• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

אוקראינה: זוועות החיילים הרוסים נחשפות לעולם

ניתן בהחלט להעריך שיש כבר בסביבות 10,000 הרוגים רוסים. זוהי מכה עצומה לצבא הרוסי וליוקרה הרוסית. כמובן צריך להוסיף עוד כ- 30,000 פצועים בינוני ומעלה, שבויים ונעדרים
אוקראינה: זוועות החיילים הרוסים נחשפות לעולם
צילום: ( YuriiKochubey,depositphotos)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

באוקראינה נערכים לקראת הגברת המתקפה הרוסית על חבל דונבאס שבמזרח אוקראינה, והממשלה ביקשה מהאזרחים להתפנות מהחבל. מדובר על מיליוני אזרחים, אבל חלקם תומכי רוסיה, אז עדיין לא ברור כמה יתפנו. 

בכל אופן, יש כבר התחלה של פינוי מסיבי.

כפי שכבר נכתב מספר פעמים - חבל דונבאס הוא מטרת העל של רוסיה - ולכן פוטין לא מוותר עליו, ואת רוב הכוחות שהוא הוציא מאזור קייב, הוא מפנה למזרח אוקראינה.

בינתיים, יותר ויותר מידע נחשף על הזוועות שחוללו הכוחות הרוסים בערים עליהן הם השתלטו, ובמיוחד בעיירה בוצ'ה. אמנם, הצבא הרוסי לא "שיטח" שכונות, וגם לא השמיד מאות בניינים, אבל מעשי זוועה, עינויים ורצח רבים בוצעו ע"י חיילים רוסים בעיר זו, והם נחשפים בימים האחרונים לעיני העולם כולו. 

אחסוך מכם את תמונות הזוועה.

ככל שעובר הזמן, וחיילים רוסים עוזבים ערים נוספות, וגם חלקם חוזרים לרוסיה - להתארגנות מחדש - יותר ויותר מידע ייחשף על מה קרה באוקראינה, כי גם החיילים בעצמם יספרו מה קרה, וברור שחלקם גם צילמו אירועים רבים בשטח. 

היקפי האבדות הגדולות של רוסיה גם הם הולכים ונחשפים. אמנם, להערכתי לא מדובר ב- 19,000 חיילים הרוגים לרוסיה כפי שאוקראינה טוענת, אבל ניתן בהחלט להעריך שיש כבר בסביבות 10,000 הרוגים רוסים. זוהי מכה עצומה לצבא הרוסי וליוקרה הרוסית. כמובן צריך להוסיף עוד כ- 30,000 פצועים בינוני ומעלה, שבויים ונעדרים. 

ביטוי נוסף של עוצמת החשיפה של הזוועות - מדינות המערב מעלות את דרג הסיוע לאוקראינה. כעת, לאחר לחץ אמריקני, צ'כיה הסכימה להעביר לראשונה טנקי 72-T ונגמ"שי BMP, וכן תותחים [הכל תוצרת ברית המועצות] - בשווי של מאות מיליוני יורו. נשק מסוג זה מתופעל כבר היום בצבא אוקראינה, ולכן היא תקלוט אותו בקלות ותוכל להשתמש בו במהירות בשדה הקרב.

אוסטרליה הודיע שתספק 50 רכבים קרביים מתוצרתה, וגרמניה הודיעה על משלוח 58 כלי רכבים קרביים מתוצרת ברית המועצות שנותרו במחסניה.

בריטניה הודיעה שתספק רכבים משוריינים - בעיקר למטרות סיור, וזאת לאחר שהיא כבר שלחה מערכות נ"מ מדגם מתקדם, וכמויות גדולות של טילי נ"ט חדישים. 

ארה"ב שולחת טילי נ"ט וטילי נ"מ חדישים, וכן מל"טים תוקפים.

המשלוח של כלי הנשק הללו חיוני על מנת שאוקראינה תוכל לצאת למתקפה בשטח, ולנסות לעקור את הכוחות הרוסיים, לפחות בחלק מהמקומות אותם הם כבשו. יש כבר כמה הישגים בשטח לאוקראינה - באזור חרסון שבדרום המדינה הצליחו כוחות אוקראינים להחזיר את השליטה לידיהם בכמה ישובים. ביחד עם זאת, הרוסים לא יוותרו בקלות על ההישג הגדול שלהם - כיבוש רוב חבל דונבאס, ואוקראינה צריכה לשאוף הן להתיש אותם ע"י לוחמת גרילה נרחבת וירי נ"ט מסיבי, והן ע"י מתקפות משורינות, וגם המערב צריך לתרום את חלקו בהתשה כלכלית שתביא את פוטין לוויתורים ליד שולחן המשא ומתן, ועד להשגת הסכם להפסקת אש.

גם "גנרל חורף" ממשיך לעשות את שלו, ולהקשות על הכוחות הרוסים לפתח מתקפות משורינות בקנה מידה גדול, ולנוע בחופשיות על צירי התנועה. הפשרת השלגים שכבר החלה לפני כמה שבועות, ממשיכה ביתר שאת, ויש הרבה דיווחים ותמונות על כלים רוסיים שנתקעו בבוץ, ואפילו טבעו. 

המתיחות בין המעצמות הגדולות לבין רוסיה נמשכת, והעימות הכלכלי ביניהן רק מחריף כי יותר ויותר סנקציות מוטלות על רוסיה. ונחזור ונזכיר שהעימות הזה הוא התגשמות מובהקת של סימן הגאולה אותו נתנו לנו חז"ל, ושהרבי הביאו בשיחות קודשו כמה וכמה פעמים:

"אם ראית מלכויות מתגרות זו בזו צפה לרגלו של משיח"!

כמובן, שגם המצב הפוליטי בישראל, שבו הן השמאל והן הימין "תקועים", כי לכל אחד יש מקסימום 60 חברי כנסת, מביא אותנו למסקנה אחת ויחידה: 

רק הרבי שליט״א מלך המשיח - יכול להנהיג אותנו, ואת כל העולם, כראוי, ולהביא את כולנו ביחד אל האושר הנצחי והשמחה האיו סופית, בגאולה האמיתית והשלימה - תיכף ומיד ממש!

עוד מכה לגאווה הרוסית

נמיביה: בן 72 ערך ברית מילה במהלך הברית לבנו של השליח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...