• ב"ה ימות המשיח!
  • י' ניסן התשפ"ד (18.04.2024) פרשת מצורע

בפעם השניה: פגיעה של האוקראינים בספינות הרוסיות

הדיווחים כי טילי חוף-ים אוקראינים פגעו קשות בספינת קרב רוסית ששמה "האדמירל מקרוב", מקבלים תוספת של הצהרת חבר פרלמנט אוקראיני. בתוך כך מתברר כי ארה"ב סייעה לאוקראינה לטבע את ספינת הדגל מוסקבה, מה שמגביר את המתח בין המדינות
בפעם השניה: פגיעה של האוקראינים בספינות הרוסיות
(צילום: Oles_Navrotskyi,depositphotos)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

על פי דיווחים רבים, מלווים בהצהרה רשמית של חבר פרלמנט אוקראיני - טילי חוף-ים אוקראינים פגעו קשות בספינת קרב רוסית ששמה "האדמירל מקרוב".

זוהי ספינת קרב חדישה יחסית, שיש עליה מערכות הגנה רבות, ואם אכן הדיווחים נכונים - אזי מדובר במכה עצומה לצי הרוסי, וגם בחיזוק גדול לטענה האוקראינית שספינת הדגל מוסקבה, שטבעה לפני מספר שבועות, נפגעה גם היא באמצעות טילים אוקראינים.

גם הספינה שעליה מדובר כעת נפגעה לא הרחק מחופי אודסה (בדיוק כמו שהיה עם ספינת הדגל מוסקבה), וכבר יש צילום וידאו שמראה את הפריגטה הזו עולה באש.
דובר הקרמלין פסקוב אמר בשעות האחרונות שאין לו מידע על כך, אבל את האמינות של הקרמלין אנחנו כבר מכירים היטב...

כאמור, מדובר בספינה בעלת מערכות הגנה רבות - הן אלקטרוניות והן טילי ירוט, ואם הכל כשל (או הוכשל ע"י האוקראינים) אזי מדובר בהישג גדול לאוקראינה, ובהשפלה גדולה נוספת לפוטין.

בימים האחרונים הודלף לכלי תקשורת אמריקנים, ע"י גורמי צבא אמריקנים, שארה"ב סייעה לאוקראינה לטבע את ספינת הדגל מוסקבה, באמצעות מידע מודיעיני על מיקום הספינה.

יתכן שכך היה גם עם התקיפה של הספינה הנוכחית. אם אכן הייתה מעורבות אמריקנית שכזו, הרי שהדבר רק מגביר את המתיחות (הגבוהה ממילא) בין ארה"ב לבין רוסיה, שהיא אחד מסימני הגאולה, וכמאמר חז"ל:
"אם ראית מלכויות מתגרות אלו באלו צפה לרגלו של משיח"!

נמתין לדיווחים יותר מאומתים על מצבה של הפריגטה הרוסית, ונעדכן בעזהי"ת.

בשורות טובות!

מסימני הגאולה: גל חום כביר בהודו

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...