• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פרשנות / המהומות באיראן נמשכות

בעוד איראן מודה כי עוד יועץ שלה נהרג ב"ה הרי שבתוך המדינה עצמה לא מפסיקות ההפגנות ואירועי המחאה כנגד השלטון • ערב פסח תשפ"ג אנו עדים להתגשמות הנבואה למכה מצרים בבכוריהם
המהומות באיראן נמשכות
הפגנות נגד המשטר האיראני
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

איראן מודיעה:

"יועץ" נוסף שלנו מת בסוריה. ה"יועץ" נפצע קשה בתקיפה של ישראל ביום חמישי בלילה, ומת מפצעיו בהמשך. בסך הכל איראן מודה במותם של 2 יועצים.

ה"יועצים" הללו הינם קצינים בכירים של כח קודס / משמרות המהפכה, שאחראים לתיאום ולמשלוחי הנשק שאיראן שולחת למיליציות הפרו-איראניות ולחיזבאללה.

ההודעה האיראנית היום, מגיעה בהמשך לדיווחים על תקיפה ישראלית נוספת אמש - תקיפה שלישית בתוך 4 ימים!

רצף התקיפות החריג הינו מסר מרתיע עבור איראן וחיזבאללה - למרות ההפגנות בישראל - היכולת הצבאית להכות בכם הינה חזקה ביותר.

יתכן שאיראן ניסתה להגביר את משלוחי הנשק המתוחכם לסוריה בימים האחרונים מתוך נסיון לנצל את המצב הפנימי בישראל, אולם התקיפות הישראליות הרצופות מראות לאיראן שישראל לא תוותר, ושיש לה את מלוא היכולת המודיעינית והמבצעית להגיב מהר ובנחישות לכל מהלך איראני.

נמשכת המחאה נגד המשטר באיראן 

המחאות באיראן נמשכות המשטר עדיין לא הצליח לדכא אותן, ויש הפגנות, עיצומים, ומחאות של נשים וגברים.

המחאות התחילו בשל ההכאה למוות של צעירה איראנית שלא עטתה את החיג'אב על ראשה, והן נמשכות, בין היתר, בפעילות גלויה של נשים רבות שלא עוטות את החיג'אב, ומתריסות כנגד המשטר.

ובינתיים, בהמשך לסדרת התקיפות האוויריות האמריקניות לפני כשבוע על בסיסי המיליציות הפרו-איראניות, הודיעה ארה"ב שהיא מאריכה את תקופת הצבתה של נושאת המטוסים ג'ורג' וושינגטון באזורנו, ביחד עם כל ספינות הקרב המלוות אותה, וזאת על רקע המתיחות בין ארה"ב לבין איראן.

"למכה מצרים בבכוריהם - כי לעולם חסדו"!

שוב: תקיפה צבאית בשדה תעופה בסוריה

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...