• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

צחצוח החרבות הבין לאומי נמשך ומתחזק

נשיא ארצות הברית הצהיר היום כי לא יהסס מלהתערב כנגד אלו המאיימים על שלומה של טייוואן. מדובר בהצהרה המגבירה את המתיחות בין המעצמות. גם התגרות זו בין האומות מסומנים הגאולה
צחצוח החרבות הבין לאומי נמשך ומתחזק
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

צחצוח החרבות הבין לאומי נמשך ומתחזק.

ביידן המבקר ביפן בימים האחרונים, נשאל: "האם תהיה מוכן להתערב צבאית על מנת להגן על טייוואן?" וענה: " כן, זוהי המחויבות שעשינו".

ביידן גם התיחס ישירות לאיומים של סין על טייוואן ואמר שסין מסתכנת, וש"הרעיון לקחת את טייוואן בכח פשוט איננו מקובל עלינו".

העיתוי של האמירה החריגה והחריפה של ביידן, שלראשונה מבטיח שארה"ב תילחם לצידה של טייוואן ותגן עליה, אינו מקרי להערכתי.

המודיעין האמריקני עוקב מקרוב מאוד אחרי המלחמה באוקראינה, ורואה בה פוטנציאל לחיזוק "התאבון" של סין לכבוש את טייוואן (כפי שרוסיה פלשה לאוקראינה), וזוהי גם אחת הסיבות החשובות ביותר לכך שארה"ב מסייעת לאוקראינה צבאית, בסיוע כה נרחב - עד עכשיו 54 מיליארד דולר!

ארה"ב חוששת מאוד ממהלך מפתיע של סין, שתנצל את העובדה ש"העולם עסוק" עם רוסיה, ותפלוש לטייוואן. ולכן, חשוב מאוד לארה"ב להראות שרוסיה מפסיקה בקרב, וגם במקביל להרתיע את סין, ולכן ביידן התבטא באופן כה חריג, ולמעשה איים על סין ישירות.

סין חוששת מארה"ב. אמנם הצבא שלה הוא גדול, אבל חלק נכבד ממנו מבוסס על ציוד רוסי או על העתקים סיניים שלו, וכולנו רואים במלחמה באוקראינה את הרמה הנמוכה של הנשק הרוסי. בנוסף לכך, עוצמתה הגרעינית סין נאמדת בכ 300-400 ראשי נפץ גרעיניים בלבד, ואילו לארה"ב יש כמה וכמה אלפי ראשי נפץ, והיא גם המעצמה המובילה של ברית נאט"ו, ולצידה עומדות מדינות חזקות נוספות באזור כמו יפן, אוסטרליה ועוד. ולכן, סין מורתעת מארה"ב, ולההתבטאות החריפה של ביידן יש משקל הרתעתי.

האיום האמריקני על סין, והמתיחות הגדולה בין ארה"ב וברית נאט"ו לבין לרוסיה, הינם חלק מההתגרות ההולכת וגוברת בין מעצמות העל, שהיא כידוע אחד מסימני הגאולה - "אם ראית מלכויות מתגרות זו בזו צפה לרגלו של משיח"!

וביחד עם זאת הובטחנו, מפי קודשו של הרבי שליט"א מלך המשיח, שלא יהיו יותר "חבלי משיח", ושגם "גוג ומגוג" כבר היה, ושגם אומות העולם יזכו לגאולה [למעט עמלק - שבו יטפל המלך המשיח בעצמו כאשר הוא יתגלה וכמובא ברמב"ם הלכות מלכים], ולכן אין שום חשש ממלחמת עולם, ואדרבא, הגאולה תבוא בחסד וברחמים, כפי שהבטיחנו פעמים רבות בשיחות קודשו.

ובכל אופן, קצב סימני הגאולה בעולם, הולך ומואץ מרגע לרגע...

שיהיו בשורות טובות ושנזכה כולנו יחדיו לגאולה בקרוב ממש, היום הזה ממש!

מאת: אבישי אפרגון, ראש ישיבת 'דרכי תמימים' ת"א, פרשן לעניני צבא ובטחון

החיסול באיראן - מכה קשה לשלטון האוייב

ההשלכות של מות מנהיג איראן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...