [תיקוני זוהר, תיקון כ"א].

בשבוע שעבר בראש האירועים בעולם היה המרד נגד פוטין - שכמעט והביא לחיסול משטרו, ועדיין מביא לתוצאות חמורות עבר צבא רוסיה בשל העובדה שכח ווגנר יצא למעשה מהלחימה, ולכן רוסיה איבדה בשבוע שעבר מאות ק"מ רבועים של שטח. היה גם חשש כבד במדינות רבות מכך שמפקד כח ווגנר ישתלט על הקרמלין, וישיג שליטה על הנשק הגרעיני של רוסיה. בסופו של דבר, ולאחר שאנשי ה FSB (יורשו של הקג"ב) איימו על חייהם של בני משפחות הבכירים של כח ווגנר - נאלץ מפקד כח ווגנר להפסיק את המרד.

בימים האחרונים, בראש האירועים היא צרפת - שכבר ארבעה ימים חווה את מה שמוגדר בפי רבים "האינתיפאדה של צרפת". האירועים חסרי התקדים החלו לאחר ששוטר הרג נער אלג'יראי, ואז המוסלמים, שבעשור האחרון הציפו את צרפת (רובם ברחו מניגריה, אלג'יר, מרוקו, לוב, סוריה ועוד), החלו במהומות ענק בכל רחבי המדינה.

באירועים החמורים רואים הפעלה של רימונים, נשק חם, ירי צלפים ועוד ועוד. חנויות נבזזות בערים רבות, הופורעים משתמשים במכוניות כדי לפרוץ את חלונות הראווה של החנויות ולבזוז אותן.

הפורעים מציתים אזורים שלמים ופוגעים גם ברכבי כיבוי האש, מול אוזלת יד של המשטרה הצרפתית, שנרתעת מהפעלת כח משמעותית.

בשל כך החלו כוחות הבטחון להפעיל משוריינים ברחובות צרפת (!) - בעיקר על מנת להרתיע, אולם המהומות לא נרגעות, ותחנות משטרה מותקפות מדי יום (בעיר אלס הצליחו הפורעים להעלות את תחנת המשטרה באש), התחבורה הציבורית שותקה לפרקי זמן ארוכים בכל רחבי צרפת, רק היום נעצרו כמעט 1000 מפגינים, ומאות רבות של שוטרים נפצעו במהומות, שכאמור נמשכות כבר 4 ימים. בעיר פריז פרצו הפורעים לגן החיות, ושחררו אריות שהסתובבו ברחובות העיר...

הנשא מקרון הודיע על ביטול של ביקורו בגרמניה, ובצרפת ישנ שקוראים להטלת מצב חירום צבאי על כל המדינה, כדי לעצור את המהומות האדירות.

כאמור לעיל - המרד ברוסיה ומפלתה הצבאית המתמשכת באוקראינה (שאותה היא ציפתה לכבוש תוך שבוע... אבל המלחמה נמשכת כבר קרוב לשנה וחצי), המהומות האלימות וחסרות התקדים בצרפת, המצב הכלכלי החמור מאוד בבריטניה, המצב החמור בסין עקב הקורונה, והירידה במעמדה של ארה"ב ברחבי העולם - הם ביטוי לדבר אחד:

ממשלת אומות העולם הולכת ויורדת, ונופלת, כהקדמה לגילוי מלכותו של המלך המשיח, בקרוב ממש, ובחסד וברחמים!

דרמה ברוסיה: הוכרז על הפיכה כנגד השלטון

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...