• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

במסמכי הפנטגון נחשף כי רוסיה נפגעה קשות

ממסמכים שהודלפו ממשרד ההגנה האמריקאי עולה כי רוסיה נפגעה קשות במהלך שנת הלחימה באוקראינה. בניגוד לתדמיתה החזקה הרי שחיילים רבים שלה נפגעו ונהרגו וקיים אצלם מחסור גדול בכלי נשק
במסמכי הפנטגון נחשף כי רוסיה נפגעה קשות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לפני שבת נעצר המדליף של מסמכי הפנטגון.

מדובר בטכנאי IT שהייתה לו גישה למסמכים מסווגים ביותר, והוא הדליף מאות מסמכים לאחת הרשתות החברתיות, תחת שם בדוי. פעילות מהירה של רשויות הבטחון בארה"ב הביאה למעצרו.

החשיפה הזו מגלה מה שהיה ידוע כבר מזמן - ארה"ב במפורש מרגלת אחרי בעלות בריתה.

כולל ישראל.

חלק מהמסמכים כוללים מידע על ישראל, שהושג באמצעות ריגול לתעבורה אלקטרונית מסוגים שונים.

זה גורם מבוכה לא קטנה לארה"ב, אבל למעשה זה היה ידוע מזמן... ולמעשה, מקובל בעולם להניח שכמעט כל שגרירות, של כל מדינה שהיא בעולם, היא מעין "סוכנות מודיעין" בזעיר אנפין - כי יש לה חסינות מוחלטת, ולכן אפשר להציב בה מערכות שונות. כך שלמעשה כל מדינה מרגלת אחרי מדינות רבות, ומנסה להשיג מידע כלכלי, עיסקי, פוליטי, בטחוני וכו'

אבל יש מדינות שהפכו את זה ממש למומחיות - סין למשל - נחשבת למדינה שמשתמשת בנציגויות שלה ברחבי העולם באופן אינטנסיבי ויוצא דופן - בתור מרכזי ריגול גדולים לכל דבר וענין.

קבוצה נוספת של מסמכים שהודלפו מהפנטגון חושפת, שמתוך מידע מרוסיה, עולה שהייצור הצבאי שלה נפגע בצורה קשה בשל הסנקציות. רכיבים מתוחכמים שהיא הייתה רגילה לייבא ממדינות המערב, מאז הנפילה של מסך הברזל לפני 30 שנה - נאסרו עליה לחלוטין במשך השנה האחרונה. והיות שהיא כבר התרגלה לרכוש אותם במשך עשרות השנים האחרונות - אין לה למעשה תחליף.- ולכן הרבה מהנשק שיוצר לאחרונה ברוסיה הוא פחות מתקדם ומתוחכם, ואכן רואים זאת היטב כאשר עוקבים אחרי התקיפות שלה, ורואים שהיא פחות ופחות משתמשת בטילים "חכמים".

ולכן, היא עברה להשתמש במל"טים - וגם בתחום הזה, אין לה הרבה מל"טים משלה, כי גם ייצור של מל"טים איכותיים מצריך מרכיבים חדישים, ולכן היא רכשה מאיראן מל"טים.

חלק מהבעיה הזו, הצליחה רוסיה לפתור, לפי הדו"ח שהודלף, ע"י הברחות לא חוקיות. והדו"ח ממליץ על כל מיני דרכים כיצד לחסום אותן.

עוד דבר מעניין שנחשף שם - הכוחות המיוחדים הרוסים האיכותיים ביותר - חטיבות הספצנאז - נפגעו קשה במלחמה, כי הרוסים השתמשו בהם באופן מסיבי במהלכי הפתיחה שלה, ואז הן ספגו אבידות גדולות. זוהי מכה קשה למערך הכוחות המיוחדים של רוסיה. ואנחת רווחה למדינות הסובבות את רוסיה, שחוששות מפלישה רוסית אליהן.

נסיון הפיכה בסודן: מלחמה בין ראשי הצבא

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...