• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

זעזוזעים עולמיים - חלק מבשורת הגאולה

בעוד הלחימה באוקראינה פוגעת קשות ביכולת הצבאית שלנרוסיה ובכלכלתה, בנקודות נוספות ברחבי העולם מתרחשים זעזוזעים רציניים. כך לאחרונה אירע בבריטניה ובצרפת לצד מדינות נוספות. סקירה
זעזוזעים עולמיים - חלק מבשורת הגאולה
חיילים רוסים במלחמה באוקראינה (צילום: Mihas Hrom)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשנת תשנ"א, בתקופת מלחמת המפרץ, אמר הרבי מלך המשיח שליט"א "שהעולם מזדעזע לקראת קבלת פני משיח צדקנו".

ניתן לראות זאת גם בשנים האחרונות - משבר הקורונה העולמי שליווה אותנו מעל שנתיים, ולאחריו המלחמה באוקראינה שטלטלה את הכלכלה ברחבי העולם והביאה להתגרות גדולה בין המעצמות, ובחודשים האחרונים - המתיחות הגדלה והולכת בין סין לבין טייוואן, ובין צפון קוריאה לדרום קוריאה.

המלחמה באוקראינה היכתה קשות ברוסיה, בצבא שלה ובכלכלה שלה, אך גם בכלכלה של העולם המערבי.

הבית הלבן הודיע ביום שני, שבמשך 5 החודשים האחרונים, נפגעו כ- 100,000 חיילים רוסים! מתוכם נהרגו 20,000!

אלו מספרים עצומים, שאכן תואמים את המציאות הקשה בשטח, שבה רוסיה מטילה לקרב עשרות אלפי חיילי מילואים לא מאומנים, וכן עשרות אלפי מגויסים של "כח וגנר" - שמורכב בעיקר מאסירים, שהובטח להם שחרור מהכלא, לאחר השירות באוקראינה. החיילים והאסירין - שאינם מאומנים כלל - פשוט נטבחים בקרבות במזרח אוקראינה, שם הם נאלצים להסתער על עמדות מבוצרות של הצבא האוקראיני, שנהנה מסיוע מודיעיני של נאט"ו, ומארטילריה מתוחכמת ומדויקת, שקוטלת אלפי חיילים רוסים.

עד מתי?!

הלוואי ששני הצדדים יבינו שהמלחמה הזו לא מועילה לשניהם.

ןובינתיים, גם המערב סובל, וגם הוא סופג "זעזועים". ביום שני קרס בארה"ב בנק שלישי, לאחר ששני בנקים כבר קרסו בחודשים האחרונים. שמו של הבנק הוא "פירסט ריפבליק", ועל מנת למזער את הנזקים הוא הוצע לקניה מהירה, ואכן נקנה בפועל ע"י הבנק הענקי ג'יי.פי.מורגן.

גם בריטניה "מזדעזעת" - הכלכלן הראשי של "בנק אנגליה" אמר בשבוע שעבר ש"על הבריטים לקבל שהפכנו להיות עניים יותר" - התבטאות שגרמה לסערה גדולה באנגליה.

הכלכלן הזה התייחס לכך שמחירי המזון באנגליה עלו מאוד - בערך ב- 20 אחוזים, ושעליות המחירים התפשטו ממגזרי המזון והאנרגיה, למגזרים נוספים במשק הבריטי.

אחד הצעדים של בריטניה על מנת למתן את עליות המחירים הוא העלאות ריבית - כפי שקורה גם בארה"ב וגם בארץ - אבל בבריטניה זה לא עוזר, והמחירים ממשיכים לעלות במהירות, וביחד עם זה גם החזרי המשכנתאות וההלוואות מטפסים כי הם צמודים לריבית, והדבר מקשה עוד יותר על האזרחים.

גם בצרפת ישנם "זעזועים" - אתמול, הצרפתים ציינו את ה"אחד במאי", בשרשרת גדולה מאוד של הפגנות ומחאות אלימות ביותר. כ- 110 אנשי בטחון ושוטרים נפצעו בהפגנות, ונעצרו כ- 300 אזרחים. שר הפנים הצרפתי אמר שכמות השוטרים שנפגעו היא "נדירה ביותר".

כל הזעזועים הללו, הם חלק מכך שאנחנו בתקופה חדשה - לקראת גילוי משיח צדקנו בקרוב ממש.

נתפלל ונבקש ביחד את התגלות הרבי מלך המשיח שליט"א בקרוב ממש, ובעזרת ה' נוכל אז להקריב את קרבן "פסח שני" השבוע, שהרי ביום ששי הקרוב חל "פסח שני", שאיפשר למי שהיה טמא "או בדרך רחוקה" ולא יכל להקריב את קרבן הפסח בניסן, לבוא לבית המקדש ולהקריב אותו בחודש אייר.

יהי רצון שנזכה לכך כולנו ביחד, ומתוך שמחה וטוב לבב, בטוב הנראה והנגלה, ובחסד וברחמים, כהבטחת הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א. 

הפעילים קיבלו את פני האדמו"ר מויז'ניץ

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...